Poprzednie częściPisiont twarzy Greja 2

Pisiont twarzy Greja 4

Poprzednia: http://www.opowi.pl/pisiont-twarzy-greja-3-a7727/

 

Genowefa próbowała przyzwyczaić się do nowego życia. Postanowiła dać Grejowi jeszcze jedną szansę i teraz siedziała na różowym dywanie w Tęczowym Pokoju Udręki, czytając jeden z chińskich komiksów Marka. Jej ukochany długo nalegał, aż w końcu ustąpiła, licząc, że Marek podniecony tą swoją chinszczyzną postanowi w końcu uczynić z niej swoją Belkę.

- Myślałam, że to Akirawa nosi soczewki – odezwała się do Marka, który czytał właśnie jakieś Fekalia*, siedząc obok.

Grej westchnął ze znużeniem.

- Arikawa – poprawił Genowefę. - Przecież nosi.

- Nie, to przecież Misaki.

- Nie, to Arikawa. Przecież ma ciemniejsze włosy.

- Jakkolwiek. Właściwie to dlaczego ten komiks kręci się wokół dwóch chłopaków?

Szeroki uśmiech Greja był dla niej wystarczającą odpowiedzią.

Gdy kazał Gieni wybrać sobie komiks (czy też „mandale” czy jak to tam nazwał), dziewczyna uznała, że „Tylko kwiaty wiedzą” brzmi niewinnie. A jednak. Nawet ten niewinny tytuł oznaczał to satanistyczne skrzywienie Marka – jałoi.

- A poza tym podoba ci się, Gieniu? - zagadnął ją ukochany.

- Oczywiście – skłamała gładko. - Jest… Interesujący.

- A co ci się podobało najbardziej? - Oczy Marka błyszczały w ten chory sposób, w jaki błyszczą się tylko oczy otaku (lub narkomanów).

- Y… Jałoi?

Grej był tak szczęśliwy, że nie zauważył ani pytającego tonu jej głosu, ani faktu, że jego wybranka źle wymówiła ''yaoi''. Delikatnie ujął jej dłoń i przyklęknął. Gienia miała z tym tylko jedno skojarzenie, ale nie pozwoliła sobie na najmniejszą nadzieję, dopóki Marek nie odezwał się do niej tym swoim może lekko niemęskim, ale dla Genowefy najcudowniejszym głosem:

- Muszę ci zadać pewne bardzo ważne pytanie.

Na twarzy dziewczyny pojawiły się rumieńce, a uda zacisnęły się, gdy w końcu pozwoliła sobie uwierzyć, że ten oto zabawny, inteligentny… No dobra, może nie, ale PRZYSTOJNY - pomijając zeza - i przede wszystkim BOGATY mężczyzna chce ją prosić o rękę.

- Tak, Marku? - wyszeptała ochryple, w głowie planując już ślub i zapominając o tym jak ostatnio zawiodła się na ''bardzo ważnych pytaniach'' Greja.

Mężczyzna ścisnął delikatnie jej dłoń, a jego spojrzenie krzyczało ''Błagam! Zgódź się!”

- Czy… - zaczął w końcu. - Czy zechcesz…

- Tak, Marku? Tak? - szeptała Genowefa, czując zbliżający się orgazm.

- Czy zechcesz zrobić ze mną wspólny cosplay na najbliższy zlot fanów anime?

- Tak! Tak, Marku! TAK! - zawołała Genowefa po czym dotarło do niej znaczenie słów zezowatego. - Zaraz, co?

Ale Marek już tarzał się ze szczęścia i rzucał się na poduszki-dziewczyny z chińskich bajek.

- Możesz być Misą – wyszeptał w uniesieniu. - A ja będę Raito.

- Misą? - powtórzyła. Jeśli dobrze rozumiała to… On chciał ją przebrać za naczynie?!

Marek chyba zauważył, że coś jej się nie podoba.

- Ale nie musisz być Misą, jeśli nie chcesz – zapewnił dziewczynę szybko, a Genowefa odetchnęła z ulgą. - Ja mogę być Misą.

Gienia miała ochotę krzyczeć, płakać i wierzgać, ale tylko westchnęła cicho. Po tych kilku dniach spędzonych z Markiem wiedziała, że on jest tym jedynym. Mimo, że jest otaku, yaoistą, lubi się przebierać za naczynia…

Jej ramiona się zatrzęsły od powstrzymywanego płaczu, ale gdy się odezwała, jej głos był spokojny.

- Muszę się zastanowić, Marku…

Mężczyzna pogłaskał ją po policzku i pocałował w czoło.

- Dobrze – powiedział czule. - Pooglądajmy może K-On!, co? Albo Ouran High School Host Club. Zobaczysz: Tamaki? Sam seks.

Genowefa sama sobie się dziwiła, ale modliła się w duchu, żeby ta ''Hamaki'' okazała się dziewczyną**. Bo w końcu lepszy chłopak, którego podniecają animowane dziewczyny niż wyjątkowo perwersyjny zboczeniec-gej-pedofil.

 

*Marek, porządny człowiek, czytał sobie Hetalię w razie wątpliwości.

**Muahahahhaha!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Anonim 05.08.2015
    Padłam XD
  • Haruu 05.08.2015
    Hetalia jest fajna ;-; Wlochy najlepsze^^
    Tekst *-* cudownie zabawny xD leci 5 c:
  • Ichigo-chan 05.08.2015
    Oczywiście, że Włochy najlepsze :D
    Dzięki :D
  • Anonim 05.08.2015
    I teraz ja będę musiała główkować, ech...
  • Ichigo-chan 05.08.2015
    Dasz radę, dla Gieni
  • Angela 05.08.2015
    Chcę więcej, muszę wiedzieć kto w końcu przebierze się za Misę : ) 5
  • Sky300 05.08.2015
    Leżę i nie wstaję xD
  • Prue 05.08.2015
    Masz naprawdę zabawne teksty. Dam 5
  • KarolaKorman 05.08.2015
    Kapitalnie, nie chciała być misą 5 :)
  • Ichigo-chan 05.08.2015
    Heh dzięki wszystkim :D
  • Senezaki 06.08.2015
    Daję 5, koniec był niezły XD Ja mogem z Grejem iść na ten zlot fanów anime! :D
  • Majeczuunia 18.08.2015
    Moje żebra pękły ze śmiechu, spotkamy się w sądzie! XD
    A co do Greja, to on jest samiec perfecto. Możesz dać mi namiary? :P
    5, za ten cosplay XD
  • Niebieska 24.08.2015
    Jej imie mnie rozwala :D To jest najlepsza parodia jaką czytałam, 5 XD
  • Rasia 19.07.2016
    "zapominając o tym jak ostatnio zawiodła " - przecinek po "tym"
    "Mimo, że jest otaku" - bez przecinka, spójnik złożony
    Widzę, że nie dane będzie mi przeczytać trzeciej części i troszkę mnie ominęło, ale... "Ja mogę być Misą" xD Ten tekst mnie tak rozbawił! Nie wiem nawet, które wyobrażenie bardziej - jego jako prawdziwej Misy czy jego jako miski. Zostawiam 5 i idę dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania