Literkowa z Nanami 七海, „siedem mórz” zapraszają do nieprzebytności w stu słowach

„Nie wnika się w nieskończoność uciekając ku innej nieskończoności” ~ Umberto Eco

 

Zwyciężczyni poprzedniej edycji mnanami — zaprasza do Bitwy na Sto słówek!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Może to właśnie Ty napiszesz i otrzymasz wirtualne podziękowanie i przyjemność podania wyzwania do kolejnej Bitwy.

Zaprasza i inspiruje do tworzenia krótkometrażowego obrazu. Tym razem mamy jeden temat i jedną otchłań do poszukiwania.

 

mnanami zabiera nas w nieskończoność, a może skończoność, ale jest to pozorna ósemka z jej punktu widzenia. Daje nam wolność w interpretowaniu tematu i zachęca nas do spojrzenia bardziej abstrakcyjnego i nietypowego.

Jej temat to:

~ POZORNA (NIE)SKOŃCZONOŚĆ

 

Literkowa dodaje: - Nieskończoność zawsze była akceptowana przez uczonych. Jednak Arystoteles aktualnej nieskończoności na pewno by nie uznał. Ten akt określono mianem horror infiniti – strach przed nieskończonością. Sprowadzono ją do paradoksów.

 

Czas pisania i zgłaszania prac do 26.05.2023 do godz. 23:59

Do wiadomości! Piszemy jedno drabble. Zatem do dzieła!

 

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania;

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis

Albo pytaj u źródła:https://www.opowi.pl/forum/lbnd-50-w1564/

 

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Czasem do tej liczby wyrazów włącza się tytuł, ale niekoniecznie. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Pozdrawiamy i zapraszamy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • LBnDrabble rok temu
    Zapraszam i dziękuję za donbrą zabawę. Jesteście, a to jest najważniejsze

    Literkowa
  • jerry rok temu
    Może coś skrobnę noieprzyzwoitego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania