Idealna para cz 1

Mariusz i Halina byli parą z długim stażem. Poznali się w szkole, chodzili razem do tego samego liceum. Po skończonej nauce wzięli z sobą ślub. Była to piękna impreza weselna, Halina była piękną panią młodą. Życie biegło im szybko i szczęśliwie, w Czerwcu małżeństwo wyjechało na swoją podróż poślubną do Wenecji.

Para młoda pragnęła dziecko, bardzo się o niego starali, pomimo stra nie udawało się. Halina długo myślała dlaczego, dlaczego tak jest, czy nie mogę mieć potomstwa?. Niech to się w końcu uda tylko tego brakuję mi do szczęścia, a może to wina Mariusza może on jest bezpłodny?. Nie, nie głupoty mówię on jest zdrowy ja jestem zdrowa trzeba czasu koniec tematu.

 

Zamiast siedzieć i głupio myśleć zrobię mężowi obiad, bedzię zadowolony. Hm ugotuję mu jego ulubione jedzonko, ubiorę się seksownie i postaramy się raz jeszcze o dziecko. Dziewczyna jak pomyślała tak zrobiła upiekła kurczaka, zrobiła sałatkę i kupiła czerwone wino, takie jakie lubi Mariusz. Ubrała czerwoną krótką sukienkę założyła seksowną bieliznę i szpilki. Kiedy wrócił mąż z wrażenia, aż zaniemówił.

– Witaj kochanie

– Ale mam piękną żonkę!

– Zrobiłam kolacje

- Może zaczniemy dziś od deseru?

 

– Czemu nie

– Może tu, na stole?

– Rób jak uważasz dziś jest twoje święto, cała jestem twoja

– O proszę.

Para spędziła upojną noc, wszyscy byli zadowoleni z obiegu sytuacji.

Rano zjedliśmy śniadanie i poszliśmy do pracy. Nie mogłam się skupić na tym, co robię, zastanawiałam się czy nam się udało, a co jeśli nie?. Musi się udać. Po pracy kupie test ciążowy i sprawdzę.

Po długim dniu w pracy, udałam się do apteki. Kupiłam co miałam kupić i poszłam do domu. Od razu weszłam do łazienki odczekałam 10 min, i z strachem sprawdziłam. Do cholery znowu mi się nie udało, co z mną nie tak?.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Nikt 27.01.2016
    Tekst ciekawy i pełen ironi. Poprawa tylko trochę edycję tekstu i myśli kobiety odziel od reszty cudzysłowiem. A będzie się go lepiej czytał. 4.
  • slodkakotka 27.01.2016
    Dzieki
  • MiyuDarkenwoods 27.01.2016
    zdecydowanie tekst potrzebuje dobrej edycji, pozatym część pierwsza i druga trochę nie współgrają ze sobą. 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania