Poprzednie częściŻycie ma sens

Życie nie ma sensu

Życie nie ma sensu ponieważ jest ciężkie i trudne. Piękne są w nim tylko chwile. Każdy człowiek marnuje życie na swój sposób. Zazwyczaj nic po nim nie zostanie. Z wyjątkiem rodziny nikt po jego śmierci nie zapłacze. Wszystko na co ciężko zapracował zabierze do trumny. Śmierć sprawi że nie będzie się już musiał męczyć na tej ziemi. Dlatego uważam że znalazłam odpowiedź na pytanie czy życie ma sens. Odpowiedź brzmi :Nie

Średnia ocena: 1.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • cos_ci_opowiem 29.01.2022
    Monotematyczna jesteś.
  • Grain 29.01.2022
    Jeszcze nie cały materiał porównawczy zebrany?
    Jakie to opowi jest takie jest, jednak poszukaj głupszych gdzie indziej - tu jesteś zdemaskowana.
    Może w swoim naturalnym środowisku, z podobnym przerostem ego.
    Nawet nie starasz się już o rażące błędy. Świadomie rezygnujesz z interpunkcji
    Kaszana.
  • Grain 29.01.2022
    Pytanko. Piszesz doktorat czy felczerat. Dla Patyczaka pytam.
  • Iza Luis 29.01.2022
    Znowu ci się nudzi.
  • MartynaM 29.01.2022
    Po przeczytaniu dochodzę do wniosku, że życie ma sens. Zostają po nas takie arcydzieła... ake wiesz co, powinnaś zacząć czytać komentarze na opowi, w tym to tyle sensu, że wiecej nigdzie nie ma. Szczerze zachęcam...?
  • poco 29.01.2022
    jaja se robi?
    nie można być taką tępotą
    można?
  • Życie nie ma sensu bo tak napisali w BRAVO?
    To co napisałaś jest niebezpieczne, bo tak uważali hitlerowcy i banderowcy. Życie dla nich pewnych ludzi nie miało sensu. Akcja T-4 i ludobójstwo.
    Jeżeli Twoje życie nie ma sensu, to znaczy że masz depresję i powinnaś się pilnie skontaktować z psychologiem lub psychiatrą. Albo ktoś doniesie na policję, że chcesz je zakończyć i będziesz miała ciekawą rozmowę ze smutnymi panami.
  • Ant 29.01.2022
    Gdzie napisali?
  • Ant Było kiedyś takie pismo z listami od nastolatek/nastolatków z pytaniami. Odpowiadała pani psycholog/seksuolog.
  • Ant 29.01.2022
    Edward Handscissors Takie rady tam udzielano? :)
  • Ant chyba nie. Raczej wręcz odwrotne. To byłoby sprzeczne z interesem. Mniej nastolatków mniej klientów.
  • Ant 29.01.2022
    Edward Handscissors No to dobrze to sobie obmyślili :)
  • Ant, W Popcornie może? Lub w 10/20
  • Edward Handscissors, Ja myślę, że w Bravo, to oni w ogóle się nie odnosili do listów, tylko sami je preparowali, zakładając, ze wiedzą, o czym chcą czytać nastolatki, ale mogę być w błędzie, czytałem Bravo i Popcorn - no swego czasu.
  • yanko wojownik 1125 Ja kupiłem raz w podstawówce. Musiałem zrobić prodżekt na angielski - jakiś zespół i wyciąłem zdjęcia Roxette.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania