My life-opowiadanie cz.1

Niektórzy faceci nie zasługują na twoją uwagę,ale gdy ktoś ci się podoba i myślisz,że kochasz go nad życie wierzysz mu i ufasz,lecz to może nie mieć dobrego zakończenia. Tak było w moim przypadku. Chodziliśmy rok kochaliśmy się,tak mi się wydawało. Zdradzał mnie.Szczerze jak się dowiedziałam nie płakałam. Zrozumiałam,że nie był mnie wart.

Jestem Nicole Evans dla przyjaciół i znajomych Niki. Mam 17 lat,lecz za 5 miesięcy nadejdzie 18! Postanowiłam sobie,że nie będę się przejmować chłopakami. Lepiej będę trzymać się od chłopaków z daleka. Czy dam radę to się zobaczy. Co będzie to będzie.

Teraz trochę o mojej miłosnej "przygodzie". Poznaliśmy się na zabawie sylwestrowej,zaczeliśmy się spotykać. I chodziliśmy ze sobą rok. Myślałam,że mnie kocha,no właśnie myślałam.

Pewnego dnia przed pierwszą lekcją dokładnie tydzień temu w poniedziałek przyszedł do mnie.

-Słuchaj Nicol to koniec. Byłem z tobą tylko dla pokazu. Nie kocham cię i nie kochałem. Zdradzałem cię od początku. To koniec.

To były ostatnie jego słowa,ale nie załamałam się i tego nie zrobię. Zobaczę co przyniesie mi życie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Mroczny Anioł 21.10.2016
    Hmm... Ciekawe.
    Jest parę błędów np: "-Słuchaj Nicol. Byłem z Tobą tylko dla pokazu. Nie kocham Cię i nie kochałem. ZDRADZAŁ Cię od samego początku. To koniec."
    To tak trochę brzmi jakby ten chłopak nie mówił o sobie, no bo powiedział "Zdradzał Cię od samego początku". Bodajrze na początku opowiadania znajduje się podobny błąd, ale to zapewne spowodowała autokorekta.
    Ogólnie chciałabym zobaczyć jak dalej poprowadzisz tę akcję.

    Powodzenia z weną do dalszego tworzenia.
    Oby nie skończyła się tak jak u mnie... Bo ja aktualnie mam z nią problem.
  • Mroczny Anioł 21.10.2016
    I jeszcze jedna drobniutka uwaga: nie wprowadzającą nas - czytelników aż tak szybko w tą całą fabułę, akcję.
    Daj nam trochę tajemnicy, zrób tak żebyśmy musieli się czasem czegoś próbować domyślać.
    Tak będzie ciekawej i dla nas, bo poruszysz nasze wyobraźnie. Jak również będzie ciekawej dla Ciebie czytając komentarze. Bo często bywa tak, że niektórzy swoje domysły co będzie itd. piszą w komentarzach.
  • Mroczny Anioł 21.10.2016
    nie wprowadzaj*
  • Crazygirl 22.10.2016
    Wiem,że mogą być błędy,ake postaram się ich nie robić. Skorzystam z twoich rad.I dziękuję za opinię.
  • Mroczny Anioł 22.10.2016
    Crazygirl wiesz co Twoje błędy nie są aż tak złe jak moje, które popełniałam
  • Mroczny Anioł 22.10.2016
    A zresztą na błędach się uczymy
  • lea07 23.10.2016
    Podoba mi się i będę czytać dalej :D. Leci 5 bo jest świetne :D
  • lea07 23.10.2016
    A tak w ogóle to witam na Opowi :D. Życzę weny i powodznia :D
  • Crazygirl 23.10.2016
    lea07 Dzięki za opinie i za poświęcenie czasu na moje opowiadania.
  • katharina182 23.10.2016
    Calkiem przyjemnie sie czyta. Zacheca do zerkniecia na dalszy ciag. Zostawiam 5 i lece czytac dalej.
  • Crazygirl 23.10.2016
    katharina182 Dzięki,będę starała się wrzucać regularnie. Czasem może się nie pojawić,bo szkoła i nie ma za bardzo czasu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania