Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Piosenka o dupie gołej i wesolutkiej

Bocian kopa w dupe soczystego ci da i słodko powie:pa pa,w cholere polezie a ty z zadem gołym zostaniesz i raz ci promienie słońca w lecie go poświecą a na zime znów lodem przykryją.Tyłek stale na wierzchu,wstydu i godnośći za nic w świecie nie ma ale nie wiedzieć czemu cieszy sie głupio od ucha do ucha i dnia każdego ze szczęścia coś tam sobie pod nosem nuci.Powie ktoś:wariat jakiś!lecz tak sobie życia używa jeszcze z milionów pare takich tyłeczków.

Ty to kolunio jakiś foliarz jesteś bo stale masz dobrze zasłonięty,wygrzany i zadbany ten tyłeczek,nie chcesz jak my być gołym i wesołym więc od nas idź w jasną cholere,nie przychodź do nas więcej i głupotą swą nas nie zarażaj.Nie chcemy z transu sie wyzwolić i ze snu sie wybudzić bo i po co z czymś mamy sie brutalnie zderzyć kiedy w iluzji tak sie słodko nam sie i kwieciście żyje.Z pustego i to i Sulejman nawet nie naleje więc najlepiej w cuda wierzyć i złudzeniem żyć że coś nadejdzie choć od lat nachodzić jakoś takoś nie chce.

Maniakiem jest sie i oszołomem gdy chce sie godnie i bez przeszkód żyć a cnotliwym i prawym gdy w mroku amoku chcesz na wieki wieczność wiekuistą trwać.Dupsko zaraz wręcz odpadnie ale łapska precz trzymaj od miłych w dotyku porteczek i majteczek.

 

Maniakalny świr jest normalny i o innych śmie gadać że walnięci są i maniakalni.Diagnozy medycznej im nie postawiono więc pewni siebie sypią z rękawa "świrami" i innymi "maniakami".Sami diagnoze niepodważalną postawią bo i takich jak oni masę mają i wokół siebie nią się otaczają,nie sposób więc ich zdania podważyć i ocenie poddać rzetelnej.Odbijasz sie od muru co go wielu skruszyć chciało lecz łeb porozbijało a więć cóż człeku innego możesz na polu tym uczynić no chyba żeś wygodny,z losem sie pogodziłeś i machasz na to wszystko ręką no to chwała ci być może nawet ale tylko być może.

Stajemy więc przed wyborem takim iż albo wyjebke na to totalną mamy choć i tak tą wyjebką ktoś złośliwy i wredny pogardza i świetnie się z nią bawi lub cosik tam cokolwiek działamy i na klęskę w walce nierównej jesteśmy od dawna przygotowani choć z nadzieją,że nie na marne i ta ofiara nie pójdzie w piach.Wolności jednak zew wielu z nas chce wreszcie poznać i choć namiastkę jej poczuć więc woli walke nierówną podjąć bo nie sposób już znieść te ciągłe wąchanka własnych bączków pośród słodkiego popierdywania w oceania przesłodzonego kłamstewka i ułudy.

Wolność chciałby kochać acz jej nie ma więc i jej nie rozumie ale wiedzę tą zrozumienia i uczucie poznać chce bo taka chyba natura i porządek rzeczy wpisana w ludzką nature.Nie wzbraniajmy się więc przed tym mimo wielu cierpień z tytułu tego przeżytych choć zrozumięć też(i pochwalić niejako)należy chęć stabilności i bezpiecznego przetrwania w słodkim popierdywanku choć w mierze dużej fałszywą i złudną a kto wie czy w ostatecznym rozrachunku i nie tragiczną w skutkach.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania