Pamiętnik zakochanej nastolatki. 1

Dzień Pierwszy!

 

Niedawno wyjechałeś, a ja już czuję pustkę w serduszku. Choć dla niektórych dwa tygodnie to mało, dla mnie to bardzo dużo. Bez ciebie każda minuta przypomina godzinę. Próbuje zająć się czymś, by nie myśleć o tobie. To takie trudne nie myśleć o kimś, kogo kocha się nad życie. Jeszcze wczoraj tkwiłam w twoich ramionach, a dziś już nie mogę. Przez ten obóz jestem skazana na tęsknotę. A może jednak coś to pomoże w naszym związku? Kontaktować się możemy raczej rzadko, dlatego, że jesteś zajęty. Rozumiem to... No może chociaż próbuje. Ufam Ci, choć wiadomo wszystko może się zdarzyć. Teraz zasypiam, gdy obudzę się będzie jeszcze 13 dni do twojego powrotu...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Niebieska 29.06.2015
    Przed 'a' stawiamy przecinek, np. tutaj go zabrakło: "Niedawno wyjechałeś a ja już czuję pustkę w serduszku." Jeszcze w paru innych zdaniachgo brakuje. I mam jedno pytanie. Czemu w tym zdaniu: "Choć dla niektórych dwa Tygodnie to mało, dla mnie to bardzo dużo.", tygodnie jest z wielkiej litery? A tak poza tym, jak na pamiętnik przystało są uczucia i emocje. Zapowiada się ciekawie, może z tego wyjść coś całkiem fajnego. Jak na razie 3 :)
  • Tajemnicza... 29.06.2015
    Pisałam na telefonie, może dlatego z dużej litery. Zaraz poprawię :)
  • KarolaKorman 29.06.2015
    Zapowiada się całkiem nieźle. Tęsknota potrafi przygnębić 4 :)
  • Johnny2x4 29.06.2015
    Dobre, aczkolwiek nie bardzo dobre. :) Czekam na kolejną część! 4 :)
  • Hannah 29.06.2015
    Krótkie, dlatego trudno ocenić. Zapowiada się interesująco. ;)
  • NataliaO 30.06.2015
    Podoba mi się. ładnie przedstawione ; 4:)
  • DuŚka ^.^ 30.06.2015
    Może być ciekawie:) będę sledzila opowiadanie:) na zachętę 5
  • Chris 02.07.2015
    Fajne :) zobaczymy jak tam dalej ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania