Poprzednie częściIdealna para cz 1

Idealna para cześć 3

„Mijały tygodnie, a ja, nie byłam w ciąży martwiłam się dlaczego tak jest, a może ja po prostu za bardzo pragnę mieć dziecko.

Myślę, że powinnam trochę przystopować z tym dzieckiem, będzie to będzie jak nie teraz to pożnij trudno się mówi. Widocznie.

Nie jest mi dane trzeba się zacząć sobą swoim życiem, no i mężem oczywiście. Skończę pracę i wybiorę się do kosmetyczki dawno nie.

Byłam i niczego dla siebie nie robiłam. Chęć posiadania potomstwa pochłonęła mnie na tyle, że przestałam dbać o siebie o swój wygląd.

. A jeszcze ta ostatnia randka, było cudownie i Mariusz też był cudowny, ale znowu się nie udało, a ja dostałam ochrzan od męża, że.

Dobry nastrój. Na razie daruję sobie mój największy cel.”.

 

Po pracy poszłam do kosmetyczki, zrobiłam sobie hybrydę, a potem poszłam do fryzjera obcięłam na krótko włosy. Zrobiłam zakupy. Miałam chęć na schabowego i frytki wiem, wiem nie zdrowe, ale co tam. Kiedy mąż wrócił zjedliśmy obiad popiliśmy winkiem, i obejrzeliśmy. Dobry film. Było cudownie tak jak kiedyś, kiedy spotykaliśmy się będąc dzieciakami. Potem położyliśmy się spać, a rano wstaliśmy do pracy jak zawszę. W pracy wszyscy byli zachwyceni moim wyglądem, kolega z pracy wykrzyknął głośno „O Halina ciąża ci służy”. Po czym ja odpowiedziałam .

 

Szybko i speszona Ale ja nie jestem w ciąży i cały dobry humor prysł jak baka mydlana. Od tej chwili byłam bardzo smutna, w pracy nic mi nie wychodziło. Ciągnę zadawałam sobocie pytania Dlaczego jestem taka beznadziejna ! ? .

W domu zapytałam męża czy byśmy nie wzięli dziecka z domu dziecka, skoro nam się nie udaję. Szybko żałowałam, że go o to zapytałam. Ponieważ on z krzykiem, że nie będzie brał żadnych dzieci. Nie wiem co mam robić, co jest, że nie mamy tak długo dzieci. Chociaż nie wiedziałam, że to tak szybko się stanięć. W Czerwcu w dniu moich urodzin, mój mąż. Zrobił mi wielką niespodziankę, zaprosił mię na romantyczną kolację. W restauracji, którą była moja ulubiona, zjedliśmy pyszną kolację spędziliśmy razem cudowny czas. Potem poszliśmy do pokoju hotelowego. Mariusz zawiązał mi oczy chusteczką i załapał minę za rękę, gdzieś minę prowadząc. Po chwili okazało. Się, że zaprowadził minę nad piękną rzekę, oczy mi zbielały na widok tak pięknego miejsca .

 

Na pisku powstawiane były świeczki , które tworzyły napis "Kocham cię "

na kocyku leżały piękne kwiaty , był szampan owoce . Usiedliśmy wypiliśmy szampana, było naprawdę cudownie . Pięknie szumiała woda , na niebie , było dużo gwiazd , leżeliśmy

na pisku oglądając je .

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • slodkakotka 04.02.2016
    Jak coś przepraszam za błędy i za formę :)
  • Olga Undomiel 04.02.2016
    Ciekawa historia o problemie, który dotyka wiele małżeństw na świecie. Dostajesz 4 bo trochę błędów
  • elenawest 04.02.2016
    Myślałam, że jak tu już wracasz, to podszlifowałaś swój warsztat pisarski. Ale niestety szybko wyprowadziłaś mnie z tego haniebnego błędu... I znów: interpunkcja leży i kwiczy, historia jest szczerze mówiąc taka sobie, mnóstwo literówek. 1, bo nawet nie uczysz się na błędach. Naprawdę, staraj się sprawdzać tekst przed dodaniem go. Pomoże ci również strona languagetool.org, tylko nie traktuj jejjak świętość.
  • slodkakotka 04.02.2016
    Uważam jak piszę a twoja ocena zawsze jest taka sama wiec się nie przejmuje
  • elenawest 04.02.2016
    slodkakotka nie uważasz, jak piszesz, bo gdyby tak było, to nie popełniałabyś wciąż tych samych błędów. I nie tylko ja tak oceniam twój tekst. I rada na przyszłość: przestań się wreszcie tak rzucać, bo na zdrowie ci to nie wyjdzie
  • slodkakotka 04.02.2016
    elenawest ale ja tylko piszę co uważam twoja ocene tez przyjmuje
  • elenawest 04.02.2016
    slodkakotka dobrze, no pisz, tylko aby dostawac lepsze oceny, a jestem pewna ze takie chcesz tu widziec, to musisz naprawde sie przylozyc. Na spokojnie przemyslec sobie kazda kwestie, ktora chcesz opisac, zastanowic sie czy historia ktora opisujesz ma szanse wydarzyc sie w rzeczywiatosci, jesli oczywiscie chcesz ja umiejscowic w naszym swiecie. Ta strona ktora ci podalam, mysle ze ci pomoze ;-)
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    elenawest i to ona się rzuca xDD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania