Poprzednie częściLBnD 07 - Oczekiwanie

LBnD 13 - Zapomniałem

Cierpiałem na amnezję. Pamiętałem fakty z przeszłości, jednak nie byłem w stanie zapamiętywać nowych informacji. Było to niesamowicie uciążliwe, gdy na przykład nie wiedziałem, ile kosztuje mój ulubiony sok, i nigdy nie wiedziałem ile pieniędzy mam przygotować. Nie zapamiętałem też, do jakiej szkoły chodzi moja córka, nie pamiętałem jej twarzy. Być może dziewczynka siedząca wtedy obok mnie, wcale nią nie była? Co zresztą za różnica, dziecko, to dziecko. A to, że siłą musiałem wepchnąć ją do wozu, a potem związać, żeby grzecznie siedziała, było pojedynczym wybrykiem. Albo zapomniałem o innych...

Ale miało to też swoje plusy. Wkrótce zapomniałem o swojej chorobie. Zapomniałem o ostatnich słowach księdza, zapomniałem kolor mojego garnituru, oraz moment zamknięcia oczu. I wreszcie, zapomniałem o swojej śmierci. Absolutnie jej nie pamiętałem, ale i zbytnio mnie nie obchodziła. Po prostu wstałem rano i jak codziennie poszedłem po mój ulubiony sok, o zapomnianej cenie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • LBnDrabble 25.08.2020
    Witamy pierwszego pechowca w 13 edycji i na dzień dobry przyznajemy 3 punkty za szybkość i w ogóle za błysk.
    Życzymy dobrej zabawy i wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • Pasja 25.08.2020
    Znakomite zapomnienie o swojej śmierci... gdyby tak można było zapomnieć umrzeć i zacząć żyć na nowo.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Raven18 25.08.2020
    Dziękuję bardzo ;)
  • jakubvzc 25.08.2020
    Bardzo interesująca wizja "śmierci", człowieka, który zapomniał o samym sobie. Daję 5 i pozdrawiam :)
  • Raven18 25.08.2020
    Dziękuję serdecznie :D
  • Pan Buczybór 26.08.2020
    Niezłe, acz nieco koślawe. Pomysł nieco przekraczający ograniczenia drabble, ale konkluzja i ogólny ton całkiem ciekawe.
  • Onyx 26.08.2020
    Ciekawie przedstawiona śmierć. Zapominać wiele można rzeczy. Ale uznajmy że by przeżyć, trzeba zapomnieć o śmierci. Czy w takim przypadku dało by się zapomnieć? Myśląc o tym cały czas?
  • LBnDrabble 03.09.2020
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy Autora do zagłosowania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 06 września /niedziela/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • Shogun 04.09.2020
    Bohater tak bardzo zapomniał o śmierci, że umarł i aż "zmartwychwstał".
    Końcówka zdecydowanie najlepsza ;)
  • Raven18 04.09.2020
    Dzięki Sho! :D
  • Shogun 04.09.2020
    Raven18 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania