Jak kochać? - Prolog.

Zamknął się, znowu.

Pod ciemnobrązowymi drzwiami stała tacka z brudnymi talerzami po kilkunastu posiłkach. Było ich wiele, zalęgły się w nich larwy.

- Jak długo już tam siedzi? – usłyszała za sobą gruby i surowy głos jej szefa. Choć mroził chłodem, to dało się wyczuć pod tą grubą warstwą lodu prawdziwe emocje. W końcu nadal był ojcem i się martwił.

- To już będzie drugi tydzień, szefie – odpowiedziała, nie odrywając wzroku od zatrzaśniętych drzwi. Ciekawiło ją, jak wygląda świat po ich drugiej stronie, bo musiał być ciekawy, skoro ktoś tak szczelnie się w nim zakneblował.

- Rozumiem – odrzekł, po czym wbił tępo wzrok w czerwony dywan.

Jego syn był pytajnikiem, nierozwikłaną zagadką, której nie potrafił zrozumieć, a co dopiero rozwiązać. Radził się psychologów, terapeutów, specjalistów, ale nikt nie mógł nic na to poradzić. Musiał zmierzyć się z tym sam, choć nawet nie wiedział, jak powinien się za to zabrać.

- Szefie – zaczęła niepewnie, widząc jak jego oczy zaciemnia rozpacz – Może mój brat…

- Susan, naprawdę, próbowałem już wszystkiego i wszystkich. Wątpię, by jakiś bachor mógłby w czymś pomóc.

- Niech szef wybaczy, ale myślę, że właśnie tego panicz potrzebuje – uśmiechnęła się nieśmiało – Kogoś, kto go zrozumie. Kogoś w jego wieku.

Mężczyzna zadumał się, nie odrywając od niej wzroku. Dziewczyna czuła na sobie jego ciężkie spojrzenie, które utrudniało jej oddychanie, ale nie poddawała się, nie teraz, gdy zdobyła się na odwagę. Chciała pomóc temu chłopcu. Łudziła się, że może zostać czyimś wybawcą, chociażby pośrednim.

- Niech szef spróbuje, to może być ostatnia deska ratunku.

Czarnowłosy uniósł lekko głowę, by spojrzeć na nią z góry.

 

- Zgoda.

_________________________

 

Wróciłam.

Musiałam przemyśleć sobie niektóre rzeczy.

 

Ps. Jest to opowiadanie yaoi.

 

Enjoy buzi

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 12.04.2017
    Dość ciekawie się zapowiada, więc zajrzę do kolejnej części. Nie wiem skąd ten angielski tytuł, takie rzeczy nie są wskazane w polskojęzycznym opowiadaniu.
  • Tanaris 12.04.2017
    Bardzo mnie zaciekawiło, z chęcią zobaczę, co będzie się działo dalej. ;D 5
  • Pasja 16.04.2017
    Fajny tekst i fajnie się czyta. Będę kontynuować. Popraw * chłopcowi...chłopcu. Pozdrawiam serdecznie
  • MinYoongi 17.04.2017
    Już poprawiam, dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • blaackangel 16.04.2017
    Całkiem fajnie się zaczyna :) Zaraz przeczytam część 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania