Zapraszamy do 52 edycji Niepowtarzalnej Zabawy pod kryptonimem Europa - z pasa głównego planetoid

Rusza kolejna edycja pod numerem 52. Liczby mówią, że będzie to konstelacja gwiazd na parkiecie słowa.

 

Veni, vidi, vici - przybyli zobaczyli i rzucili tematy:

 

Pierwszy temat według Yanko Wojownika 977 to:

– SUTENER – człowiek który czerpie korzyści finansowe z uprawiania prostytucji przez inną osobę. Zwykle jest powiązany ze stręczycielstwem i kuplerstwem, a czasami też handluje ludźmi. Stosuje groźby i przemoc wobec prostytutek. Są to, indywidualni sutenerzy, albo zorganizowane grupy przestępcze. Może, to też być kobieta wykonująca zawód sutenera …

Temat szeroki i głęboki.

 

Drugi temat zapodał Poncki.

Zarżał:

– Nieźle?

I rzucił:

– ALE SIĘ POROBIŁO, JAK MY TERAZ POZBEDZIEMY SIĘ CIAŁA – Kryminał, albo horror, albo komedia pomyłek? I jeszcze ciało? Czyje, jakie i... Zakopać, spalić, czy wrzucić w szambo. Zmielić, czy pokroić na gulasz. O! Tylko jak, gdy ktoś patrzy i czuwa, żeby udupić.

 

Trzeci temat pociągnęła jak lizaka Szpilka. Mówiąc:

– Elo, czas zabaw i uciech mamy, zatem niech będzie ?

– KARNAWAŁ – Czas zimowych balów, maskarad, pochodów i zabaw. Czas caro vale! Czas płodność i przekonania: Im wyższe będą skoki, tym wyżej będzie rodziło zboże. Dlatego tańczcie, hulajcie i skaczcie, bo karnawał jest ściśle związany z tańcami. Zaproście Martyniuka i Beatę koniecznie. O!

Lizaki wam serwujemy i tylko: UWAGA, UWAGA, UWAGA!!!

 

/Biorąc pod uwagę czasy w jakich się znaleźliśmy (covid paranoid) to będzie trzeba tego lizaka maczać w spirytusie. Często./ ?

 

Piszemy do 10 lutego /północ/

 

Gorąco zapraszamy i apelujemy o luźne podejście; to konkursik rozrywkowy – nie ma się więc co spinać o to, czy w naszym opowiadaniu powinien być przecinek, czy kropka, czy pauza, czy pół kreski.

Wolno się przyznawać i nie przyznawać, bo to konkurs na największego szulera, Mistrza Kamuflażu – wszelkie manipulacje i nieczyste zagarnia dozwolone. Wolno wszystko, tylko zachowaj kulturalny styl i klasę.

Gatunek dowolny i oryginalny zamysł.

Komentujemy i zgadujemy, konspirujemy i czarujemy.

Teksty Niepowtarzalnych wstawiamy my.

Dorobek, aktywność i lojalność może zostać nagrodzona podaniem hasła. (Zaznaczamy, że w każdej chwili możemy zmienić)

Piszemy teksty i wysyłamy na maila: niepowtarzalny.styl.zopowi@gmail.com

A my wrzucamy na stronę!

Warunek! Trzeba mieć założony profil na Opowi.

Więcej o Nas na Forum: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/

i na Głównej w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy/

 

Hej ho! Niepowtarzalny Styl z Opowi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Do pióra i do tańca zapraszamy O!
  • Szpilka ponad rok temu
    Tematami obrodziło, na bogato zatem będzie, na wesoło niech się przędzie opowiastek nić ?
  • Szpilka a co niech się jarzą od czerwonej maski szlagi i upiory i strzygi hihihi

    /Jacy uczestnicy taki konkurs. No, sam kwiat./
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Wyczuwam sarkazm w tym ostatnim stwierdzeniu, to nie konkurs tylko zabawa, ale cóż, autor stwierdzenia nie potrafi się bawić, smutne ?
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Patrzcie!
    Konkurs jest doceniany nawet przez sceptyków !!!
    Znaczy, że wspaniały ten konkurs ?
  • Szpilka chciałby, ale trzyma swoje pióro i się męczy hihihi Konkursy on ma swoje i tam się organizmuje O!!
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Ja sobie wyobrażam to zamęczanie wszystkich przeszłością, gdy ludzie chcą żyć i śnić, bawić się i pić, a nie grzebać w śmietniku historii ?
  • Poncki no ba! Zabawa na sto dwa hihihi
  • Szpilka a hu. go wie co to jest ? NFZ nawet tego nie zdiagnozował O!
  • Poncki ponad rok temu
    Jak stoimy z terminami?
  • Dodałem już Panie Mądry O!
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Po prostu chcę wiedzieć, czy się śpieszyć, czy może zdążę jeszcze kawę dopić (trzecią)...
  • Poncki i lizaka poliż se O!
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Nie mogę, kieruję dziś ?
  • Poncki Kojak też prowadził i lizał hihihi
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Ale nie maczał ?
  • Poncki hahaha! A skąd wiesz O!
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Bo prowadził ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania