Poprzednie częściKomnata #1

Komnata #4

Pod fontanną

 

Gdy wszyscy dotarli pod fontannę i wypowiedzieli magiczne słowa, jednorożec odsunął się, a ich oczom ukazało się zejście w dół. Schody były strome, więc schodzili bardzo powoli. Nagle oczom dziewczynek ukazał przepiękny świat. Wszędzie latały wrózki, a

w oddali biegały dwa jednorożce. Niebo było w kolorze różowym. Drzewa były jak z waty cukrowej. Trawa miała niebieskawy odcień.

- Chciałabym, aby po mnie i Julianie obowiązki przejęli wy troje. My jesteśmy coraz starsi i coraz trudniej utrzymać tu pożądek. Nie wolno wam rozpowiadać o tym miejscu. To ma być tajemnica. Zrozumiano? - Wanessa mówiła to powoli i wyraźnie.

- Tak jest - powiedziała trójka w tym samym momencie.

- Super. Chcecie zobaczyć "Tęczową Rzekę"?

- Okey - odpowiedziała Julia.

Szli tak parę minut, a w tym czasie Selena bardzo uważnie przyglądała się małym, magicznym istotom. Miały skrzydła różnych, normalnych owadów, małe kolorowe ubranka, a włosy w kolorach tęczy. Uczesane były gółwnie w drobniutkie koczki, ale też niektóre nosiły rozpuszczone włosy.

- Jesteśmy na miejscu! - krzyknął Jacob.

- Ale tu jest pięknie! - zawołała Jula.

Rzeka tętniła życiem. To miejsce było jak z bajki. Bardzo blisko nastolatek przebiegł duży, biały, z błękitnym rogiem jednorożec, tak blisko, że zobaczyły każdą plamkę na jego ciele. Gdy Selena znalazła się bardzo blisko rzeki, okazało się, że woda mieniła się we wszystkich kolorach tęczy.

Następne częściKomnata #5 Komnata #6

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania