Zapraszamy na zabójczą misję parszywej dwunastki (5 plus 7)📢📢📢

Rusza kolejna edycja! Pięćdziesiąta siódma O! 👁‍🗨

 

Siódemka szczęśliwa liczba i po dodaniu wychodzi dwunastka. Może parszywa, a może szczęśliwa? Celem ataku jest Niepowtarzalny... Bierzcie pióra i piszcie ... UDZIWNIENIA — można to osiągnąć przez dobór interesującego języka, metafory, myśl przewodnią tekstu, ale też niestandardową perspektywę obserwacji. Tematem tekstu warto uczynić jakąś niekoniecznie ciekawą codzienność, która dzięki Waszym literackim zabiegom może zyskać nowy wymiar. Zachęcamy do twórczych niepowtarzalnych poszukiwań. Skrywajcie styl i podkradajcie innym wersy... Niechaj powstanie dwanaście twarzy E. M. Nathansona.

Siódemka po piątce stawia wyzwanie. Dajmy czadu!!!

 

Tym razem cztery tematy do tworzenia niepowtarzalnych fikcji O!

To; Cytaty, słowa zasłyszane, słowa złotouste, spontaniczne rzutki.

 

~ "TO WILKI CHYBA, NIE LUDZIE - SZAKALE, KOJOTY"

~ "PIĘKNI DWUDZIESTOLETNI PALCIE RYŻ KAŻDEGO DNIA"

~ "WARIAT I EROTOMANKA NA FALI"

~ "NAGA PANNA"

 

Piszemy do 25 maja /północ?/ 🕛

Gorąco zapraszamy stałych bywalców i zachęcamy do rozruszania nowych. Z przyjemnością powitamy oportunistów i pierwszoklasistów. Wyruszymy na kolejny spacer po opowijskiej krainie i zanurzymy się w myślach.

Apelujemy o luźne podejście; wszak, to konkursik rozrywkowy – nie ma się więc co spinać, 🧷napinać i przyhaczać o drobiazgi... Czy to troll, czy trolica, czy inna-inny osobnik? 🦹‍♀️ 🦹‍♂️

Można się przyznawać lub nie. To konkurs na największego Mistrza Kamuflażu – wszystkie chwyty i nieczyste zagarnia dozwolone. Wolno wszystko, tylko zachowaj klasę i styl.

Gatunek dowolny i oryginalny zamysł. Komentujemy i zgadujemy, konspirujemy, czarujemy i podglądamy.

 

Teksty Niepowtarzalnych wstawiamy my. (można zapodać trzy teksty)

Piszemy i wysyłamy na maila: niepowtarzalny.styl.zopowi@gmail.com

A my wrzucamy na stronę! Warunek! Trzeba mieć założony profil na Opowi.

 

Więcej o nas na Forum: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/

i na Głównej w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy

No i w tym OGŁOSZENIU!👍🏻

Hej ho!

Niepowtarzalny Styl z Opowi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania