Zapraszamy! Pod radarowym okiem w niebezpiecznych rewirach zanucimy piosnkę

Rusza kolejna edycja! Pięćdziesiąta szósta O! Szóstka piekielną cyfrą jest i czeka na drugą - a już niedaleczko ku niej. Bierzcie pióra i piszcie słowa! Skrywajcie styl i podkradajcie innym wersy... Niechaj powstanie Piędziesiąt sześć twarzy Niepowtarzalnych!

Szóstka w totolotku oznacza milion i za miliony dajmy czadu!!!

 

Pierwszy temat od naszego zucha Dekaosa

??JESZCZE KWIATY ZANUCĄ PIOSENKĘ O KWITNIENIU??

 

Drugi temat od rozmarzonej Atyldy

– ?FOTORADAR ??

 

Trzeci temat od amanta Stylowego

– ?NIEBEZPIECZNE ZWIĄZKI?‍♀️ ?

 

Piszemy do 30 Kwietnia /północ?/

 

Gorąco zapraszamy stałych bywalców i zachęcamy do rozruszania. Z przyjemnością powitamy oportunistów i pierwszoklasistów. Wyruszymy na kolejny spacer ?

Apelujemy o luźne podejście; to konkursik rozrywkowy – nie ma się więc co spinać o bzdurki.

Można się przyznawać lub nie. To konkurs na największego Mistrza Kamuflażu – wszystkie chwyty i nieczyste zagarnia dozwolone. Wolno wszystko, tylko zachowaj klasę i kulturalny styl.

Gatunek dowolny i oryginalny zamysł. Komentujemy i zgadujemy, konspirujemy i czarujemy.

Teksty Niepowtarzalnych wstawiamy my. (trzy teksty można zapodać)

Piszemy teksty i wysyłamy na maila: niepowtarzalny.styl.zopowi@gmail.com

A my wrzucamy na stronę! Warunek! Trzeba mieć założony profil na Opowi.

 

Więcej o Nas na Forum: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/

i na Głównej w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy

 

Hej ho! Niepowtarzalny Styl z Opowi. Szpilkaaaaaaaaa!!!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Zapraszamy do zabawy O!
  • jerry rok temu
    Ja śpiewam po szklance okowity. Tak na sucho, to nie tańczę
  • Dekaos Dondi rok temu
    Niepowtarzanku↔Jam raczej słabowitym detoksem dla Portalu. Szanowni i zasłużeni, mają więcej odtrutek w sobie, którymi łaskawie obdzielają innych:)↔Pozdrawia?:)
  • Dekaos Dondi taki pejzaż O! Detoksi są spoko.
  • oj, tam, oj tam można i na sucho potańczyć hihihi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania