Poprzednie częściMiow #1 Przyjaciele

Miow #3 Miow na tropie cz.2

Miow szedł po czystym korytarzu a mimo to był brudny bo w poprzedniej części wdepnął w gówno. Z cicha pierdnowszy oddalił od siebie podejrzenia że będzie węszył. Wciągnowszy w nos smród gnojowicy skrzywił ryj lubasznie. Po drodze spotkał kaczkę i to nie byłaa zwykła kaczka to był kaczka Rewolucja.

-Co tu porabiasz? -Zapytał detektyw Miow.

-Co Ci do tego kanałowy nurku? -Zapytała kaczka.

-Co? -Zapytał detektyw Miow.

-Gówno.

-Tak pachnie tu łajnowicą grecką. - Zapytał detektyw Miow.

-No bo się posrałeś orangutanie.

-A słonie znalazły go? -Zapytał detektyw Miow.

-MAUPA! -Odparła kaczka.

-Wiedzą że są bytność bytność! Liczą i czuwają! Znają ruchy tektoniczne porkianu wawelsu! I ziemi nie tej ziemiory! -Zapytał detektyw Miow.

-Biją Cię idioto? -Zapytał Rewolucja.

Tak codziennie słonie wiedzą znają i maszerują. ONE TU BYŁY! Widzą i sądzą. -Zapytaał detektyw Miow.

-To im podzękuj.

W tem Miow padł na ziemię od prostego sierpowego z półobrotu. Padł w kałuże świeżego starego gazowanego moczu melonowego.

 

A morał z tego taki że kaczka Rewolucja czówają słonie ptactwo moczopędne i stare krupetki. Słowa guru z plemion słoni Eukaliptusowe wrota zaś małpie gaje wilcze bory słoniowe plemiona. Uwaga na morde i na twarz też wąszę łajnownicy i stolcowe zamki ze piasku też basz kopertkowce i syf. Bite maczugi i sionki. Majonez rozlany i zjadłe banany.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dark Hunter 03.03.2016
    Widzę że mój ostatno kom. nie dał Ci nic do myślenia i wciąż tworzysz ten syf. Ostatni raz mówię, wypier papier z tej strony. Twoja twórczość jest denna i głupia, zrozum to! Nikt nie chce tego czytać. Piszą te kom. żeby się pośmiać z twojej naiwnej reakcji. Narazie niepozdrawiam.
  • Revollo 03.03.2016
    Cwaniaczku drogi. (Pozwól, że zaczne tak jak ostatnio.) Widzę że nadal się nie zarejestrowałeś na portalu. Szkoda, chętnie bym poczytał twoje "świetne" prace. Miow to rynsztokowa satyra, jeśli Ci ona przeszkadza to... To pocałuj mnie w dupe! Nigdy tak nikomu nie mówię, ale ty przyczepiłeś się do mnie jak mucha do gówna. Skończ z tym cyrkiem. Nie chciałem Cb obrazić, ale ty wyraźnie masz do mnie jakiś problem. Dziękuje pozdrawiam, owocnych łowów rzycze Dark Hunterze. :-)
  • Revollo 03.03.2016
    *życzę (wiem kardynał)
  • Pomiot Wawrzola 03.03.2016
    Miow. ✌
  • Lucjanek 03.03.2016
    Dawaj więcej Miowa .
  • Revollo 03.03.2016
    Dziękuję
  • O-Ren Ishii 03.03.2016
    RZONDAM MIOWA.
  • Revollo 03.03.2016
    Dzięki wielkie. Miow na stówkę pojowi się za jakiś czas. :-D
  • detektyw prawdy 18.11.2016
    ⚔⚔⚔⚔⚔

    Zatrudniamy pogromce miowa!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania