Poprzednie częściDrabble - Nawiedzony Dom

Drabble Resuscytacja

.Tego poranka, po raz pierwszy widziałem ją w takim stanie. Pogniecione ubranie, włosy w nieładzie, poszarzała cera i lekko przymknięte powieki, kiedy opierała się o framugę moich drzwi.

 

— Co się stało?— zapytałem szczerze zaniepokojony. – Wyglądasz, jak byś nocowała dziś na ławce w parku.

— Ććć, nie gadaj tyle — powiedziała zbolałym głosem. – Głowa mi pęka.

Ruszyłem do szuflady, po proszki przeciwbólowe, by jakoś ulżyć jej w cierpieniu.

— Nie tabletki. – Usłyszałem, zanim znalazłem odpowiednie opakowanie. – Włącz sprzęt do ratowania życia.

— Ale ja nie mam — wyjąkałem teraz już naprawdę spanikowany.

— Ekspres do kawy, cymbale.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 07.11.2017
    Heh, kawa zawsze ratuje z opresji. Opium w nektarze jakby. No, dobre to.
  • Angela 07.11.2017
    Taaak, zdecydowanie niebiański napój. Dziękuję za odwiedziny : )
  • Nazareth 07.11.2017
    Jest kawa, jest piona :) A tak serio, bardzo fajny, przyjemny drabbelek, nic dodać nic ująć. Idę sobie kawy zrobić ;)
  • Szudracz 08.11.2017
    Bez kawy rano nie zaczynam dnia. :) 5
  • Pasja 08.11.2017
    Ekspres do kawy to taki domowy SOR.
    Drabble to 100 słów, u ciebie jest 90... może tyle ma być? Nie wiem. Pozdrawiam
  • Karawan 08.11.2017
    Taki technokratyczny tytuł na takim uduchowionym forumie ;( ? Mogło być "Revive" albo "Wskrzeszenie" ... 5 oczywiście!
  • Angela 21.11.2017
    Dziękuję wszystkim : D*
  • akwamen 21.11.2017
    Angela i Ty tu jesteś jeszcze. Pamiętasz mnie? Wiesz, że ciągle o Tobie myślę? :))
  • Angela 21.11.2017
    akwamen a da się o Tobie zapomnieć? : )
  • akwamen 21.11.2017
    Angela No pewnie, że nie! no, skromny nie jestem. Ale durzę sie w Tobie niezmiennie. :))
  • Angela 21.11.2017
    akwamen tia, a jeszcze pięć minut temu była betti. Ci faceci, jak chorągiewki : )
  • akwamen 21.11.2017
    Angela betti to tak dla rozrywki. Ty jesteś miłością mego życia! Nawet nie myśl inaczej! Dla Ciebie zawsze starałem sie nawet poprawnie pisać.Nawet klęknę przed Tobą!
    p.s. nie wypominam Ci twojego faceta ;)
  • Angela 21.11.2017
    akwamen no i co ja Ci mam odpisać, no co? Rozbrajasz mnie : ) Ps: nie klękaj, kolan szkoda : )
  • akwamen 21.11.2017
    Angela dla Ciebie nic nie szkoda! Pisz co chcesz, tylko nie odganiaj od siebie, pliss :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania