Poprzednie częściLBnD 07 - Oczekiwanie

LBnD 12 - Nowy członek

Rozwijając nieco drabble Shoguna :D

/

Ten wzrok... okropnie mnie irytował. Codziennie to samo, wpatrywały się we mnie nowe twarze i oceniały. Jak one tak w ogóle mogły? "Zbyt kolorowa, za duża, zły krój". No nie do wytrzymania! Ja też powinienem tak robić. "Zbyt gruba, za brzydka, za tępy wzrok". Ale co ja mogę? Ani się odezwę, ani nic. Stoję tak tylko i stoję. Czekam aż się ściemni, i dopiero wtedy mogę odpocząć. Twarze wówczas znikają, drzwi zostają zamknięte, a ja wraz z przyjaciółmi zaczynam żyć. Trochę tylko dziwne, że ten pan co nas przebiera chce żyć razem z nami. Ustawia nas w różne pozycje, podaje kawę, ciastka, herbatę. Ciągle powtarza, że jesteśmy jego jedyną rodziną... Hmm, no nie wiem. Może to i miłe z jego strony, a ja narzekam. Ciągle powtarza, że szykuje dla nas niespodziankę. Ciekawe co to takiego. Ostatnio do naszej rodziny dołączyła była ekspedientka. Może czas na kolejnego członka?

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Shogun 17.08.2020
    Heh, no, tego się nie spodziewałem, naprawdę :) Muszę powiedzieć, że ciekawie to rozegrałeś. Takie spojrzenie od drugiej strony można by rzec ;)
  • Raven18 17.08.2020
    Dzięki Shogi ;)
  • LBnDrabble 17.08.2020
    Witamy kolejne drabble w Bitwie. Życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • Onyx 18.08.2020
    Ciekawie rozwinięte drabble Liska ;)
  • Raven18 18.08.2020
    Dzięki Onyx :D
  • Pan Buczybór 18.08.2020
    Wiedząc od początku o co chodzi, ulatuje całe napięcie... Niezłe i tylko tyle.
  • LBnDrabble 20.08.2020
    Autorze zapraszamy na Forum do głosowania: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i nagradzamy punktami najlepsze drabble wg. zasady 3 - 2 - 1
    Możesz zaglosować tylko do poniedziałku tj. 24 sierpnia (północ)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania