Życie ma sens

Jak myślicie? Co was cieszy w waszym życiu? Co sprawia że cierpicie? Wiecie dlaczego jesteście na tym świecie? Macie pomysł co z życiem zrobić? Wierzycie że człowiek ma życie wieczne i jego istnienie nie skończy się na śmierci? Czy posiada je plany na przyszłość co będzie robić w dalszym życiu. Czy zdajecie się na to co przygotuje dla was los. Czy jesteście szczęśliwy że dostaliście taki dar jak życie?

Następne częściŻycie Życie to dar Życie

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Karola. Wyobraź sobie, że masz na koncie milion dolarów. Czy wiedziałabyś co zrobić z takimi pieniędzmi, jak zaplanować wydatki? Czy z taką kupą kasy byłabyś szczęśliwsza niż teraz?
  • cos_ci_opowiem 31.12.2021
    Mojemu życiu sens nadaje czytanie erotycznych utworów o wkładaniu cipy w penisa i robieniu aaaa.
  • cos_ci_opowiem 31.12.2021
    Dlatego błagam o więcej ?
  • Cicho_sza 31.12.2021
    Jesteś jeszcze bardzo młoda. Egzystencjalne rozważania zdają się próżne w konfrontacji z rzeczywistością. Szczęście i cierpienie to bardzo indywidualna sprawa. Jednych będzie uszczęśliwiać to, co innym przynosi cierpienie. W zasadzie na takie pytania nie ma jednej, słusznej odpowiedzi.
    Warto skupić się na tym co się ma, a nie na tym, czego brakuje. W dzisiejszych czasach zaglądając do Internetu, gazet, telewizji człowiek co rusz dowiaduje się, że czegoś nie ma. A to pieniędzy, a to urody czy społecznej popularności. I to bywa dość dołujące z perspektywy młodego, niedoświadczonego człowieka.
    Szukanie akceptacji jest normalnym, ludzkim zachowaniem. W końcu człowiek to zwierzę stadne. Tylko czasami bycie w stadzie może wyrządzić więcej krzywdy, aniżeli czekanych radości.
    Głowa do góry
  • Jak pierwszy raz oglądałem (bardzo dawno temu) "Sens życia wg Monty Pythona" https://www.cda.pl/video/192878927 , to tak kibicowałem temu budynkowi, którym zawładnęli piraci, w ramach buntu i chciałem żeby wyżynali tych w garniturach, jak dokonywali abordażu na kolejne i to właśnie robili, potem nie chciałem, bo chciałem poznać sens, ale bunt zaszlachtował ścieżkę do jego poznania. Teraz myślę, że:

    "(...) Z nami nastał ład na świecie
    Sztuka, wiecie - menuety i mazurki
    Tutaj dzieci dzieciom robią dzieci
    A ojcowie zapładniają swoje córki
    Każdym naszym krokiem rządzi fizjologia
    Choć wmawiamy sobie chętnie, że to dusza i te sprawy
    Na świat ktoś przychodzi co dnia
    Co dnia żyły ktoś podcina sobie

    Ta zabawa
    Tak ciągnie się od lat
    Tylko po to, by przedłużyć łańcuch DNA
    Śmieszna sprawa
    Niektórzy myślą, że
    Oprócz seksu, żarcia, walki
    Jest w tym jeszcze sens..."

    Jeśli wie się, co chce się robić w życiu i ma się możliwości to czynić, to można mieć chwilowe namiastki szczęścia, można uznać to za sensowne dla siebie. Ja poczynania większości ludzkości uznaję za bezsensowne, ale światem rządzą zachłanni egoiści. Rewolucje są sensowne - na początku drogi.
  • Co do dostania tego daru, jakim jest życie - nie miałem na to wpływu, raczej nikt sam się do niego nie powołał, wskutek własnych pragnień (może ewentualnie jacyś bogowie z mitów). Chciałbym mieć dobrą śmierć - nagłą i szybką.
    Co do planów "życie wskaże jak mam iść, co zdobędę, kim zostanę", żaden mi nigdy nie wypalił.
  • Nie wypalił Ci z obecnej perspektywy. Ja lubię wierzyć, że to co mnie spotyka, czego doświadczam jest mi potrzebne i w perspektywie czasu okaże się niezbędne aby wzrosnąć, pójść naprzód...:)
  • Tak, cały czas zbieramy doświadczenia, uczymy się etc i mamy to, o czym piszesz - mądrość życiową, tylko jak ktoś, gdzieś, kiedyś zauważył, że kiedy ją już mamy w wystarczającej ilości, jesteśmy zazwyczaj za starzy, zbyt niedołężni itd. żeby ją w pełni wykorzystać.
    Niemniej jesteśmy w lepszej sytuacji niż zwierzęta, dzięki wiedzy zgromadzonej przez pokolenia i dostępnej, jeśli wybraliśmy, być gramotni.

    Dobrze, że jesteś optymistką, tzn. na pewno lepiej to wpływa na Twoje zmysły:)
    Bywa tak, że ludzie już tylko poddają się temu, co następuje i jest to loteria - fakt czasem można trafić jakiś fant - fart.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania