Poprzednie częściDrabble - Ortografjo kohana

Drabble - Lepszy model

Zakochałam się… znowu. Zabujałam się jak wariatka, bez opamiętania, miłością od pierwszego wejrzenia.

Jest inny, lepszy od poprzedniego, sprawniejszy, młodszy. Ta sylwetka, te rysy, ten błysk… po prostu cudo. Wszystkie kobiety mi go zazdroszczą, na sam widok wzdychają i piszczą jak rozpieszczone nastolatki.

A ja uśmiecham się z dumą, pusząc się jak paw.

A jaki jest szybki i sprawny? I nigdy nie zawodzi. Nie widziałam go od godziny, a już tęsknię.

Leżę w miłej, chłodnej pościeli, liniami wyobraźni rysując jego wspaniały image. Obraz tak wyraźny, tak błogi, lecz tak ulotny i kruchy.

Tak, jest boski, uroczy, niepowtarzalny…

 

Mój nowy Mercedes.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Canulas 03.10.2018
    Ładny dobór słów. Schludny zapis, ale no... niespodzianka trochę wystaje spod tortu. No ale ładne. Kurde no. Nie wiem.
    No pięć jednak, no.
    Bo ładne.
  • Writer'sWife 03.10.2018
    Więc co radzisz, przesunąć w dół? Dzięki za miłe słowo ;*
  • Canulas 03.10.2018
    Nie, nic nie radzę. To jednostkowa opinia, która nie musi być przekrojowa.
    Ot, nagromadzenie ozdobnikow sugeruje jednak końcowy skręt.
    Zostaw na razie, poczekaj.
  • Writer'sWife 03.10.2018
    Canulas Przyjęłam :D
  • oldakowski2013 03.10.2018
    No, muszę przyznać, że podobało mi się. Rzadko daje pięć, ale ... tym razem dam!
  • Writer'sWife 03.10.2018
    Dziękować :)
  • Fajny i ciekawy tekst, a na dokładkę z nieoczekiwanym zakończeniem, chociaż oczekiwałem, że bedzie nieoczekiwane :)))
    Pięknie!
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Dzięki ;)
  • Marian 03.10.2018
    Canulas ma rację, "niespodzianka trochę wystaje spod tortu", ale w sumie sympatyczny tekścik.
    Pozdrawiam.
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Dzięki.
  • Justyska 03.10.2018
    Witaj WW po długiej niebytności! Fajnie wyszło, z uśmiechem.
    Pozdrówka!
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Pomysłów brak, a to mi... przed snem wlazło do łba... jakoś takoś :D
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Dziękować.
  • Blanka 03.10.2018
    "Leżę w miłej, chłodnej pościeli, liniami wyobraźni rysując jego wspaniały image."- o jakie ładne:)
    No fakt, troszkę ten Merc nie robi takiego wielgachnego WOW, ale i tak... Fajnie:)
  • Writer'sWife 04.10.2018
    :*:*
  • Elorence 03.10.2018
    O! Wróciłaś :)
    No i czekałam na końcówkę, a tu chodziło o samochód... no pięknie :D
    Pozdrawiam!
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Jestem cały czas przecież... no wiesz, no:D:D :*
  • Pan Buczybór 04.10.2018
    Kurła, mercedesem szpanujesz na osiedlu... Nie no, miłość od aut to coś pięknego. Spoko drabble
  • Writer'sWife 04.10.2018
    Akurat nie mam prawa jazdy, a co do aut, moja odwieczna miłość to... Golf :D Dzięki za odwiedziny.
  • Bożena Joanna 04.10.2018
    Zakończenie niesamowite, zwłaszcza, że wcześniej piszesz "Wszystkie kobiety mi go zazdroszczą, na sam widok wzdychają i piszczą jak rozpieszczone nastolatki". To zdanie kojarzy się z mężczyzną, tym większe budujesz napięcie. Obiektem westchnień okazuje się MERCEDES. Niezła zabawa. Serdecznie pozdrawiam!
  • Writer'sWife 05.10.2018
    Dziękować :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania