Poprzednie częściOne Love, One Direction 1

One Love, One Direction 2

-Moge w czymś pomóc?- spytał nie znajomy

Znałam TEN GŁOS!

-Louis?! Co ty tu do holery robisz?

-Pszechodziłem sobie przes park i cie zauwarzyłem. Coś sie stało?

-Tak do jasnej ciasnej anielki! Dom mi sie spalił!!

-Zamieszkaj u nas! Bedzie zarombiście.

Wpadłam mu w ramiona i uściskałam mocno a z oczu poleciała łzy.

-A z kąt wezme ciuhy?

-kupimy coś po drodze luzik.

No to poszli my. Oni mieli piekny doom <3

-ale macie piekny doom! Zazdroszcze a ta kanapa jaka słitaśna!

Dopiero wtedy zauwarzyłam samego HARREGO STYLESA!

-Hej wam! Jestem Lilly i chyba bede z wami mieszkać! - uśmiechłam sie

-okay tylko ustalmy zasady lokatorskowe - powiedział Liam

- Po pierwsze robisz nam jedzenie. - wtrącił sie Niall

Wszyscy na niego popatrzaliśmy i zaczeliśmy sie śmiać.

- No co? - spytał obużony blądyn.

- Po drugie sprzątasz po sobie.

- Tyle? Gdzie mój pokuj?

-zaprowadze cie sis - powiedział hazza

Weszliśmy na gure i do dużego pokoju. Był duży i czarno biały tak jak w moim starym domu. Kiedy pżywołałam to wspomnienie łzy pojawiły sie w moich oczętach.

- Coś sie stało Lils? - spytał Styles

- Nie. Dzieki ci ze mnie przyprowadziłeś t. Możesz jusz sobie iśc

I wyszed. Powoli rospakowałam ubrania kupione z Lou. Zayn był dziwnie milczący...

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 26

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (139)

  • Tina12 17.07.2016
    Dzięki że mnie przyprowadziłeś tu, powinno być. Przy t zabrakło u. Nic więcej nie zauważyłam, jak chodzi o błędy.
    Z chęciom poczytam cd.
    5
  • Sweet1D 17.07.2016
    Taa. Dzieki ale nie nawidze jak ktos mnie poprawia wienc nie rob tego...
  • Tina12 17.07.2016
    Sweet1D
    Wybacz jeśli cie obraziłam.
  • Sweet1D 17.07.2016
    Tina12 taaa spoko...
  • lea07 17.07.2016
    Bardzo szybko lecisz z akcją, brak większych opisów, jest trochę błędów interpunkcyjnych, ale ogólnie jest fajnie :). Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej. Zostawiam 5 i usycham :(
  • Sweet1D 17.07.2016
    Dzienki lea.
  • Okropny 18.07.2016
    "jest trochę błędów interpunkcyjnych"
  • Szalokapel 18.07.2016
    Okropny, z naciskiem na "trochę"
  • Okropny 18.07.2016
    Szalokapel z naciskiem na "interpunkcyjnych"
  • Szalokapel 18.07.2016
    Tak, zgadzam się.
  • Neli 17.07.2016
    Jesteś dla mnie skreślona i to nie tylko pod względem rozdziału, również pod względem osoby, którą jesteś. Z reguły jestem miła, ale to opowiadanie i Twój wiek, który specjalnie sprawdziłam, wyprowadziły mnie z równowagi. Dziewczyno! Czy jak pisałaś opowiadanie, to nie zauważyłaś błędów, które podkreślają się na czerwono? Byk na byku, że tak powiem. Wybacz, ale 19latce wypada umieć ortografię. Zrozumiałabym 12 lub 13 latkę... 1 :)
  • Sweet1D 17.07.2016
    Sory tobie nie musi sie podobac sa osoby kturym sie podoba...
  • the_endrju 26.07.2016
    Ejjj! Ha mam 13 lat, przeczytaj moje teksty, nawet takiej osobie nie wypada...
  • lea07 17.07.2016
    Proszę bardzo :) i bardzo przepraszam jeśli Cię uraziłam moim komentarzem. Po prostu moje jest takie zdanie i chciałbym Ci trosze pomóc aby twoje opowiadanka, były jeszcze lepsze. Pozdrawiam gorąco :)
  • Sweet1D 17.07.2016
    Nie potrebuje pomocy. Mi sie to podoba i jest okay.
  • lea07 17.07.2016
    Okay. Rozumiem, jeszcze raz sorki :)
  • Ame 17.07.2016
    Skoro Tobie się podoba, to ok, ale nie wstawiaj niczego, jeśli chcesz słyszeć tylko same pochwały.
    lea07>>Nie musiała tutaj za nic przepraszać.Powiedziała co zauważyła i nie obraziła twojej osoby,nawet w najmniejszym stopniu.Jeśli już, to twoja wina,że wszędzie jest pełno błędów ortograficznych, a chyba jedynym znakiem interpunkcyjnym, przez ciebie używanym jest "kropka". Nie wspominając o tym, że w 1 części nazwę miasta napisałaś od małej litery, bodajże. Jeszcze lepsze, mówisz lea07? No cóż.Jak dla mnie nie jest to coś na miarę 19-latki.-Dlatego też nie mogę uwierzyć, że tyle żyjesz.Proszę wybaczyć, ale to wszystko porostu wydało mi się śmieszne .
  • Szalokapel 17.07.2016
    Masakra. Dawno nie czytałam takiego opowiadania. Sądzę tak samo jak Neli... Czy kiedykolwiek zajrzalas do słownika? Żenujący poziom. Zostawiam 2.
  • Sweet1D 17.07.2016
    Mozesz sie nie czepiac? Pisalam ze nie lubie krytyki. Czytac nie umisz? Zalosne..
  • Szalokapel 17.07.2016
    Dziewczyno, opanuj sie. To portal literacki. Myślisz, że twoje opowiadanie jest idealne?
  • lea07 17.07.2016
    Szalokapel możesz na FB?
  • Sweet1D 17.07.2016
    Szalokapel mi sie podoba. Twoja sprawa co ty o yym myslisz. Ja mam to gdzies...
  • Szalokapel 17.07.2016
    lea07, pewnie.
  • Szalokapel 17.07.2016
    Sweet1D, w tej chwili pokazałas swoja kulturę. To czytelnikom ma się podobać skoro to publikujesz. Jeżeli boisz się krytyki to nie pokazuje tutaj tego gowna!
  • Szalokapel 17.07.2016
    Pokazuj*
  • Sweet1D 17.07.2016
    Szalokapel wes. Ja nie muwie ze twoje opowiadania to guwna. A mi sie nie ppdobajom.
  • Szalokapel 17.07.2016
    No to nie komentuj... Napisz swoje zdanie a nie, bezpodstawnie mi slodzisz. Jesteś okropna.
  • Zozole 17.07.2016
    Szalokapel Dlaczego zawsze przychodzę wtedy gdy ''kłótnia'' sie kończy i nie moge popisać ; /
    To nie fair xD
  • Szalokapel 17.07.2016
    Hahaha, No widzisz Zozole :D Najwyraźniej jesteś niepunktualna haha ;)
  • Okropny 17.07.2016
    Szalokapel okropna, powiadasz...
  • zaciekawiony 17.07.2016
    Rozbawiłaś mnie. Tak okropne że aż śmieszne. Błędów od groma, w każdym zdaniu jest coś nie tak, tego się nie da czytać. Spróbuj przeczytać tekst na głos to sama zauważysz.

    "Pszechodziłem sobie przes park i cie zauwarzyłem" - Ten Louis sepleni? Chciałaś oddać w ten sposób jego wadę wymowy?

    "No to poszli my." - elementy gwary podlaskiej?

    Oczywiście o koleżance Van już zapominamy? Bo nie była ważna. Wszak była tylko koleżanką i wspólokatorką bohaterki i jej też się spalił dom, nawet w zasadzie z winy bohaterki, a jakoś jej nie zaprosili do mieszkania.
  • Sweet1D 17.07.2016
    ...
  • xxECxx 17.07.2016
    Czy admin żyje!?
    Szkoda, że nie można tego jakoś zgłosić :(
  • Szalokapel 17.07.2016
    Dokładnie, przecież to jest nie do przeczytania...
  • Sweet1D 17.07.2016
    To tylko opowiadanie a wy sie nad tym urzalacie jakby to bylo jakies nie legalne...
  • xxECxx 17.07.2016
    Szalokapel :( I żeby chociaż pokory troszkę w sobie miała, ale niee... Wrzuca opowiadanie i krzyczy "Ma się wszystkim podobać, a jak nie to spadaj, aaa i bez krytyki, bo ma się wszystkim podobać!"
  • Szalokapel 17.07.2016
    No właśnie... 19 lat hahhahaah cyferki się chyba Tobie Sweet pomyliły.
  • Sweet1D 17.07.2016
    xxECxx ja tu jestem. Nue muwie ze ma sie podobac. Poprostu nue lubie krytyki
  • xxECxx 17.07.2016
    Sweet1D nie rozumiesz... ludzie komentują, oceniają i krytykują po to, żeby autor mógł zauważyć błędy, ewentualnie poprawić, nauczyć się czego, poprawić swój styl. Ty wyszłaś z założenia, że nie ważne jak napiszesz to ma się podobać. Krytyka zawsze się pojawi, ale ona w cale nie jest taka zła jak Ci się wydaję. Przyjmij z pokorą słowa innych. Jeżeli będziesz taka hmm agresywna, to Twoje prace będą pomijane przez innych, bo kto będzie mieć ochotę czytać słowa takiej niepokornej dziewczyny jak Ty. Opowi jest miejscem, w którym możesz się wiele nauczyć, jeżeli będziesz chciała.
  • Szalokapel 17.07.2016
    xxECxx dokładnie. Podpisuje się pod tym.
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    xxECxx acha. Nie opchodzi mnie to...
  • Szalokapel 17.07.2016
    ObcaPlaneta No właśnie mnie też już nie obchodzi jej zdanie.
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Szalokapel wyszło mi udawanie tej sweet? Hahaha
  • Szalokapel 17.07.2016
    Oczyfiścje.
  • Sweet1D 17.07.2016
    ObcaPlaneta ogarnij sie prosze.
  • Neli 17.07.2016
    I po co się kłócicie?
  • Szalokapel 17.07.2016
    Ja już skonczylam.
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Szalokapel ja też skończyłam :)
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Jezu dziewczyno! Co z tobą. Poprzedni rozdział był w miarę, a ten? Kompletna porażka!!! Lepiej wyucz się na pamięć słownika, albo lepiej odejdź z opowi!
  • Sweet1D 17.07.2016
    Sama se odejc...
  • Szalokapel 17.07.2016
    Weź, zalosne.
  • Sweet1D 17.07.2016
    Szalokapel ty jestes zalosna.
  • Szalokapel 17.07.2016
    Sweet1D, poczytaj lepiej słownik a nie komentujesz.
  • zjemto :'* 17.07.2016
    Jak dla mnie prawdziwy problem nie leży w tym, że tak kiepsko piszesz, bo każdy ma prawo wstawiać swoje opowiadania, ale w tym że nie umiesz przyjąć krytyki.Zasłużonej.Szczególnie biorąc pod uwagę twój wiek.
  • Sweet1D 17.07.2016
    Ide pisac dalej Mam gdzies co se myslicie wszyscy
  • Zozole 17.07.2016
    Eeee. Chciałabym się nie wyrazić na temat tego co przeczytałam. I hmmm ''opowiadania'' jak i komentarzy.
    Pierwszy rozdział był w miarę okej prócz kilku przecinków i tego, że jest taki krótki.
    Drugi rozdział to... żenada. Przepraszam ale tak uważam. 19latka i takie coś... Nie sądzę. Kto pisze minki w opowiadaniu? Zetknęłaś się kiedyś z książką mała?
    Nie chce Cię obrazić ale jeśli naprawdę masz 19 lat to (wybacz) robisz wstyd.
    Mam nadzieję że doczytałaś. Osoba która pisała opowiadania które czytałam odeszła bo ją skrytykowali. Nie powinni. Ale Ciebie chyba tak.
  • Zozole 17.07.2016
    Miałam właściwie dodać, że ''nie lubisz krytyki''. Nikt jej nie lubi. Czasem trzeba posłuchać siebie nawzajem aby wyszło fajne opowiadanie. Ty nie chcesz sobie pomóc i krzywdzisz je.
    Lea do Ciebie jeśli też czytasz mój kom. Chyba ktoś ukradł Ci imiona z ''Piękne istoty''. Oczywiście może to tylko przypadek.. Nie wiem. Nie będę o tym już wspominała.
    Sweet 1D naprawdę? Dzieciak proszę. Idź z Opowi albo naucz się przyjmować krytykę i przy okazji pisać po ludzku.
    PS : Współczuję twojej polonistce.
    ~ Zozole
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole te imiona chyba należą do tych chłopaków z one direction, ale nie jestem pewna. Może ukradła.
  • Zozole 17.07.2016
    ObcaPlaneta Nie wiem nie slucham tego. Może i tak xD Jeśli tak to przepraszam za oskarżenie.
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole ja też ich nie słucham. Moja koleżanka słucha i chyba od niej to wiem :)
  • lea07 17.07.2016
    Zozole nie to ten zespół o którym ja też tworze opowaiadanie
  • lea07 17.07.2016
    Zozole wiec nie ukradła umion, ale bardzo dziękuję za zainteresowanie
  • Zozole 17.07.2016
    Aaaaaa. Okej. Rozumiem xd
    Nie ma za co. Ja troszczę się o moich ulubionych bohaterów z nie mojego opowiadania xd
  • lea07 17.07.2016
    Zozole Ojej jesteś kochana <3
  • Zozole 17.07.2016
    ^^ ;*
  • zjemto :\\\'* 17.07.2016
    Pisz, skoro lubisz to robić.Nikt ci tego nie broni, ale zastanów sie czy jest sens w dodawaniu wszystkiego tutaj, skoro nie umiesz przyjąć krytyki i wciąż będą wynikać z tego takie sytuacje.Wydaje mi sie, że tłumaczenie tobie po co sie tu opka wstawia, jest bezsensu. Nie każdy lubi krytykę, ale nie myśl że w życiu nigdy jej nie spotkasz.Nie rozumiem. W twoim życiu nigdy nie słyszysz od ludzi słów na swój temat które ci sie nie podobają? I co im mówisz" Nie lubię krytyki wiec siedź cicho."-??? I tak nie jesteś w stanie zmienić ich myśli, dlatego mogą ci mówić "jest super" by cie mieć z głowy, ale prawda może być inna.Jesteś nieomylna? Nauczycielom też podskakujesz, twierdząc" Ale mi sie tak podoba i jest ok."--???
  • Majeczuunia 17.07.2016
    Pozwól, że cię zapytam, dlaczego tak sceptycznie podchodzisz do krytyki? Słuchaj, ja marzę, żeby pod moim skupulatnie pisanym przez dwie długie godziny tłumaczeniu znalazło się jej choć trochę, ale nic nie ma. A tutaj masz osoby, które może nawet chciałyby dobrowolnie poświęcić swój czas na wypisanie twoich błędów i poprawienie twojego warsztatu, ale ty... Cóż, twoja niepokora to uniemożliwia. A wiek tak naprawdę nie ma wiele do rzeczy. Ja mam 13 lat, a wielce staram się pisać z jak najmniejsza ilościa błędów.
  • lea07 17.07.2016
    Majeczuuunia ja też o tym marze. Normalnie wyjkełąś mi to z ust :)
  • Zozole 17.07.2016
    lea07 Bo piszecie dobrze. I nie potrzeba wam krytyki xD Nie to co ja. Czasem może i nie macie tych zasranych przecinków tam gdzie trzeba ale to nic ;D
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole ja nie piszę idealnie, nie dostaję też krytyki :( a czekam na nią.
  • Zozole 17.07.2016
    ObcaPlaneta Ty też piszesz dobrze XD
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole dziękuję. To miłe :)
  • Zozole 17.07.2016
    Nmzc ;D
  • Okropny 18.07.2016
    ObcaPlaneta przecież masz mnóstwo komentarzy pod tekstami, czy nie?
  • lea07 17.07.2016
    wyjełaś*
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Krytyka jest tutaj chyba najważniejsza, bo dzięki niej wiesz co poprawić. ;)
  • lea07 17.07.2016
    Zgadzam się z wami dziewczyny :). Ja nie piszę świetnie chociaż bardzo bym chciała. Naprawdę dziękuję wam że czytaće te opowiadania choć są one.... do kitu moim zdaniem. Bradzo się ciesze kiedy ktoś w miły sposób przekazuje mi rady ktrórych potem starm się terzymać
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Czyli masz bardzo złe zdanie o swoim opowiadaniu, kochana :)
  • Zozole 17.07.2016
    Twoje opowiadania są cudne. Z moimi się nie równają *-* *-*
    Kocham je.
    PS; Kiedy 29?
  • lea07 17.07.2016
    Dziewczynki moje kochane. Dziękuję wam bardzo serdecznie za wszystko. Wasze opowiadani sa cudowne i nie ma innej opcji. Moje jest... nieważne. Rozdział pownien sie pojawić dziś lub jurto :) Kocham was
  • Zozole 17.07.2016
    lea07 Dziś dziś dziś!
    Jeszcze raz nazwiesz swoje opowiadanie nieważnym i kiczowatym a namierzę Cię i zestrzele. A nie sorry nie mogę. Musisz pisać dalej. ^^
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole haha. Lea pamiętaj że ja też czekam :*
  • lea07 17.07.2016
    Haha wasze komentarze mni erozbrajają hah. Dziękuję :*
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    lea07 <3
  • Zozole 17.07.2016
    lea07 pisz, pisz. Albo będę Cię pospieszała pistoletem na kulki.. Ej dobry pomysł ;D ;**
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole pistolet na wodę lepszy. :)
  • lea07 17.07.2016
    Zozole Hahhahahahahahahah tylko spróbuj hahahahhaha dzięki juz idę pisać <3
  • Zozole 17.07.2016
    ObcaPlaneta też może być. Ważne, że będzie pisała ;)
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole musi pisać ^^
  • lea07 17.07.2016
    Ojej nie wiedziałam, że aż tak czekacie na te bazgroły
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    lea07 nigdy nie nazywaj swojego opowiadania bazgrołami :/
  • lea07 17.07.2016
    ObcaPlaneta Ale to prawda.. A z reszta nie chce się z tobą kłócić. Jeśli pozwolisz oddale się do worda aby skończyć te bazg... yyy opowiadanie. Dziękuje wam bardzo za rozmowę dodałyście mi niesamowicie weny. Kocham was <3
  • Zozole 17.07.2016
    lea07 Pilnuj się. Czekam z pistoletem ;D Dużo weny! ;****
  • lea07 17.07.2016
    Zozole Hah dzięki ja już idę i mam nadzieję że dzisiaj zobaczycie rozdział. Może sie ukazac puzno,za co przepraszam, ale zawsze możecie przeczytać rano. To w sumie może i wystawie rano co?
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    lea07 wstawiaj dzisiaj :)
  • lea07 17.07.2016
    ObcaPlaneta Dobra postaram się. Przyszykuję wam jakąś niespodziankę :)
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    lea07 nie mogę się doczekać :*
  • Zozole 17.07.2016
    Chce już *-* ;D
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole ja też *,*
  • lea07 17.07.2016
    Zozole twoje opowaidania śa bardzo ciekawe i mimo że pojawi sie gdzie mały błąd nie traca na wartości ;)
  • Zozole 17.07.2016
    No wiem, że są błędy. A te przecinki doprowadzą mnie do szaleństwa ;D Jednak STARAM SIĘ SAMA (Tak żeby zobaczyła XD ) poprawiać swoje błędy tylko jak się da. Też nie lubię krytyki ale fajnie jest zobaczyć komentarz którego ktoś pisał przez długi czas bo CHCE MI POMÓC.
  • lea07 17.07.2016
    Tak wiem jak to jest poprawić cały tekst, bo komuś już to robiłam. To meczące. Dlatego podziwiam ludzi i bardzo ich lubię za to, że postanawiaja przysiąść przy moim opowiadaniu i je porawić
  • Zozole 17.07.2016
    Wiecie co? Naszych kom jest więcej niż jej ''opowiadania''
  • Majeczuunia 17.07.2016
    Zozole celne spostrzeżenie ;)
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Zozole dokładnie :)
  • Zozole 17.07.2016
    Będzie miała co czytać xD
  • lea07 17.07.2016
    Hahah słuszna uwaga
  • lea07 17.07.2016
    Ja niestety muszę lecieć, bo nie chcę abyście czekały za długo na moje opowiadanie. Dzięki wam ma jeszce większe wenę. Dziękuję wam bardzo <3. Jesteście wspaniałe i kochane <3
  • Lotta 17.07.2016
    Hahahaha, dobre, na prawdę świetne! To tak na poprawę humoru? Ośmieszenie 1D? "Gdzie mój pokuj?". Nie ma pokoju! Nobla trzeba! I co to za guru? HOLERNIE dobre, prawie się poryczałam ze śmiechu xD Z których kątów ma wziąć ciuchy? I tak słitaśnie i emotikony to wszystko, co potrzeba do stworzenia tak "zarombistego" opowiadania... 19 lat? Jak Ci poszła matura? xD A jak nie lubisz krytyki, to polecam pisać do szuflady. Może ona nie zacznie krytykować...
  • Majeczuunia 17.07.2016
    Lotta, ale ty masz błędów w tym komentarzu! Pisze się "kontuw", niewyedukowana dziewczyno! ;D
  • Lotta 17.07.2016
    Majeczuunia, holera! Nie zauwarzyłam :( taki błond ;)
  • Majeczuunia 17.07.2016
    Lotta no, na drógi raz uwarzaj, dziefczyno ;-;
  • Lotta 17.07.2016
    Majeczuunia jurz bede pamientac, bo arz wstyt :(
  • O-Ren Ishii 17.07.2016
    To od dzis mój ulubiony ff o 1D. Żaden nie sprawił, bym nie skupiała sie ani troche na fabule przez szukanie. :3
  • ObcaPlaneta 17.07.2016
    Kocham too <3 hahah
  • Najshe 18.07.2016
    Sweet1D, czy mi się wydaję czy ty masz coś do Szalokapel!!!???
  • Najshe 18.07.2016
    Nie potrafisz się pogodzić z krytyką innych? Mylisz, że zawsze twoje opowiadania będą wielbione!? Dla mnie to jest śmieszne to co ty robisz :D :P xD
  • the_endrju 26.07.2016
    Piszesz źle dialogi.
    Po myślinku zawsze spacja, przed jeśli to w środku tekstu.
    nie znajomy - razem
    Holery - przez ch
    Pszechodziłem - przechodziłem
    przes - przez
    poleciała - poleciały
    A z kąt wezme ciuhy? - skąd, ciuchy
    poszli my - poszliśmy
    słitaśna - takie coś jest niedopuszczalne ;_;
    HARREGO - Harry'ego
    uśmiechłam - uśmiechnęłam
    lokatorskowe - lokatorskie
    popatrzaliśmy - popatrzyliśmy
    obużony blądyn - oburzony blondyn
    pokuj - pokój
    Weszliśmy na gure i do dużego pokoju. Był duży i czarno biały tak jak w moim starym domu. - górę, przecinek zamiast 'i', czarno-biały, powtórzone duży.
    pżywołałam - przywołałam
    jusz - Już
    wyszed - wyszedł
    rospakowałam - rozpakowałam
    Nie wspominam o braku polskich znaków, bo wtedy byłoby tego zbyt dużo. Interpunkcja u Ciebie leży, poćwicz ją.
    Zbyt dużo języka potocznego
    Zostawiam jeden
  • the_endrju 26.07.2016
    Co do Twojego 'nie lubię krytyki' -
    Pokazujesz, że naprawdę nie mąż tych 19 (xD) lat. Jeśli nie lubisz krytyki to wynocha z portalu literackiego! To nie tak, że ludzie mają do Ciebie problem, tylko to, co napisałaś jest straszne! Zostawiasz wątki niewiadomo gdzie. Spalił Ci się dom, a mieszkałaś ze wspólokatorką? Miej ja w dupie! Niech ona sama sobie radzi! Good idea!
    Co z tego, że wszyscy byli na przesłuchaniu do X-Factora, i tak są w domu!
    Absolutny brak logiki...
    Tragedia.
  • Sileth 21.08.2016
    Okej, to troll, jednak się nie będę bawić w nauczyciela.
  • Lady_Makbet 22.08.2016
    Odnoszę wrażenie, że pierwszą część nie ty pisałas.......
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    Pewnie tak bylo
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    fabula do dupy, duzo bledow i jakim cudem ty jasny gwint masz te pieprzone 19 lat nie wierze

    Sam slaby jetsem z oroto ale cos takie klania sie jakbys miala 7 lat cholera 13 za duzo JUZ JA lepiej pisalemgdy mialem 8 lat (przynajmniej dobrze przecinki stawialem,nie mialem bledow ortografucznych)
    Ale ty? Nieno po 1..... fabula jak po prostu JAKIES UFO bo jaki czlowiek ma tyle przygodw kilka dni cholera
    Kurde moze by dodac jeszcze Bieberek one love Zeby dac tego durne 1lova Hahha Co ty myslisz swetka
    Ze jestes normalna uzytkowniczka opowi ?? ? ?nietsety nie trafilas . JESTES BEZ SENSU i nie wiem czemu dalej ciagnac ten watek powody


    Temat na forum, zapewne posala twoja kolezanka,lub siostra;mam to w dupie i walic to,bo nie chce mi sie wierzyc ze masz 19 lat , idiotko. Koelzanki kllezanki FANKI BIEBERA JETSEM BIEBEREM LOL EHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEEHHEE
    jestescie glupie
    Co wy myslicie ze tak naprawde kochacie biebera ???
    Nie
    NIKT NIE KOCHA BIEBERA wy jestescie poprostu zwalone na nogi ogolnie
    Koleski ogarniaja sytuacje lol biebera widze
    Widze biebera biebera widze
    Kurnik, za co wy kochacie tego piegowego biebera, do chokery ???
    Pozdrawiam ludzi ktorzy biebera nienawidza
    A co nas obchodza twoje gusta muzyczne idiotko
    Jestes chora psychicznie i koniec rozmowy jak to ,,muwjom" o gustach sie nie dyskutuje
    Pozdrawiam cie, jesli to czytasz to ogar co to termometrp pzdr
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    Czytac nie umiesz zapomnialem
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy tylko nie pros tej twojej pieprzonej kolezanki ,,dobrej z ortografii" tylko sama napisz
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy to sprawa miedzy nami
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy A nie jakas glupia kolezanka
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy tylko ni pisz mi glupot w stylu :

    ,,hej :) teraz zauwazylam dopiero ten komentarz. nie, nie pojde :) narka :) aha i biebera kocham tez"


    O GA RNIJ SIE
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy Nie wiem o czym tu jeszcze dyskutyowac, pozdrawiam. Czkeam na odpowiedz.
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    detektyw prawdy (twoj styl, idiotko)
  • TeodorMaj 06.10.2016
    detektyw prawdy Ogarnij się ;)
  • Shiroi Ōkami 06.10.2016
    XDDD
  • Jared 06.10.2016
    Wreszcie jest powód, żeby go zbanować! Długo na to czekałem :3 Już to zgłaszam :)
  • Joker 06.10.2016
    Zgłoszone też przeze mnie :)
  • TeodorMaj 06.10.2016
    Jared, popieram :)
  • detektyw prawdy 06.10.2016
    Wyrazilem tylko swoje zdanie. Mam byc szczery? Chyba o to chodzi. Wy zreszta tez jestescie szczerzy, wiec adminie, banuj Jareda, jokera, teodora.
  • Angela 06.10.2016
    detektyw prawdy mnie też niech zbanuje, ale ty wypieprzaj już i nie wracaj : /
  • Jared 06.10.2016
    Niech mnie banuje do trzeciego pokolenia nawet, byle Ciebie do czwartego :c
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Nie dałem rady przeczytać do końca. Oczy i mózg za bardzo mnie bolą. 1
    piekny doom - nie ma to jak piękna zagłada

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania