Poprzednie częściLBnD 31 - Zapomnienie

LBnD 33 - Jak jest naprawdę?

Widzę zielone pola i niebieskie chabry wpatrujące się w słońce. A w oddali coś na kształt miasta wypełnionego ludźmi, do których tak tęskniłam. Pragnę biec do nich z otwartymi ramionami oświetlona blaskiem jasnych promieni.

Widzę rzekę, na której kołysze się łódź z ponurym demonem. Metaliczny posmak w ustach przypomina, że nadszedł czas zapłacić za czas, za smutki, za uciechy.

Widzę kręgi i białą różę skrywającą majestatyczną postać na tronie. Chcę iść do światła, ale nogi mam skute lodem.

Widzę wreszcie ciemność, w której jest wszystko i nie ma też nic.

A jak jest naprawdę?

Nie wiem.

Tam jeszcze nie byłam.

Następne częściLBnD 34 - Brzemię

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • LBnDrabble 28.09.2021
    Witamy pierwsze drabble w Bitwie. Dobrej zabawy. Prosimy o link na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/
    Zmień kategorię sny na Bitwy

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 29.09.2021
    Ocmel↔Dobry tekst, bo klimatycznie napisany i z takim zakończeniem.
    Niewiadomą... co niewiadomą pozostanie, póki nas tu i teraz:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Ocmel 29.09.2021
    Dziękuję :)
    To fakt, można tylko gdybać... Pozdrawiam ;))
  • kikimora 03.10.2021
    Ciekawe. Widzisz życie, ale na końcu zgrzyta łopata. Pozdrawiam.
  • Ocmel 04.10.2021
    Dzięki za opinię, pozdrawiam ;))
  • Justyska 04.10.2021
    Bardzo w moim guście. Cudny klimat i zakończenie. Niepewność towarzyszy nam całe życie...
    Pozdrawiam!
  • Ocmel 04.10.2021
    Cieszę się, że Ci się spodobało, pozdrawiam! ;))
  • Bożena Joanna 06.10.2021
    Ciemność budzi strach i niepewność, na ogół nie chcemy zagłębiać się w tamte rejony, bo ich nie znamy i nie rozumiemy. Czasami jednak musimy opuścić bezpieczny teren z musu lub ciekawości.
    Pozdrowienia!
  • Ocmel 06.10.2021
    Masz całkowitą rację. Czasem też warto podjąć ryzyko. Pozdrawiam! ;)
  • Vincent Vega 06.10.2021
    Po przeczytaniu, uważam, że tekst to wizja osoby umierającej, która liczy na spotkanie z bliskimi, którzy odeszli z tego świata. Dobrze napisane 5:)
  • Ocmel 06.10.2021
    Świetnie, że trafia do Ciebie myśl przewodnia ;) Dziękuję.
  • Bajkopisarz 06.10.2021
    Szybkie skojarzenie: stoi człowiek i patrzy na to, co już znajome, często oswojone, a nawet jak nieoswojone i groźne to jednak swojskie. Demon może i paskudny, ale mój a nie czyjś, no to takiego demona można tolerować. To czego się ów człowiek boi to nieznane. Może nieznane jest fajne, a może nie. To zresztą zawsze tak było, jest i będzie. Ciemność nie musi znaczyć mroku, może być po prostu nieoświetlonym fragmentem jeszcze nieodkrytej mapy. Kto nie pójdzie i nie sprawdzi ten się nie dowie. Nie każdy jednak jest na tyle dociekliwy, odważny, energiczny. Może się więc zdarzyć, ze ten który nie poszedł odkrywać ciemności będzie wnukom opowiadał jedynie jakieś zwyczajne banały ze swego życia, a ten który poszedł będzie skutkiem tego leżał od dawna sześć stóp pod ziemią.
  • Ocmel 07.10.2021
    Podobają mi się Twoje spostrzeżenia ;) Z tą ciemnością to najprawdziwsza prawda - zawsze boimy się tego, czego nie znamy. Taki nasz mechanizm obronny ;)
  • Nazareth 07.10.2021
    Bardzo sprawnie napisane. Dobrze dobrane słownictwo, ciekawa konstrukcja, wszystko czyste i zgrabne. Nie ma się do czgo przyczepić, naprawdę dobra robota.
  • Ocmel 07.10.2021
    Dziękuję bardzo! ;))
  • LBnDrabble 07.10.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Dziesięć drabble i tylko 1000 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 12 /wtorek / godz. 23.59
    Literkowa
  • Trzy Cztery 07.10.2021
    Rozmarzyłaś się... A jak jest naprawdę? Jak się dowiesz, to nikomu nie powiesz:)
  • Ocmel 07.10.2021
    Pozostają marzenia - i mi, i wszystkim innym ;))
  • cos_ci_opowiem 08.10.2021
    Metafora umierania?
  • Ocmel 09.10.2021
    z pewnością ;)
  • Pan Buczybór 10.10.2021
    na pograniczu... Interesujące drabble.
  • Ocmel 11.10.2021
    Dobrze, że chociaż zaciekawia ;)
  • Pasja 11.10.2021
    Jakby ujrzenie apokalipsy. Jeśli nic nie zrobimy, to powietrze będzie mieć metaliczny smak i wkrótce wszyscy będziemy w tym miejscu.

    Pozdrawiam
  • Ocmel 11.10.2021
    Podobają mi się Twoje wnioski, są takie prawdziwe. Obyśmy się za bardzo tam nie spieszyli. Pozdrawiam ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania