Poprzednie częściLBnD 25 - W poszukiwaniu mistrza

LBnD 30 - Zbyszkowe oblicza szału

Zbyszek był człowiekiem nerwowym. Często się zdarzało, że w przypływie gniewu wywracał stoły, bił kobiety, zbijał wazony. A to wszystko w pracy, gdyż w domu rządziło inne indywiduum, dużo groźniejsze od niego.

Oczywiście takie zachowania nie mogły ujść płazem – pewnego dnia zwolniono go na dzień przed wypłatą. Zbyszek jak to Zbyszek – miał już wpaść w szał, lecz wizja wściekłej żony podcięła mu skrzydła. Pierwszy raz w swoim życiu nad czymś się zastanowił i podjął decyzję. Przekuł porażkę w sukces.

Tak więc Zbyszek, wróciwszy do domu, obwieścił, że od teraz pochłania go modny szał samodoskonalenia, z dala od toksycznego środowiska pracy.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • LBnDrabble 05.07.2021
    Witamy kolejne drabble w Bitwie i życzymy powodzenia!

    Literkowa
  • Vincent Vega 05.07.2021
    Nie wiem czy było to Twoją szanowny autorze, ale agresja Zbyszka z mojego odczytania wynika z tego, że był ofiarą przemocy w domu, choć trochę się to wyklucza. I okłamuje sobie uważając, że praca ma niego taki zły wpływ. Pozdrawiam serdecznie:)
  • Pan Buczybór 05.07.2021
    każda interpretacja jest na swój sposób dobra. Niczego nie wykluczam :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam również.
  • Piotrek P. 1988 05.07.2021
    Ciekawe, zaskakujące i specyficzne. Można interpretować na więcej niż jeden sposób. 5, pozdrawiam :-)
  • Pan Buczybór 05.07.2021
    Dzięki i pozdrawiam również
  • Shogun 05.07.2021
    Nie ma straszniejszego rzeczy, niż wnerwiona żona :) Żaden inny szał tego nie przebije dlatego często trzeba zmieniać priorytety, aby nie "oberwać" rykoszetem ;)
  • Pan Buczybór 05.07.2021
    Oczywiście :) Dziękuję za komentarz.
  • Dekaos Dondi 05.07.2021
    Panie Buczyborze↔No i w ten sposób, nieco ułagodził żonę, która zrozumiała po swojemu, że w pracy miał gorzej, niż przy niej,
    jednocześnie wolała nie zajarzyć, że mógł być nerwowy przez nią. Tak czy siak, sytuacja się zmieniła, gdyż rytuał został przerwany i mogło być nawet lepiej, choć nie koniecznie. Chyba niezrozumiale napisałem:))↔Pozdrawiam:)↔%
  • Pan Buczybór 05.07.2021
    dzięki za komentarz i pozdrawiam również
  • Cichy człowiek 06.07.2021
    Całkiem zmyślny ten facet, chyba i ja się za doskonalenie wezmę :))
  • Pan Buczybór 06.07.2021
    chyba warto :)
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    Samodoskonalenie rzecz chwalebna, ale z czego będzie żył?
    Pozdrowienia!
  • Pan Buczybór 18.07.2021
    jak się udoskonali dostatecznie to życie się będzie samo przeżywało. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam również :)
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie LBnRymy.
    Tematy to:
    - WKACJE
    - BEZLUDNA WYSPA
    Piszemy do 20 lipca do północy!
    Liczymy na ciebie!!!
    Literkowa
  • LBnDrabble 18.07.2021
    Zapraszamy Autora!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 23 lipca /piątek / godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy Autorów do odwiedzenia swoich konkurentów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • kigja 18.07.2021
    Wściekła żona w domu, wściekły Zbyszek w pracy, kurde, patologia jakaś, albo efekt domina. Zbyszek musiał odreagować wściekliznę indywiduum, ale dlaczego bił kobiety w pracy i rozbijał wazony i dlaczego nie trafił do więzienia?

    W każdym razie nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło...
    Na pewno oboje udali sie na leczenie i wrócili bedąc zupełnie innymi ludźmi...
    :)))
  • Pan Buczybór 18.07.2021
    kto wie, kto wie, wszystko możliwe :) Dziękuję za komentarz.
  • Akwadar 18.07.2021
    Wściekłość jest wrogiem skuteczności... To po naszej myśli jest prawdą, a wszystko inne doprowadza do wściekłości.
    Oby gościu dał radę :)
  • No i jednak można :)
    Wszystko zależy nie od tego czy ktoś się wścieka, lecz od tego, czy znajdzie słabszego, aby moc się wyżyć.
    Znam kilka takich osób.
    Dobry tekst.
  • Trzy Cztery 19.07.2021
    Ciekawe, w czym teraz będzie się doskonalił? Może pójdzie na siłownię?
  • LBnDrabble 05.09.2021
    Zapraszamy do zabawy ze stusłówkami!
    Dekaos Dondi proponuje tematy. Może trochę dziwne. Nie wiem.
    1↔Za smutno na śmiech, za śmieszno na smutek.
    2→Tam gdzie szybują cienie fruwających ptaków.
    Czas do 10 września do 23.59
    Liczymy na Ciebie!!!
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania