Poprzednie częściLBnD 04 - Założyć twarz

LBnD 07 - Dr Frania Sztajn

Kobieta ubrana w biały w fartuch stała nad połyskującym metalicznym stołem. W jednej ręce trzymała wiertarkę, w drugiej probówkę z jaskrawą, musującą cieczą. Mówiła coś do siebie pod nosem, a każdy monolog kończyła pomrukiem – hm. Spojrzała na swoje dzieło.

- Jeszcze wleję trochę miłosnej mieszanki do przewodów – oznajmiła, uruchamiając rentgen z promieniami X.

 

Doktor pokazała robotowi zdjęcie zeszłorocznej miss, ubranej w skąpe bikini.

- Piękna – powiedział bez emocji. – Następuje wzrost aktywności mózgu, wzrost fenyloetyloaminy o 80%, stan euforii osiągnięty.

- Nie tak! – warknęła. – Tak zakochani nie mówią!

- Nie jestem człowiekiem – oznajmił, a mechaniczny głos ponownie nie skrywał żadnych emocji.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 01.06.2020
    LeeaThorelli→Tu akurat robot pozostał sobą. Ocenił według własnych kryteriów.
    Nie można na siłę, wtłaczać ''okrąg'' w ''kwadrat''→tak jakoś mi się skojarzyło→w sensie skrótu myślowego:)↔Pozdrawiam:)→5
  • LBnDrabble 01.06.2020
    Witamy w Bitwie. Powodzenia w rywalizacji i fajnej zabawy życzy Literkowa
    Prosimy wrzucić link na Forum
  • Anonim 01.06.2020
    Tak, robot nigdy nie będzie człowiekiem, najwyżej człowiek robotem.
    Dobre drabble.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 01.06.2020
    Jest już Sophia, cudnie by było mieć taką kumpelę ? Leea, fajny drabbelek ?

    https://digitaluniversity.pl/sophia-the-robot-najbardziej-ludzki-robot/
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Pani doktor winna była wezwać jakiegoś dobrego programistę, zatrudnić profesjonalnego lektora, a nie lać chemię na przewody. A tu widocznie jakiś student na praktykach ogarnął po taniości stronę audio, jak więc można wymagać od robota, żeby się wzruszał, skoro wgrany plik z zasobem mowy ma pewnie niecałe pół giga.
  • Pasja 04.06.2020
    Sztuczna miłość nigdy nie dozna emocji. Czasem pośród żywych jej nie ma. Ciekawe i frasujące drabble. Pozdrawiam
  • Shogun 04.06.2020
    Robot jest robotem, człowiek jest człowiekiem. Robot nigdy nie poczuje emocji, choć to pewnie wina, wadliwego "oprogramowania" Ironią losu jest to, iż niektórzy ludzie również posiadają wadliwe "oprogramowanie".
  • LBnDrabble 07.06.2020
    Zapraszamy do glosowania na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Zasady głosowania w zakladce o mnie. Dla przypomnienia - ustalamy własne podium: 3 - 2 - 1. Punkty uzasadniamy.
    Głosujemy do 11 czerwca / czwartek/ godz. 23.59
  • Pan Buczybór 08.06.2020
    Jak widać człowieka skopiować się nie da, choćby nawet użyło się tych samych procesów... Fajne drabble.
  • LBnDrabble 11.06.2020
    Autorko tylko do północy możesz zagłosować na najlepsze Drabble. Zapraszamy na Forum

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania