Poprzednie częściLBnD 07 - Oczekiwanie

LBnD 14 - Złodziej

– Karty na stół! – krzyknął złodziej wchodząc do środka z impetem. Od razu wycelował broń w kasjera.

– Karty na stół? – powtórzył powoli spokojnym głosem mężczyzna za ladą – Powinieneś raczej powiedzieć "ręce do góry". Przecież to nie ma sensu... – westchnął przytłoczony głupotą bandyty.

 

Zamaskowany przestępca podrapał się szybko po czole i starł kroplę potu.

– Nie mądraluj się pan! Dawaj kasę!

– Panie – odparł sucho, wbijając wzrok w oponenta. – Czyś pan zdurniał? Widzisz pan co to za miejsce? Zwykły Chińczyk. Dodatkowo nowo otwarty, a poza tym mamy wtorek o dziewiątej. Wiesz pan ile osób do tej pory coś kupiło? Trzy. Wiesz pan ile jest w kasie? Dwanaście złotych.

 

Złodziej kompletnie zdezorientowany opuścił broń i zalał się łzami.

– Nie dość, że pracować nie umiem, z roboty wywalili, to nawet kraść porządnie też. A idź pan w cholerę. Niech się wiedzie interes – krzyknął, po czym wyszedł szybkim krokiem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Bożena Joanna 08.09.2020
    Nieudany debiut, nieudana kariera i sprytny kasjer. Śmieszna parodia. Podobało mi się. Pozdrowionka!
  • Raven18 08.09.2020
    Dziękuję!
  • Dekaos Dondi 08.09.2020
    Ravenie18→No jak tak można, uczciwego złodzieja, aż tak pognębić?
    Żeby chociaż kasjer zaproponował→Przyjdź pan później, gdy kasy najdzie.
    Jak to w życiu. Wszystko ma swój czas i miejsce→Pozdrawiam:)↔5
    P.S→Tylko to nie jest drabble, które ma dokładnie 100 słów. A tu na oko ponad 130:))
  • Raven18 08.09.2020
    Dziękuję bardzo :D
    Faktycznie, może troszkę wyszedłem ponad limit. Żeby tylko głowy za to nie urwali ;)
  • LBnDrabble 09.09.2020
    Witamy w Bitwie i powodzenia.
    Literkowa
  • Kocwiaczek 09.09.2020
    Aż mu trochę współczuję :D 12 zyla tylko od trzech klientów? Sajgonki na sztuki brali? ;) Fajne drabble, nie spodziewałam się takiej końcówki.

    oponenta – Czyś/ zdecyduj czy to kontynuacja zdania czy nowe. Jak nowe to kropka po oponenta, jak kontynuacja to czyś z małej literki :)
  • Raven18 10.09.2020
    Dzięki ;)
    Poprawione!
  • LBnDrabble 16.09.2020
    Zapraszamy na Forum do zagłosowania:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 21 września /poniedziałek/ godz. 23.59
  • Pan Buczybór 21.09.2020
    Trochę zabrakło dynamiki i puenty, ale całkiem zabawne. Takie lekki i sympatyczny drabbelek.
  • jakubvzc 21.09.2020
    Fajny humor, groteska można rzec. Pozdrawiam :) I oczywiście - 5.
  • Nawet kraść trzeba umieć :)
    Całkiem ok tekścik, zwłaszcza początek mi się podobał, końcówka jakby lekko nie wytrzymała tego pułapu(wysokiego) jaki narzuciłeś na początku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania