Poprzednie częściOne Love, One Direction 1

One Love, One Direction 4

Poszedłam na korytaż. Przyokazi zrzycajonc wazon ze szawki. Jednak po chwili za wruciłam do kuchni aby opatrzeć rannom noge nialla

-Boli cie?-spytałam

-Łaskocze-Syknoł wkurwiony

-oh.-powiedziałam i zaczelam sie śmiać.

-Zamkni sie kapciu-żekł nerwowo

-Nie wyzywaj mnie-odparłam urarzona

On podszed do mnie. Zamachał sie i uderzył mnie w mojom twarz. Oczywiście moje oczy zapełniły sie łami i pszyjebałam mu z liścia. Po moim uderzeniu przyblirzył sie i pocałowal mnie namientnie. Potem szypko otsunoł sie i usad na krześle. Oczywiście usiadłam nia niego kolanach. Oczywiście mnie znich zrzucił. Potem rzałował swego czynu i objoł mnie w tali. Po tym czynie odpłynełam bo siła udeżenia była z byt silna. Gdy sie o budziłam obok mnie był zaynee, Tak na prawde to mnie niusł. Na renkach. Spojżałam na niego a on połorzył palec na mojch wargah. Ugryzłam go i powiedziałam :

- Spierdalai kochanie- powiedziałam

-Niegdzie cie niezostawie ksienżniczko. - szeptną

Oplułam go. Póścił mnie wienc to wykożystałam i koonełam go w jaja nastempnie pobiegłam do swojego pokoju. Dogonił mnie i dfo swojefo pokoju. Tym razem nie uciekałam. Zaniusł mnie do swojego pokoju. i tam połorzył mnie na łużko. i sam połorzył se na łużko siebie. Spojżałam na niego za nie pokojona.

-Mam coś na tważy?

- Nie ale zaraz tak

- a co ?

-mnie.

Zaynee szypko wstał i poszed wkierunku kibla.

-unikasz mnie ? - kszyknełam na cały głows

-Taaaak! - od kszyknoł mi.

Podszedłam do niego ale mnie ode pchnoł.

- ide wzionć prysznić.

Wyjeba łam skopa w drzwi kture sie rozwaliły. Poszłam do siebie przyszedł niall z nogom w gipsie.

-Wypierdalaj.

-Jebnij mi loda.

-Loda to se u dziwki morzesz zamuwić.

-No w łaśnie. Dlatego przyszłem do ciebię.

Żuciłam w nie go poduhą i wyszed i zostałam zama z myślami.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 26

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • Nuncjusz 18.07.2016
    Genialne
  • Poprostu super
  • Tina12 18.07.2016
    Błagam nie daj sie jej sprowokować.
  • Nazareth 18.07.2016
    Poprzednia część była lepsza - bogatsza w opisy, tutaj jest natomiast wiecej akcji emocji, aaaa... jebne 4
  • O-Ren Ishii 18.07.2016
    Dalam 5, tylko niech nikt nikogo wiecej na Renkach nie nosi. XD
  • Tina12 18.07.2016
    W jej przypadku wszystko możliwe.
  • Na Renkach ❤️
  • O-Ren Ishii 18.07.2016
    marcepanowypotwor, a wlasnie! Czyli nas jest wiecej. ;<
  • Shiroi Ōkami 18.07.2016
    Rada na dziś - nie dokarmiajcie trolla.
  • Nazareth 18.07.2016
    Ale ona tak słodko je...XD
  • 1D 18.07.2016
    Bardzo inteligentnie napisane, bez kitu. To wcale nie jest takie proste, mam już pewne podejrzenia, ale zostawię je dla siebie. Ciekawi na równi opowiadanie, jak i to co się dzieje pod nim, no w każdym razie jest ruch w interesie
  • Nazareth 18.07.2016
    1D ależ oczywiście, żeby wywołać ruch i lawinę komentarzy na opowi wystarczy napisać coś tragicznie źle. Podczas kiedy dobre wartościowe opowiadania często przechodzą bez echa.
  • Zozole 18.07.2016
    Nazareth Dokładnie
  • ObcaPlaneta 18.07.2016
    Haha idealne :)
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Było mi dane przeczytać dziś wszystkie części twego opowiadania i pragnę podzielić się mymi spostrzeżeniami. Dlaczego Lilly nie zajęła się tym domem. Nie mieści się w mojej świadomości możliwość, że z tego palnika , w czasie gdy nie było jej w domu, mogła wyniknąć taka sytuacja. Jak cały dom mógł zostać doszczętnie strawiony przez ten żywioł . Trochę to dziwne, ale gdyby się postarać, być może było by to możliwe. Dlaczego ta dziewczyna zostawiła ten palnik, tak po prostu, nic na nim nie kładąc.- „Zostawiłam włączony palnik na kuchence.”Co to za koleś ,który zaproponował jej mieszkanie. Niby z sławnego zespołu, ale na Boga. Przecie nie było mowy o tym, że ona ich zna osobiście. To tak , jakby ktoś z nas stracił dom i Kuba Wojewódzki zaproponował mu mieszkanie :A spoko. „Przecie go znam z TV. „-Dziękuje Kubuś. Jesteś kochany.-Dlaczego oni są na ty? Nie było nic mowy o tym, że się wcześniej znali. W opisanej przez ciebie sytuacji postępowanie Lilly jest po prosu irracjonalne.Za mało opisów,a i to: „słitaśne”-Huh? Arogancka babka Nie u siebie, a zachowuje się jak impertynent, a na dodatek rozwaliła im z kopa drzwi.Z kopa! Ćwiczy sumo?” „Weszliśmy na gure i do dużego pokoju. Był duży i czarno biały tak jak w moim starym domu. Kiedy pżywołałam to wspomnienie łzy pojawiły sie w moich oczętach.”-Co to za zdrobnienia?-Biedna sarenka. Weszliśmy do dużego pokoju.Był duży.-Acha, spoko, dzięki za powtórzenie, bo za pierwszym razem nie udało mi się ogarnąć. „Chwile potem do pokoju wparowal Louis i kazał mi wypierdalać na ogrudek. Wyszłam wienc na dworr. Było zimno. Szypko wskoczyłam do basenu w kturym była ciepła woda. Dopiero chwile potem uświadomiłam sobie że nie umiem pływac. Zaczełam krzyczec i machać renkoma w wszystkie strony.” – Po pierwsze co to za słownictwo? Jak mogła być w basenie ciepła woda, skoro na podwórzu było zimno i jak w ogóle to wiedziała?- Trzeba być ekhmm, żeby zapomnieć, że nie umie się pływać, nie wiem, ona chyba jakiegoś oświecenia doznała.., albo chwilowego zaćmienia.” Los był nie słitaśny.”- Jak ja. Smutno. On dał jej mokrą bluze z siebie ? -Zdjoł swoją bluze przykrywając niom moje ramiona. Po patrzyłam na Zayna i sie uśmiechłam.- Mi też się śmiechło. „Zmojego prawego oka poleciały trzy łzy. Puźniej trzy z lewego. I tak na zmiane leciały.’’- Lubi liczyć swoje łzy?- Właśnie prawa część moich ust zaczeła układać się w uśmiech, a po setnej sekundy lewa do niej dołączyła i tak na zmiane się układały. I było git.LOL. Mimo wszystko lubie kobiety z poczuciem chumoru. Niall ją uderzył?- Pisząc coś takiego obrażasz tego piosenkarza.Rozumiem, że możesz lubić ostrych facetów, ale bez przesady.Nie obrażaj przy tym istniejących osób. Mrau.Nagle się biją i całują na zmiane. Mają poważne wachania nastrojów. (Jakby oboje byli zaciążeni)-Nie obrażając przy tym żadnych kobiet, ani mężczyzn, bowiem nawet w takim stanie by się tak nie zachowali. Nazywał ją puszczalską, no ale gdy na to spojrzymy, tak się właśnie zachowuje. W nagrode USTA= USTA. Spoko. Lilly widocznie pragnie mieć swój własny harem mężczyzn. Mimo wszystko muszę przyznać, że uśmiechnęło mi się. Dlatego otrzymałaś ode mnie „5”.
  • Nazareth 18.07.2016
    Troll trolla trollem pogania ;)
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Nazareth What?
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Czyli mam rozumieć, że się mylę.Ok. Dla twojej świadomości.-Nie probuje wszcząć kolejnej kłótni. Tutaj widać było ich już ZBYT wiele.
  • Kociara 18.07.2016
    ♦ Corsen ♦ wielkie dzięki :D dzięki tobie wiem przynajmniej co się działo w opowiadaniu bo nie mogłam, po prostu nie mogłam tego przeczytać i czytałam tylko komentarze dla śmiechu :D
  • Nazareth 18.07.2016
    ♦ Corsen ♦ nie mowię ze sie mylisz mowię ze trolujesz ;D kłótni faktycznie jest zbyt wiele a ja jestem do kłótni ostatni (no może przedostatni) wiec spoko. Wyrażam jedynie swoją opinie, upajam sie tanią i niewybredną rozrywką która jest tu serwowana to wszystko. Bez urazy, co złego to nie ja ;)
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Nazareth "Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

    Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty[1][2], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji."-fragmencik z wikipedi : Uraziły mnie twoje słowa, no ale cóż. Skoro tak mówisz,zrozum tylko że nic z wymienionego powyżej nie leżało w moich intencjach.
  • Nazareth 18.07.2016
    ♦ Corsen ♦ wybacz w takim razie, naprawdę nie chciałem urazić. Obawiam sie ze Wikipedia nie pokrywa jednak wszystkich rodzajów trolli, np. Kogoś kto podejmuje grę z oczywistym trollem udając ze nie jest świadom jego prawdziwej troskliwej tożsamości i wtem sposób troluje trolla.
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Już nie ważne, Ok. Zjedzmy sobie po pierożku.Może z boróweczkami.-Póki na to czas.. NO w każdym razie już nie ważne- :p
  • Zozole 18.07.2016
    ♦ Corsen ♦ Albo z jagodami *-*
  • Nazareth 18.07.2016
    ♦ Corsen ♦ Dobra, rozumiem. Pozdrawiam
  • levi 24.08.2016
    ♦ Corsen ♦ naprawde śmiechłam z twojego komentarza ;)
  • ♦ Corsen ♦ 18.07.2016
    Ups.Udzielliło mi się.
  • Szalokapel 18.07.2016
    Jezu, końcówka mnie dobiła... To chyba najlepsza część, z niej najbardziej bekę miałam. Nie oceniam, szkoda czasu.
  • ObcaPlaneta 18.07.2016
    Zgadzam się. Końcówka najlepsza, ale ogólnie z całego tekstu da się pośmiać. :)
  • Szalokapel 18.07.2016
    ObcaPlaneta haha. Aj ta Sweet...
  • Najshe 18.07.2016
    Zostawiam 1 :) Miłego dnia :D Papa :P ;P
  • Najshe 18.07.2016
    Hehe... xD
  • lea07 18.07.2016
    To jest dziwne, że lubiąc ten zespół ich tak obrażasz. Niall nigdy w życiu nie uderzyłby kobiety nawet w najgorszym gniewie. No ale cóż, to jest twoje opowiadanie, a ja już nie wnikam jaką Ty masz wyobraznie
  • Tina12 18.07.2016
    Ja tego nie rozumiem. Skoro podobno jest ich fanką to czemu ich tak obraża. Ja rozumie, że to jest wszystko na niby. Bo mogę iść o zakład, że żaden z chłopaków z zespołu nie podniusł by ręki na dziewczyne. A zwłasza obcą. No cóż wyższy poziom fantazji.
  • Okropny 18.07.2016
    Podniusł
  • lea07 18.07.2016
    Okropny ty tak na poważnie?
  • Tina12 18.07.2016
    Okropny
    Błąd rzecz ludzka.
  • Szalokapel 18.07.2016
    Lea, okropnemu nie chodziło o to, że by podniósł na dziewczynę rękę, tylko o błąd ortograficzny.
  • Okropny 18.07.2016
    lea07 no, na poważnie, jak widzę błąd, to wspominam
  • Szalokapel 18.07.2016
    Lei chodziło o co innego.
  • Okropny 18.07.2016
    Szalokapel no shit
  • zjem to 18.07.2016
    Ojejku każdemu może się zdarzyć.
  • zjem to 18.07.2016
    No i skończyło sie na czytaniu kom...suuuper.
  • Zozole 18.07.2016
    Przestańmy wogule to czytać! Ma wiecej ocen i tego eee ''czytano'', niż świtne opowiadania! Powiem tak. TO JEST GÓWNO!!!'' PRZEPRASZAM ale musiałam.
  • Nazareth 18.07.2016
    Przecież o to chodzi.
  • Kociara 18.07.2016
    Zozole mówisz szczerze i prawdę, nie ma co przepraszać :D
  • Zozole 18.07.2016
    Kociara To dobrze ^^
  • Kociara 18.07.2016
    Zozole tak w ogóle to fajnie piszesz :D czytam cie tylko taki ninja ze mnie i nie zostawiam śladu prócz piątek :D
  • Zozole 20.07.2016
    Kociara haha już wiem skąd te piątki się pojawiają xd
  • Julsia 19.07.2016
    Dlatego dzieciom nie daje się komputera...
  • Julsia 19.07.2016
    Tyle wartościowych opowiadań lub wierszy przechodzi bez echa, a to wywołuje taki szum.
  • dainty 19.07.2016
    Julsia dokładnie :/
    Dziewczyna najwidoczniej chciała po prostu zwrócić na siebie uwagę i z powodzeniem - szkoda, że niekorzystnym dla niej...
  • O-Ren Ishii 19.07.2016
    Kiedy nastepna czesc? Haloooooo
  • zaciekawiony 19.07.2016
    Takie złe aż dobre.
  • the_endrju 26.07.2016
    Mam genialny pomysł! Zrobię serię na YouTube gdzie będę czytał tak genialne odpowiadania jak to!
  • Johnny2x4 26.07.2016
    Haha :D Genialne audiobooki :P
  • Nuncjusz 26.07.2016
    jednocześnie powinien być wyświetlany tekst z tymi wszystkimi bykami, wtedy dopiero będzie mocny kawałek :)
  • the_endrju 26.07.2016
    No oczywiście!
  • Johnny2x4 26.07.2016
    the_endrju Ale to będzie przygotowane profesjonalnie - jak najlepsze słuchowiska :D
  • Nuncjusz 26.07.2016
    Materiału nie powinno braknąć, bo tu co rusz ktoś tworzy takie kosmiczne dzieła XD
  • the_endrju 26.07.2016
    Nuncjusz Trzeba zebrać ekipę!
  • Grubas 27.07.2016
    Więcej tych arcydzieł! Wyłem ze śmiechu.
  • the_endrju 27.07.2016
    To co napisałem, widzę, zachciło xD
  • Violet 27.07.2016
    Nie znacie się na twórczości... takiej. To jest niemożliwie kapitalne, jestem zafascynowana i pod wrażeniem.
  • the_endrju 29.07.2016
    Uwierz mi, ten tekst JEST okropny i tyleb
  • Violet 29.07.2016
    the_endrju wierzę, ale jestem tak zafascynowana i zauroczona, stylem, zawzięciem pisarskim i odpornością na krytykę, że jestem fanką autorki i opowiadania ;)
  • Grubas 16.08.2016
    Zaniusł mnie do swojego pokoju. i tam połorzył mnie na łużko. i sam połorzył se na łużko siebie

    To zdanie wygrało wszystko xD
  • Sweet1D 21.08.2016
    Hej mam nadzieje ze sue nie stensniliscie <333333
  • TeodorMaj 21.08.2016
    Sweet1D Nawet nie wiesz jak bardzo. Czekamy na 5 część. Kiedy dodasz? :)
  • Sweet1D 21.08.2016
    TeodorMaj yyy bue wiem. Zalezy od czsu i chenci
  • O-Ren Ishii 21.08.2016
    Sweet1D dodaj, ja sie swietnie bawilam czytajac
  • Sweet1D 21.08.2016
    O-Ren Ishii ciesze sie ze cie roz bawilam
  • 60secondsToDie 21.08.2016
    roz bawic
    roz sie bawic
  • Sweet1D 21.08.2016
    60secondsToDie zle napisalam rozbawic
  • the_endrju 21.08.2016
    Sweet1D Ja śje nje mgem doczekadźć!
  • Sweet1D 21.08.2016
    the_endrju ciesze sie
  • Laura 21.08.2016
    Naprawdę nie widzicie, że to opowiadanie to zwykła prowokacja? Naprawdę? Piszecie, żeby nie karmić trolla, ale sami komentujecie, więc o co Wam teraz chodzi? To już nie jest pierwsze opowiadanie, które uważacie za prowokację, a mimo to komentujecie i to Wy wywołujecie kłótnie pod opowiadaniami. Jak nie skomentujecie, to sobie w końcu da spokój, bo nie będzie żadnego echa. Nie! Musicie pokazać, jacy to Wy mądrzy nie jesteście. Jeszcze brakuje, żebyście błędy poprawiali. Serio, zastanówcie się, czy warto takie coś komentować.
  • Margherita 21.08.2016
    Warto. W tym smutnym świecie trochę śmiechu się przyda... Laura wyluzuj. ;)
  • Grubas 21.08.2016
    Święte słowa.
  • Beza 21.08.2016
    Jebłam. Leżę i nie wstanę xD Fajne sobie jaja robisz z ludzi Sweet1D... Jestem pod wrażeniem i z chęcią poczytam następną część xD
  • Sweet1D 21.08.2016
    Nie robie sobue z ludzi jaj ciesze sie ze czekasz na nastepna czesc
  • Adrienne 21.08.2016
    Łowco trolli przybywaj!
  • łowca troli 21.08.2016
    biere sie za ten interes pieknie dziekuje sie klaniam panience za zgloszenie
  • levi 24.08.2016
    to jest tragedia, starałam się znaleść chociasz jedną pozytywną rzecz w tym tekscie ale nie potrafie, zostawiam 1
  • Sweet1D 24.08.2016
    acha
  • the_endrju 06.09.2016
    Pozytywna część - śmieszne na maksa xd
  • Dot 25.08.2016
    Odnosząc się do jednego komentarza autorki tego... Jeśli nie lubisz jak cię ktoś poprawia, to w takim razie czemu tu jesteś, jak ta strona jest właśnie po to?
  • Johnny2x4 25.08.2016
    Ona jest upośledzona, dlatego nie chcę aby ktoś ją poprawiał.
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Mam dosyć. Mój mózg eksplodował. 1
    Best:
    Zamachał sie i uderzył mnie w mojom twarz. Oczywiście moje oczy zapełniły sie łami i pszyjebałam mu z liścia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania