Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Piosenka Taka Jakaś Dłuższa Niż Zwykle

Postęp techniczny aż nadto do żrzygania wszędzie sie wdziera więc i łatwiej wtedy do tego przywyknąć i za wykładnie dnia codziennego przyjąć,wdrukować to do łba,zaapklikować.Nie masz wtedy życia własnego,osobistego co sam go sobie kreujesz i sam po tym twardo,bez zbędnych odlotów stąpasz.

Po pierwszym z techniką zetknięciu zostaje ci to na stałe i niekoniecznie tego nawet chcesz ale mimowolnie i konsekwentnie,świadomości tego nie mając zastępuje ci sie naturalny,rzeczywisty świata obraz czymś co wielu nazwie przysłowiowym matrixem.

Matrix z tobą pozostanie do końca dni twych nawet jeśli odrzucisz go w mierze sporej i obfitej lecz i tak resztki,pozostałości tego syfu jak najwierniejszy przyjaciel pozostaną w tobie na zawsze co nie znaczy,że walki z tym masz nie podejmować albowiem w przyszłości zapewne nie tak znowu odległej przytrafi ci sie coś co tak ci wszystko poprzestawia totalnie,że odwrotu od tego nie będzie i nawet walki z tym nie podejmiesz jakiejkolwiek bo i nie będziesz w stanie kiedy technologia na kolejne levele rozwoju wejdzie i hydrą niepowstrzymaną sie stanie.

Walka z matrixem musi być nierówna i pełna ostrych,nierzadko brutalnych starć ale co począć skoro zamach na twe życie już dawno zaplanowano i nic ci siedzenie na dupie poprostu nie da.Zamachowcy sie przed tym nie cofną,najwyżej na jakiś czas zaniechają,zamrożą swój niecny i diaboliczny plan.Czasu mają do woli a ty go masz niewiele jeśli nie wcale.

Bogacz upadł ale z upadku powstał i takie rzeczy sie do dzisiednia zdarzają lecz wszystko do czasu kiedy taki okres który na codzień masz i od lat znasz stanie sie dnia pewnego czymś od czego na zawsze cie odetną,pewną epoke w twym życiu na wiek wieków zniszczą a ty jeszcze zatęsknisz do tego co niegdyś w tym życiu sie na codzień działo.

Walczyć o ten syf co go teraz i tutaj masz?Walcz jakby od tego życie twe zależało bo jak tego w czas nie uczynisz to nic zamachowcom na drodze nie stanie by ostatecznie pozbawić cie nawet resztek tego co ci jeszcze zostało i do końca nie odebrano a wtedy bycie mądrzejszym przed i po szkodzie przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie

Kochany uwierz mnie i za foliarza więcej nie bierz albo co gorszego jeszcze bo ty sam papugujesz cały ten szumny,medialny słowotok jakby ci na serio mózg windowsem 10 zastąpiono i myszką bezprzewodową sterowano a ty żadną maszyną nie jesteś choć już dawno o tym zapomniałeś albo nawet nigdy tego nie byłeś w stanie zaznać.Możesz żyć jak człowiek i zachować człowieczeństwo bo kto wie ile czasu zaznania tego zaszczytu na to masz jeszcze.

Wiem,że ci wmawiają jakiś to ty wolny,nowoczesny,wyzwolony i rozwinięty wielce i być może w ogromnej mierze łapiesz sie na to lepiej niż drapieżca w pułapke i coś chyba w tym jednak jest jeśli posłużyć sie logiką bezinwazyjnej tyrani bo robisz coś na co odgórne minimalne masz przyzwolenie które lekkie jego przekroczenie cierpot niemałych cie kosztować mogą a jak cie w tym wytresują to i łatwiej ci na szyi pętlę zacisną w imieniu twym i za pełną aprobatą twą.

Masz mieć fałszywe poczucie wolności z pewną jej niewielką domieszką która coś tam z nią może mieć wspólnego dla uspokojenia twej duszy zbłąkanej i zmanipulowanej do której co jakiś czas impulsy rozsądku i rozwagi z trudem sie przedzierają lecz spokojnie bo i to sie kiedyś skończy i to rzecz jasna za przyzwoleniem twym całkowitym.Masz więc perspektywe wręcz dla siebie przezarabistą czyli poddać sie bez walki i przyjąć na klate zostanie integralną,nierozerwalną częścią technologicznej pułapki z której wyjścia nie będzie żadnego albo podjęcie walki,rozbijanie łba z nieludzką ścianą systemu ale może nie sam i nie w pojedynke.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania