Poprzednie częściŻycie ma sens

Życie

Mam pomysł na książke pt. Życie. Będzie ona opowiadać o młodej dziewczynie która zaczyna szukać celu i sensu w życiu. W wieku 19 lat skończy liceum ogólnokształcące i będzie pracować jako sprzedawca. Jej życie będzie nudne i codziennie będzie robiła to samo. Zacznie więc się zastanawiać nad sensem życia. Dojdzie do wniosku że nie ma po co żyć i będzie próbować popełnić samobójstwo. Urtauje ją jej dziadek który wytłumaczy wnuczce że życie każdego człowieka jest wartościowe.

Co o tym myślicie?

Następne częściŻycie to dar Życie Życie

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • cos_ci_opowiem 31.12.2021
    To świetny pomysł. Czy będą tam wątki erotyczne?
  • Tylko uważaj na wyrazy, które w języku polskim pozornie mają oddźwięcznione spółgłoski. Nie wyskakują czasem w korektorze wbudowanym w skrypt strony ponieważ oznaczają poprawne wyrazy typu grup, zamiast grób. Wstycha ma czerwony szlaczek pod spodem, więc trzeba poprawić na wzdycha.
    Takie błędy zdarzają się nawet stałym bywalcom tej strony, więc nie przejmuj się zbytnio.

    W tej opowieści powinien ją odwiedzić jakiś królewicz, lub po prostu syn miliardera. Ona może dorabiać na korepetycjach z matematyki, a on balangowicz nie zdaje matury i matka umawia go z porządną i starą nauczycielką, żeby nie skończyło się tak jak w twoich wcześniejszych opowiadaniach. Niestety babcia idzie do szpitala, a wnuczka zastępuję ją w uczeniu maturowiczów. Wtedy on cieszy się, że babcia jest chora i będzie mógł iść na balety, dzwoni do matki, ale młoda dziewczyna zabiera mu telefon i przekonuje, że może go nauczyć materiału równie dobrze jak babcia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania