Mystery Person - III - Laura123 [WYWIAD]

Tym razem poznać szerszej grupie odbiorców, daje się Laura 123, która odpowiedziała na moje pytania zwięźle, ale w swoim stylu - błyskotliwie.

 

Publicysta: Najpierw droga Lauro chciałbym się dowiedzieć, czy oprócz pisania masz jeszcze inne pasje? Jeśli tak, na czym polegają?

 

Laura: Lubię czytać, lubię sport, szczególnie siatkę i skoki narciarskie. Dobry film, grę na gitarze - ogólnie muzykę, poza biesiadną i disco polo. Oprócz tego jeszcze jazdę na motorze. Mogłabym chyba jeszcze wymieniać, ale stałoby się to nużące (śmiech)

 

P: Co zapoczątkowało Twoją literacką podróż i sprawiło, że masz ochotę regularnie tworzyć?

 

L: Babcia układała dla mnie bajki, chyba to odziedziczyłam i w pewnym momencie wybuchło.

 

P: O to jeszcze w żadnej z rozmów nie pytałem, ale może warto. Czy inspirujesz się kinematografią, który gatunek filmowy najbardziej Cię porusza? Może istnieje jakaś konkretna pozycja, określony tytuł produkcji?

 

L: Lubię się bać, więc horror.

 

P: Co lubisz czytać, co możesz polecić odbiorcom jako obowiązkową lekturę?

 

L: Wszystkie lektury należy czytać. Mnie pasjonują książki historyczne, szczególnie oparte na faktach, dokumenty.

 

P: Który pisarz jest Twoim autorytetem, czego się od niego uczysz?

 

L: Słowacki - od zawsze. Jego poezja w dziwny sposób na mnie działa, to zasługa liryki.

 

P: Na swoim koncie na Opowi.pl masz już sporo publikacji, ale może dzielisz się jeszcze tekstami gdzie indziej?

 

L: Jestem na kilku portalach.

 

P: Masz zamiar kiedyś wydać własną książkę, o ile jeszcze tego nie zrobiłaś?

 

L: Własnym sumptem, to wstyd, tylko miernoty tak wydają. Jeżeli nikt mnie nie zauważy, nie zmieni to faktu, że dobrze się bawię pisząc.

 

P: Prosiłbym Cię, abyś przybliżyła niektórym sytuację z portalową autorką Szpilką, a właściwie jeden z Twoich komentarzy pod jej odpowiedzią na ripostę innego twórcy – Jamazura. O co w tym sporze chodziło, co było jego zapalnikiem i jak się zakończył?

 

L: Zapalnikiem była hipokryzja. Każdy powinien być oceniany tak samo.

 

P: Gdybyś miała spośród twórców na Opowi wybrać jednego z zapewne i tak licznego grona utalentowanych autorów, kim by on był?

 

L: Grain, ze względu na jego niezwykłą metaforykę, która często nie daje mi zasnąć.

 

P: Zbliżają się święta. Powiedz, czy to również będzie okres, który przeznaczysz na pisanie, czy potraktujesz go jako swego rodzaju odpoczynek?

 

L: Święta spędzam z rodziną. Będziemy śpiewać kolędy, dzielić się prezentami.

Dużo jeść i dużo pić:)

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • Cicho_sza 22.12.2020
    Pomysł z wywiadami to trafiony pomysł, dają poznać człowieka i może tym samym bardziej zrozumieć jego twórczość. Ode mnie piątka, Pozdrawiam i czekam na więcej ??
  • Publi_cysta 22.12.2020
    Więcej jest już na profilu
  • Cicho_sza 22.12.2020
    Publi_cysta już przeczytane
  • inspekcjapracy 22.12.2020
    Buuuu ha, ha, ha to dopiero hipokryzja Publicysty. słabe
  • Shogun 22.12.2020
    Rzeczywiście, krótko, ale cóż, każdy odpowiada na pytania tak jak uważa :)
  • kigja 22.12.2020
    Penknęłam ze śmiechu z tego wywiadku.
    Czelebrytka jakaś mało rozmowna, albo niezbyt wysokich lotów intelektualnych hahahahahaha

    Czekam na wywiad z Madzialenką ?
  • kigja 22.12.2020
    i ze Szpilką ?
  • Szpilka 22.12.2020
    Kigja

    Tubom propagandowym wywiadu nie udzielam ?
  • Publi_cysta 22.12.2020
    Szpilka Tuba propagandowa?
  • kigja 22.12.2020
    Szpilka

    Hahaha, nie chcesz być celebrytkom? Podaj cenę za wywiad, może zmienisz zdanie xd
    ???
  • Publi_cysta 22.12.2020
    Nie wszystkie rozmowy muszą być długie, Laura postanowiła się uzewnętrznić w nieco krótszy sposób
  • Szpilka 22.12.2020
    Kigja

    Tak ludziska godają, że każdy jest do kupienia, ale ja się nie dam, no, nogami i reNcyma się zaprę ???
  • Szpilka 22.12.2020
    Publi_cysta

    Nom, nie ma takiej osoby, którą przedstawiłeś w swoim wywiadzie ?
  • kigja 22.12.2020
    Rozumiem.
  • kigja 22.12.2020
    Szpilka

    Każdy ma swoją cenę, przestań się certolic cienszkie czasy idom, to korzystaj, co nie ?
  • Szpilka 22.12.2020
    Kigja

    No idoM ciężkie czasy, mutant koronaświrusa, czeka nas trzecia fala, no i czwarta, a potem całkiem nas zaleje, to po co mi wywiad? ???
  • kigja 22.12.2020
    Szpilka

    Bo w internetach nic nie ginie, więc gdybyś miała zaginąć, albo zmutować po 27 fali korony, albo po szczepionce od Wieśka z rogu, albo coś tam, coś tam, to gdy ktoś wpisze w przeglądarkę wywiad ze Szpilką to plum i taaaaaaaaaadam!
    Dej się poznać potomnym xd
    Albo współużytkownikom, którzy chcom się z Tobom zaprzyjaźnić, ale ni w ój im nie wychodzi ???
  • Szpilka 22.12.2020
    Kigja

    Hahhahahaha, ale masz gadane, niech mnie kule biją ????

    Muszę się wymiksować, bywaj zdrowa i nie daj się toksycznym ?
  • kigja 22.12.2020
    Szpilka

    Taa, no zdrowie siem przyda. Mam grypsko, jestem na kwarantannie, bierę antybiotyka, czy gra już mi pogrzebowa muzyka...
    A dzisiaj mają przyjechać i zrobić wymaz. Kurde blaszka, no.
    Najgorsze, że nie mogę iść do sklepu.
    ?

    I Tobie i WSZYSTKIM ŻYCZĘ ZDROWIA!
  • Józef Kemilk 22.12.2020
    Daję 5.
  • Ant 22.12.2020
    Krótkie, ale miło się czytało
  • Baba Szora 22.12.2020
    Bardzo fajny pomysl z tymi wywiadami. Mozna szybciej poznac stalych bywalcow opowi i wyczuc co komu w duszy gra, a co skrzeczy ?
    POZDRAWIAM
  • Publi_cysta 22.12.2020
    Dziękuję bardzo
  • Onyx 22.12.2020
    Bardzo krótkie, ale każdy odpowiada, jak chce. Super pomysł z tymi wywiadami ;)
  • Publi_cysta 22.12.2020
    Dziękuję! Kolejne po świętach:)
  • laura123 22.12.2020
    Publicysta, Twoje pytania dobre, przemyślane, tylko ja nie mialam czasu, żeby rozwinąć zaproponowane przez Ciebie tematy, dlatego wielka oszczędność z mojej strony... co słusznie zauważają czytelnicy.
    Aczkolwiek niektórzy mają ogromny ból czterech liter, ale to jak zwykle spowodowane zazdrością, a na to lekarstwa nie ma...
    Pozdrawiam.
  • kigja 22.12.2020
    Nie mam bólu, babulu ?

    Tylko na tle poprzednich wywiadów Twoje odpowiedzi wypadają słabo, jakbyś z ledwością skończyła podstawówkę ?
  • laura123 22.12.2020
    No i ?
  • kigja 22.12.2020
    No i klops. Słabiutko. Bladziutko. I już.

    21.4. Stosowanie lub pomijanie spacji między literami a znakami interpunkcyjnymi

    21.4.
    Między literą kończącą wyraz a znakiem interpunkcyjnym (z wyjątkiem myślnika, nawiasu otwierającego i cudzysłowu otwierającego) nie stosujemy spacji, np.
    Powtarzał, spacerując. Marsz! Skąd wiesz? Miał okazję, ale...,

    ?
  • laura123 22.12.2020
    I jaki ma to związek ze mną?
  • kigja 22.12.2020
    Tak ?
  • laura123 22.12.2020
    kigja co za błyskotliwa odp.?
  • kigja 22.12.2020
    Znaj dobre serce Pani, na tle mojej odpowiedzi powyższy wywiadzik wygląda ciut lepiej ?
  • laura123 22.12.2020
    kigja niby ty panią? No, to teraz mnie rozbawilas...?
  • kigja 22.12.2020
    Tak ?
  • laura123 22.12.2020
    kigja nie pij tyle, bo bredzisz... i nie płacz, może kiedyś i z toba ktoś zechce wywiad zrobić i zablysniesz, ale najważniejsze, żebyś zdrowa była... ?
  • kigja 22.12.2020
    Weź... Z chęcią bym się napiła słodkiego trunku, ale bierę antybiotyka ?
    Jak zostanę wampirką, to przemyślę ten wywiad...
    Wywiad z WAMP-Irką ? ? ?
  • Grain 22.12.2020
    Frekwencjo ujawniona i reszta grandy. W tym oknie życia dla objawowych grafomanów, każdy jest tyle wart co wypływa z tekstów.
    Przeważnie wypada to blado. Czasem tak bywa, że jakiś pryszcz na tyłku się pamięta dłużej niż orgazmy, unieważnione albo przez sprawczynię, albo ofiarę pomocy domowej. Howgh.
  • Grain 22.12.2020
    A no nie ma.
    Nie ma tutaj Żadnego ładu. Wolnoamerykanka zawiedzionych, trwających w wierze o swojej wyższości, dowcipie.
    A już oceny, myślę, że moja trzyletnia wnuczka, po przeszkoleniu co naciskać, jak i gdzie, byłaby lepsza. Bo niestronnicza.
    Chyba się będę stąd ewakuował. Bo tu jest prawie, jak kiedyś u mnie na wsi pod sklepem, gdzie najbardziej pyskaty zostawał sołtysem.
  • Cicho_sza 22.12.2020
    Potwierdzam, aż strach się odezwać ?
  • laura123 22.12.2020
    Grain, nie myśl o ewakuacji. Po prostu na pewne rzeczy nie ma co zwracać uwagi, a jeszcze lepiej wyśmiać, bo niektórzy tylko na to zasługują.
    A oceny? To już zemsta ubogich duchem, tylko to potrafią.?
  • Johnny2x4 22.12.2020
    Teraz czekamy na wywiad z Johnnym :P
  • Publi_cysta 23.12.2020
    :)
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Prozę
    Dwa tematy i ogromny wachlarz twórczej wyobraźni.
    Można umieścić dwa tematy w jednym opowiadaniu lub pisać na jeden.
    # DWA POZIOMY SUMIENIA
    # W SUMIE NIE
    Czas do 23 stycznia 2021, godzina 23:59.
    Liczymy na Ciebie!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania