Poprzednie częściMiow #1 Przyjaciele

Miow #3 Miow na tropie cz.3

Miow obudził się w ciemnicy. Było ciemno bo paliło się tam tylko 12 lamp. Śmierdział łojem ssaka i gnojówką wiejską. Do celi wpełz guru z plemion słoni Eukaliptusowe wrota. Wygłosił słowo guru i zbeszcześcił czarne syropy.

-Ty guru z plemion słoni Eukaliptusowe wrota? Czy czarne walki łajnownica końska i borsucze maślaki buraczane? -Zapytał detektyw Miow.

-Jesteś imbecylem. Spadaj idioto to może daruje ci życie.

-Widzicie i wiecie za ludźmi chodzicie głosicie złe słowo bananowe sanczopanczo. Ja wiem wy jesteśćie nyrys! -Zspytał detektyw Miow.

-Ciebie chyba ktoś łopatom gasił niedorobieńcu. A ja jestem wielkim guru z plemion słoni Eukaliptusowe wrota.

-Co? -Zapytał detektyw Miow.

-Gówno. Spadłeś z czwartego piętra na łeb i niestety przeżyłeś.

-Stare klucze twym stary bajki wolałbyś nie za dolnego gartuchy miodowe. -Zapytał detektyw Miow.

-Jestem guru a nic nie rozumiem z twojego biadolenia. Jesteś imbecylem przed słowem ale ja Cb nauczę zobaczysz.

Guru wygłosił swoje słowo:

-Aaaaaa tanga na ningda butu bulink sompotysgg fujkol golkmn opityl bazada!

-Nie. -Zapytał detektyw Miow.

Guru z plemion słoni Eukaliptusowe wrota padł na glebę i chyba umarł bo Miow stwierdził że jego oddech jest miarowy i czynny i jednostajny ale nielegularny i przerywany. I tak Miow zakończył kolejną chorą sprawę.

 

 

I morał z tego taki że guru umarło ale po słowie nie zaznaczyć zła łajnowniki moczopędne ptactwo na wodzie impreza po jaraniu guru i stare słonie. Bary i mary.

 

KONIEC? (To już koniec Miow. Nwm czy chcecie jeszcze Miow, jeśli tak dajcie mi znać w komentarzu.)

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Okropny 05.03.2016
    Nie chcę więcej, starczy mi tyle, ile jest. Szkoda, żeby spowszedniało. 4.
  • Revollo 05.03.2016
    Dziękuję, zanotowałem głos. :-)
  • Dark Hunter 05.03.2016
    KONIEC! KONIEC TEGO GÓWNA! WRESZCIE! NIE RÓB NOWYCH CZĘŚCI, ZAKOŃCZ TEN SYF!
  • Revollo 05.03.2016
    Sprzeciw odnotowany, a teraz wracaj do szeregu!
  • ArgentumMortem 05.03.2016
    Moją opinię już znasz, Revollo, jednakże Miow na zawsze zostanie w mojej pamięci.
  • nagisa-chan 25.03.2016
    ej ja miowa kocham i ma być !!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania