Poprzednie części2 x Carmen, część 1

2 x Carmen, część 13

- Tańczyłam dzisiaj w domu jak szalona – mówi Carmen na przywitanie, zamiast przysłowiowego cześć – w ogóle miałam dzisiaj szalone pomysły – dodaje, śmiejąc się.

 

Całość w Zeszycie trzecim mojej książki Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 27.04.2015
    Carmen jest taką postacią, którą można tylko lubić. Ma w sobie tyle czułości i słodkości, ale nie wymiotuje się od tego to jest takie przyjemne i naturalne z jej strony :) Mateusz widzę lekko daje aluzję, że nie będzie sama ; 5:)
  • KarolaKorman 27.04.2015
    Dziękuję za komentarz :), a pro po Mateusza, czas pokarze :)
  • Prue 27.04.2015
    To opowiadanie w ogóle jest bardzo przyjemne. Takie samo w sobie "miłe". Dam 5
  • Angela 27.04.2015
    Ile razy jeszcze będę musiała napisać że uwielbiam to opowiadanie? : )
    Natalia napisała czystą prawdę, Carmen po prostu nie da się nie lubić.
    Jest cudowna : ) 5
  • KarolaKorman 27.04.2015
    Cieszę się, że się podoba, dziękuję za ciepłe słówka :)
  • Majeczuunia 07.05.2015
    Uwielbiam takich nastolatków, którzy umieją się zachowywać jak dzieci i korzystać z życia, będąc przy tym niezwykle dojrzali :) Kocham relację Mateusza i Carmen, są genialnymi przyjaciółmi :) Mam tylko jedną uwagę: GDZIE JEST BABCIA? WIĘCEJ BABCI!!! :)
  • KarolaKorman 07.05.2015
    Majeczuunia, dziękuję Ci za wszystkie Twoje komentarze i ucz się tego wierszyka :)
  • Neli 04.09.2015
    Pomieszałaś w niektórych częściach tekstu czasy. Raz piszesz w teraźniejszym, raz w przyszłym. W nie których miejscach brakowało mi przecinków.
    Ten rozdział był okej. Daję 5 :D
  • Neli 04.09.2015
    raz w przeszłym*
  • KarolaKorman 05.09.2015
    Neli, na ten błąd wolfie zwracała mi wciąż uwagę i mimo presji, wciąż robiłam go niezauważenie. To moja pięta achillesowa. Nigdy więcej nie pisałam opowiadania w czasie teraźniejszym, bo po prostu zawalam :(
    Dziękuję za Twoje komentarze :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania