Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW #11 - Rodzinka.pl - Creepypasta

Postać: Krwiorug

Zdarzenie : Synchroniczne skoki do szamba

Gatunek: Horror

 

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Ludwik obudził się w środku nocy. Zszedł na dół, poszedł do kuchni i wyjął z lodówki parówkę. Następnie udał się do pokoju Tomka, który w tym samym czasie napierdalał w CSa. Ludwik uśmiechnął się odsłaniając szparę między zębami i wcisnął mu z całej siły parówkę do ucha, co skutkowało wypchaniem mózgu Tomka do ust, z których wyleciał litr krwi na ekran. Do pokoju przybiegli Kuba i Kacper, którzy usłyszeli hałasy. Ludwik chwycił martwego za nogi i zabił Kubę oraz Kacpra waląc w nich Tomkiem.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Something 25.06.2019
    Jak zwykle - beznadziejne.
  • Tomek Bordo 25.06.2019
    A co jest w tym beznadziejnego?
  • Tomek Bordo 25.06.2019
    Proszę konkretnie
  • Something 25.06.2019
    Tomek Bordo Wszystko jest beznadziejne. Od pomysłu, po niewykorzystanie tematu TW.
  • Something 25.06.2019
    Tomek Bordo Każde zdanie jest beznadziejne.
  • Tomek Bordo 25.06.2019
    Something możesz to jakoś uargumentować?
  • Something 25.06.2019
    Tomek Bordo "Ludwik obudził się w środku nocy. Zszedł na dół, poszedł do kuchni i wyjął z lodówki parówkę. Następnie udał się do pokoju Tomka, który w tym samym czasie napierdalał w CSa. Ludwik uśmiechnął się odsłaniając szparę między zębami i wcisnął mu z całej siły parówkę do ucha, co skutkowało wypchaniem mózgu Tomka do ust, z których wyleciał litr krwi na ekran." - Czysty debilizm.
  • Something 25.06.2019
    Tomek Bordo Gdybyś użył choć odrobinę umysłu, może coś by z tego było.
  • Something ja jestem ciekawa tylko, skąd wiadomo że 1l, a nie 0,7, albo 1,3l...
  • Something 25.06.2019
    Francis - Gorzalka On sam nie wie. Jego twórczość to bełkot.
  • Something to jest sztuka nad sztukami... nie znasz się :)
  • Nefer 25.06.2019
    Gniot. A nawet gorzej, bo to nie jest przecież żadne opowiadanie tylko kilka skleconych na kolanie zdań.
  • Witamy nowy tekst! :)
  • krajew34 25.06.2019
    W ogóle się nie popisałeś, gniot i to totalny. A myślałem, że coś tam zmądrzałeś. Jak widać myliłem się. Zanim odpowiesz coś w stylu " powiedz dlaczego", odpowiem ci, że za dużo, by wypisywać. Nie ma ani jednego punktu na plus. Barbarzyńca z tępą siekierą napisałby lepiej. Chyba nie da ci się pomóc w zakresie pisania. Pozdrawiam, utraciwszy wszelką nadzieję na poprawę.
  • Tomek Bordo 25.06.2019
    Zobacz co napisałem ci na lolu.
  • Tomek Bordo 25.06.2019
    krajew34 przepraszam. Odblokuj mnie
  • Canulas 25.06.2019
    Wszystko pospiesznie i kapkę na odpierdol. Gdzieś tam - pewnie nieświadomie - szukasz krótkiego suspensu, powleczonego humorem i groteską. Niestety lawirujesz na pograniczu beki, a że jesteś niestabilny umysłowo (to nie przytul, a wniosek obserwacyjny) Twoje starania nie są bramę na poważnie.
    Trochę szkoda bo gdzieś pod spodem, pod tymi wszystkimi pierdołkami, czasem coś pobłyskuje. Tyle, że mając ciśnienie na bycie w centrum uwagi, trzeba to robić umiejętnie, a nie na chama. I tak uważam, że trochę się portalowo wyrobiłeś. Nie dużo, ale z 5%
    Zawsze to plus.
    Tekst na 3
  • Canulas 25.06.2019
    przytul - przytyk
  • fanthomas 25.06.2019
    Za tego csa podwyższe ci ocenę o pół gwiazdki. To razem będzie... pół gwiazdki
  • Canulas 25.06.2019
    Hahahha, zbyt okrutnie. Doceń pro..., no Doceń cus.
  • fanthomas 25.06.2019
    A tak na poważnie to ostro powalone i krótkie. Tyle.
  • Kanulas 25.06.2019
    Nie wiem co ma piernik do wiatraka - nasz polski, oryginalny serial rodzinka.pl szkalowany przez trolla internetowego pod imieniem ,,Tomek". Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Pozdrawiam :-)
  • Agnieszka Gu 26.06.2019
    Cóż, niby zmieściłeś się w zestawie TW, ale ... niedosyt jakiś pozostał. Może gdybyś bardziej rozwinął, coś więcej pisnął ...
    Pozdr
  • Ritha 01.07.2019
    Ciekawi mnie jakbyś pisał nie robiąc sobie jaj (i bez niczyjej pomocy). Choć w sumie... chyba mnie nie ciekawi.
    Tekst za krótki, ani śmieszny, ani straszny. Synchronicznych skoków do szamba nie widzę, krwiorurg - no, tu już prędzej. Parodia znanego serialu w wykonaniu przedszkolnym. Za krótkie, za beznadziejne.
    Zostawiłam bardzo małą ilość gwiazd. Następnym razem postaraj się bardziej.
    Pozdrawiam
  • pkropka 09.07.2019
    Tomku, odczep się od istniejących postaci i twórz własne. To nie boli ;)
    "Ludwik uśmiechnął się odsłaniając szparę między zębami i wcisnął mu z całej siły parówkę do ucha" - to ładne zdanie. Przeczytałam coś na jego kanwie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania