pochwała grafomanii

nawet mowy nie ma

ja się stąd nie ruszę

niech mnie nikt nie straszy

koronawirusem

 

groźby nie skutkują

nawet głupie miny

ja zaraz pojadę

do mojej dziewczyny

 

nie mogę pozwolić

żeby była sama

moja biedna lilia

moja ukochana

 

ma synogarlica

w samotności szlocha

muszę wspomóc damę

więc będę ją kochać

 

oj dana oj dana

do samego rana

żeby już nie była

nigdy zaniedbana

 

żeby się już nigdy

o nic nie martwiła

uśmiechnie się wreszcie

gołąbeczka miła

 

przy niej wysiadają

niebiańskie hurysy

będziemy się kochać

w absolutnej ciszy

 

Dziękuję za uwagę

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (113)

  • betti 15.03.2020
    Aleś pojechał...xd
  • indri 15.03.2020
    Ładne Betti?
  • betti 15.03.2020
    indri cudownie wprost. Za chwilę będzie to portal grafomanski. Możesz być z siebie dumny.
  • indri 15.03.2020
    betti

    niszczą grafomani portal literacki
    rozciągnęli na nim swe ohydne macki
    co chwila wklejają tu ohydne gnioty
    dranie nic nie mają więcej do roboty
  • Targówek 15.03.2020
    *będziemy się kochać

    w absolutnej ciszy*

    Domyślam się, że chodzi o seksualność. Ten fragment można było sobie darować.
  • indri 15.03.2020
    Tomku, bardziej może chodzić o trzymanie się za rączkę, patrzenie w oczka i podobne, a więc kodeksowo inne czynności. Pozostawiam to interpretacji czytelników.
  • Targówek 15.03.2020
    indri tak a propos, pod tekstem *Wszystko mi zwisa* autorka tego dzieła twierdzi, że mam zaściankowe poglądy, a popędy seksualne są normalne.
  • Targówek 15.03.2020
    i że ludzie pochodzą od małp
  • indri 15.03.2020
    Na to ostatnie możesz odpowiedzieć, że nikt tego nie udowodnił. Równie dobrze można twierdzić, że pochodzimy od ameb, gdy się patrzy na niektóre kurze móżdżki:)))

    Co zaś do pierwszego pytania, to nawiązałem do niego pod waszą dyskusją.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówdaj przykład, że nie jest to potwierdzone. Bo widzę, ze nie masz pojęcia czym jest badanie filogenetyczne. :)
    A dla wbicia was jeszcze głębiej w fotel dodam, że pochodzimy od 1 komórki.
  • indri 15.03.2020
    Leea nawet nikt nie udowodnił tego, że jesteśmy naturalnym przedłużeniem neandertalczyka, w co bym szybciej uderzył, a co niektórzy kiedyś twierdzili.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri nie pochodzimy od neandertalczyka, a któregoś z gatunków australopiteka. ;)
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli każdy może przyznawać się do takiego przodka, jakiego chce;)))))
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri ale zaprzeczanie ogólnie przyjętym teorią jest bez sensu.
    To tak, jakbym ja teraz wmawiała ci, że to słońce krąży wokół ziemi. Mam prawo w to wierzyć, ale czy jest to słuszne? Nie.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Teoriom*
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli w to, że ty pochodzisz od małpy akurat jestem w stanie uwierzyć ;)
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli ale ja nie zaprzeczam żadnym teoriom. Kwestia ich interpretacji. Gdybym miał zaspokajać popędy jak pies, czy inne zwierzę, musiałbym rzucać się na ulicy na każdą przypadkowo spotkaną kobietę. A takich osobników nazywamy gwałcicielami, przestępcami i ich zamykamy w więzieniach. Dlaczego karzemy ich za jakże naturalne i piękne odruchy, w dodatku chwalebne bo zmierzające do przedłużenia gatunku? Jeśli odpowiesz sobie na to pytanie, to zrozumiesz dlaczego sfera seksualna bywa uznawana za pewnego rodzaju tabu.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek powolujesz się na biblię, a nie wiesz, ze Papież zgadza się ze środowiskiem naukowym i tym, że od małp podchodzimy?
  • Targówek 15.03.2020
    zwolennicy seksualności mają jakieś zaburzenia emocjonalne. W przeciwieństwie do zwierząt my potrafimy kochać drugą osobę. I to jest niesamowite.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli nie jestem fanem Franciszka
  • piliery 15.03.2020
    LeeaThorelli nie pleć :) Coś słyszałaś ale to nie ta dzwonnica.
  • indri 15.03.2020
    Targówek no właśnie, czy w środowisku zwierząt istnieje coś takiego jak miłość platoniczna, fascynujące pytanie. Albo przyjaźń męsko - męska. Nie mam na myśli homoseksualizmu.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri ale gwałciciel to wciąż człowiek.
    Z resztą rozmowa dziwnie zboczyla na inne tory. Mówimy to o seksie, jako potrzebie fizjologicznej, czyli to co ludzie robią pod kołderką, kiedy mają ochotę. I nie ma w tym nic sprośnego, taka nasz natura.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli https://f.kafeteria.pl/forum-9-zycie-erotyczne/

    Rozumiem więc, że nie robi ci się mdło czytając co ludzie na tym forum pie*dolą?
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri nie chcę znowu niszczyć ludziom wyobrażeń, ale miłość to też czysta chemia. :)
    Co do miłości u zwierząt, slonie mają swoje cmentarzyska, gdzie przychodzą opłakiwać zmarłych.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek ale co mnie interesuje, co ludzie robią w domu? Każdy ma swój rozum, moralność - nie mieszaj mnie do tego.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli *nie chcę znowu niszczyć ludziom wyobrażeń, ale miłość to też czysta chemia. :)* -żyjesz w bardzo smutnym świecie. Może nikt cię nie kocha i dlatego tak uważasz? I masz obsesję na punkcie seksualności?
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek nie, żyje w świecie, w którym nie mydlę sobie oczu, ze wszystko jest wynikiem motylków w brzuchu.
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli słonie, i kto jeszcze? Skąd wiesz, że opłakują, może po prostu jakiś pociąg terytorialny, powrót do źródeł i nic więcej.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli może masz jakąś traumę z dzieciństwa
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri może zamiast próbować wmówić mi fałsz - poszukaj informacji na ten temat. Internet, chociaż obfity w zakłamane informacje, może również rozjaśnić kilka kwestii.
    Jak pisałam, robiłam magistra z biologii, żeby wiedzieć o czym piszę. ;)
  • Targówek 15.03.2020
    Bo widzi, ja i Bogumił wiemy czym jest prawdziwa miłość, oparta na pięknie i dobru. A ty myślisz, że to chemia i jesteś zwolenniczką prymitywnej seksualności.
  • Targówek 15.03.2020
    *widzisz
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek mam wiedzę. A ty przestań kierować do mnie personalne przytyki. Biblia nie nauczyła cie szacunku do drugiego człowieka?
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli zresztą z tym słoniami to bujda na resorach. Jakie znowu cmentarzyska, jak one zdychają gdzie popadnie. Akurat zdarzyło się że parę zdechło w jednym miejscu, i jakieś inne tamtędy przechodziły i ukuto teorię cmentarzysk i rzekomych powrotów.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri no ale dlaczego zamiast poszukać informacji, piszesz to, co wydaje ci się prawdą?
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli A czy ja powiedziałem, że cię nie szanuję? Wytykam tylko twoje błędy w rozumowaniu miłości. Zresztą, czy wykorzystując ciało drugiego człowieka do podniecenia okazujesz mu szacunek?
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek w moim rozumowaniu błędów nie masz, kochasz przez reakcje chemiczne. :)
    Niemniej, miłosć jest piękna i temu nie przeczę.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli poucza mnie... magister. Ale mi autorytet. Żeby jeszcze doktor czy profesor.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek skoro negujesz co ja pisze, to negujesz profesorów i doktorów, którzy mi tę wiedzę przekazywali. :)
  • Shogun 15.03.2020
    Targówek ty pouczasz, choć pewnie jeszcze matury nie masz xD. Poza tym widząc co tu wypisujesz, to aż mi oczy krwawią. Z tego wynika, że jesteś aseksualny jeżeli brzydzisz się seksualności. I przepraszam za wtrącenie, ale już mnie krew jasna zalała jak przeczytałem te wszystkie komentarze. Takiej aberracji dawno nie widziałem.
  • Pan Buczybór 15.03.2020
    ekhm, ta dyskusja to nic innego jak walenie grochem o ścianę. Nikt nic nie osiągnie, nikt nikogo nie przekona, więc proszę się rozejść lub przejść na pitolenie.
  • Shogun 15.03.2020
    Pan Buczybór lepiej niech rozejdą się do domów, bo nawet pitolenie szkoda tym zaśmiecać.
  • Targówek 15.03.2020
    Shogun dla twojej informacji jestem na pierwszym roku studiów.

    *oza tym widząc co tu wypisujesz, to aż mi oczy krwawią. Z tego wynika, że jesteś aseksualny jeżeli brzydzisz się seksualności. I przepraszam za wtrącenie, ale już mnie krew jasna zalała jak przeczytałem te wszystkie komentarze.* - tak cię boli, że ktoś jest normalny?
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli ja byłem zauroczony w kilku dziewczynach i naprawdę je kochałem. Nie czułem przy tym żadnych popędów seksualnych, wręcz przeciwnie. Czy to czasem aby nie obala twojej teorii?
  • Shogun 15.03.2020
    Targówek zaprzeczanie swojej naturze nie jest normalne. No chyba, że jesteś aseksualny. W takim przypadku wszystko rozumiem.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek ale o czym ty teraz piszesz? Za miłość i popęd odpowiadają inne mechanizmy. A to, że nie czujesz w ogóle popędu jest zaburzeniem, ewentualnie jakaś fobia na tym tle, bo zdowy człowiek ma libido w normie. :)
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli To zwolennicy cudzołóstwa i antykoncepcji, a nie prokreacji, mają jakieś zaburzenia
  • Targówek 15.03.2020
    A nie normalni ludzie
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek nie zaglądaj innym do łóżka, prosta zasada. Co do zaburzeń, to również antykoncepcją reguluje się zaburzenia hormonalne. ;)
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli jeszcze jedno pytanie. Czy uważasz sadomasochizm za normalny?
  • Targówek 15.03.2020
    czyli BDSM
  • Shogun 15.03.2020
    LeeaThorelli lepiej już pójść za radą Buczą i skończyć tą bezsensowną dyskusję. Szkoda sobie krwi psuć :).
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek pisałam nie myl naturalnej potrzeby, jaką jest seks, z fetyszami, to już parafilia seksualna. ;)
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Shogun już kończę. :p
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli czyli nie po drodze ci z marszami równości itd? Myślałem, że to raczej twoi sojusznicy
  • Shogun 15.03.2020
    LeeaThorelli ;)
  • indri A kto mówi, że pochodzimy od Neandertalczyka? Chyba słabo znasz teorie ewolucji.
  • Pan Buczybór 15.03.2020
    koronawirus z tego, co kojarzę pisze się razem.
    W ogóle nie wiem, o co wam wszystkim chodzi, ale może lepiej się nie zagłębiać...
    Wiersz ten jest taki jak każdy widzi - nawet patos i górnolotne słówka są.
    No, nawet zabawny utwór, ale oczywiście nie klasyfikuję tego jako poezji :)
  • indri 15.03.2020
    A jako co? Prozę;)))€€
  • piliery 15.03.2020
    Fajna rymowanka. I ma sens. :)
  • indri 15.03.2020
    Dziękuję piliery;)))
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Ah, ta grafomania!
    :)
  • indri 15.03.2020
    Dziękuję za przeczytanie.
  • Piotrek P. 1988 15.03.2020
    Zabawny wierszyk, 5, pozdrawiam :-)
  • indri 15.03.2020
    Hm, dzięki za piątkę.
  • betti 15.03.2020
    Błąd ortograficzny w tytule, Panie kochający grafomanię...
  • indri 15.03.2020
    Dziękuję Betti.
  • betti 15.03.2020
    Proszę bardzo.xd
  • Jacom JacaM 15.03.2020
    pochwa (ła grafo) manii
  • indri 15.03.2020
    Jacom, jesteś po prostu niemożliwy.
  • befana_di_campi 15.03.2020
    Niejednokrotnie kicz staje się sztuką samą w sobie oraz dla siebie [por.: tzw. dawna odpustowa wytwórczość typu piernikowe serca lub przekolorowane obrazki].
    Z literaturą podobnie [zob. wiersze Księdza Józefa Baki, osiemnastowiecznego dewocyjnego poety].
  • indri 15.03.2020
    A jak myslisz, to kicz, czy sztuka. I ciekawe jak oceniłaby to Betti.

    https://www.youtube.com/watch?v=3s9e7Nq1VO4

    Albo jeszcze to:

    https://www.youtube.com/watch?v=MZ7lmNOiNSM
  • befana_di_campi 15.03.2020
    indri

    A kto to jest "betti"?
  • indri 15.03.2020
    befana_di_campi Betti = najlepsza opowijska poetka.

    ;)))
  • betti 15.03.2020
    indri odpowiem Ci, kiedy będę babcią.xd
  • Angela 15.03.2020
    betti ty nie masz szans na zostanie babcią, a jedynie starą wiedźmą ;)))
  • betti 15.03.2020
    Angela Ty nawet na to nie masz szans, przelecisz jak polny wiatr...bez echa. Tak wybrałaś.
  • Angela 15.03.2020
    betti nie mam szansy na bycie babcią? O_0 No chyba nie ty o tym zdecydujesz, liczę że zajmie to jakieś piętnaście lat i się doczekam ;))) A kto ciebie wspomni, inaczej niż plując? Wiele tego nie będzie.
  • indri 15.03.2020
    Angela nie bądź niegrzeczna i niemiła. Zachowuj się jak non passaran.
  • Angela 15.03.2020
    indri nie mogę spokojnie siedzieć kiedy ona tak się zachowuje i kpi z wieku userów.
    Jeszcze ci nie minęło? Nie jestem no pasaran czy innym cielakiem.
  • indri 15.03.2020
    Angela ale to Ciebie nie zwalnia z obowiązku bycia grzeczną i miłą userką, nie zasłaniaj się czyimiś błedami.
  • Angela 15.03.2020
    indri daj spokój, wiesz jak ona mnie wnerwia, jeśli ktoś jest zwyczajnie i po ludzku wporządku, odwdzięczę się tym samym. Natomiast jeśli jest zwykłą kwi kwi, sam rozumiesz... ;)))
    Dobra, wystarczy. Baj
  • Targówek 15.03.2020
    Angela *A kto ciebie wspomni, inaczej niż plując? Wiele tego nie będzie.* - i vice versa
  • Angela 15.03.2020
    Targówek idź sprawdzić czy koronawirus nie czai się na progu.
  • Beatka 04.04.2020
    Angela Wiem, że to było 3 tygodnie temu, ale Ci napiszę - nie przejmuj się. Mnie wiek żadnego człowieka tutaj nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie - nie obrażając nikogo, im starszy, tym lepszy. Większe doświadczenie i tak dalej. Ogólnie - nie przejmuj się i tak.
  • Beatka 04.04.2020
    Angela A Betti się niedługo na tym przejedzie, więc nie zawracaj sobie nią głowy.
  • Angela 15.03.2020
    Boguś, ten wierszydeł jest straszny ale sprawił, że się uśmiechnęłam.
  • indri 15.03.2020
    Dziękuję.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Wiersz ok:)
  • indri 15.03.2020
    Dziękuję, a mnie się pod twoim limerykiem wyświetla coś takiego na czerwono:

    Możliwość komentowania została wyłączona

    I przycisk zapisz jest nieaktywny.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri zapewne wasza ostatnia kłótnia pod moim utworem nie pozostała bez odzewu admina. Skoro usunął znaczną część komentarzy mógł również zablokować komuś możliwość komentowania.
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczku kiedy to było? Lata świetlne temu. Ze trzy dni z hakiem. I dlaczego bez pytania wyłącza komuś możliwość komentowania. Ciekawe czy inni tak mają, czy tylko ja.
  • Akwadar 15.03.2020
    indri ja nie mam hi, hi
  • Grzegory 15.03.2020
    indri ja nie mam Hihihi
  • indri 15.03.2020
    Grzegory was tam nie było, to trudno żebyście mieli.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri od tamtej pory po raz pierwszy coś opublikowałam zatem wcześniej nie było jak tego sprawdzić.
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczek

    Już sobie przypomniałem, sprawdziłem, to było ponad tydzień temu w tym wątku:

    http://www.opowi.pl/na-zdrowie-panowie-a58499/

    Pamiętam że kilka razy dziękowałem Ci za ten wiersz, bo napisałaś go dla nas na Dzień Mężczyzny. I trochę się przekomarzaliśmy z puchaczem, bo się okazało, że dostał kosza, to wszystko. Tam nie było żadnych wulgaryzmów, tylko dość burzliwa dyskusja.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri, owszem dyskusja była nader burzliwa. Najwyraźniej admin uznał za słuszne odebrać ci możliwość komentowania moich utworów. Pytanie czy tylko tobie i czy wyłącznie pod tym nickiem.
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczek tylko pod tym. Pod imieniem mogę.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri no to mamy jasność.
  • Tytuł nie na temat. Miny - dziewczyny to moim zdaniem rym częstochowski. Wiersz dla mnie o tyle dziwny, że nie sposób zrozumieć, co jest w nim ironią, a co nie.
  • indri 16.03.2020
    Dzięki za komentarz Marku, taki wierszyk stylizowany na ludowo, bez jakiegoś głębszego zamysłu.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Ponieważ Harem Szwejka, upssssssssss, Szejka zalecił omijać gnioty, dlatego nie przeczytałam, przyszłam tylko postawić jedynkę ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka toś sobie znalazła autorytet;)))))
    Ja oceniam po przeczytaniu, a ty widzę, że przed..
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    A ja tu nowa, skoro radzą z dobrego serca, to z rad korzystam ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka ja mam ten luksus, że mam własny rozum, i nie muszę tutaj korzystać z rad.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Niby racja, ale starszej braci poetyckiej należy się posłuch, nieprawdaż?

    Nie mam już czasu, muszę testy robić, ciao ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka zdaje się, że znowu dałaś czadu szpilko, sprawdziłem jak długo jest tu H. Szwejka, klon zresztą innego użytkownika, a jak długo Ty jesteś. I wychodzi na to samo. Więc trudno go nazwać starszą bracią poetyczną, skoro w dodatku nigdy nie wstawił żadnego utworu poetyckiego, a nawet jakiejś głupiej prozy.
  • Pavu Afra 17.03.2020
    Bardzo infantylny.
  • Hej! Zaczynamy zgadywanie: Kto to napisał? Dwanaście utworów i dwanaście Autorów ukrytych pod NSzOpowi
    Zapraszamy pod teksty i typujemy Autora. Dwa dni piątek i sobota! Niedziela odkrywamy przyłbice.
    Niepowtarzalny Styl
  • indri 20.03.2020
    I po co tutaj wklejasz ten chłam.
  • indri ostatni już raz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania