Przemyślenia Szarego człowieka - Samobójstwo

Taaa, kolejny temat ale jakże bardzo pozytywny. Tym razem pomówię na temat samobójstwa. Jest to rzecz którą wszyscy znamy i oczywiście jeśli dojdzie do skutku, płaczemy i smucimy się, jest to normalne. Moim zdaniem samobójcy to tchórze, dlaczego ?

Każdy potrafi uciec wobec ścigających go problemów. Większość tragedii pojawia się na tle psychicznym np. wyśmiewanie, winszowanie w internecie. Dochodzimy do momentu załamania i braku jakiegokolwiek starania się zwyciężyć z problemem więc, postanowimy się zabić. Śmieszną sprawą jest fakt że podczas podcinania żył pojawia się błąd. Otóż rozcięcie w poprzek nic nie da , ponieważ tej krwi się tam sączy tyle co kot napłakał , odziaływanie ciśnienia i innych czynników. Oczywiście zdarzają się ludzie którzy dają radę i się trzymają.

Pragnę dodać że aby to zrobić trzeba mieć jaja, większość wymięka ale i tak próbują i próbują. Słowem końca powiem tak , im więcej samobójców tym ich mniej.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • persse 23.03.2016
    Taki wywód wyrwany z pamiętnika, nie wiem po co to tu dodawać. I to ostatnie zdanie jest bez sensu.
  • Neli 27.07.2016
    Nic wyróżniającego się, 1 :)
  • Vasto Lorde 27.07.2016
    Po pierwsze należy odróżnić samobójcę od depresji gimnazjalnej. Depresja gimnazjalna przejawia się "chłopak mnie rzucił, a tata trzyma żyletki w łazience więc pa". Takim osobom wystarczy wsparcie przyjaciół. Jednak jeśli zasięg tematyczny słowa samobójca trochę zwęzić, to wyjdzie nam osoba w silnym stanie depresyjnym spowodowanym, przez duży problem. Każdy człowiek, od dziecka poprzez książki, filmy, relacje z ludźmi, zwierzętami stabilizuje swoją psychikę. Jedni mają silniejszą, drudzy słabszą. Jak dla mnie trzeba pomagać takim ludziom. Krótkie podsumowanie, jeśli nie doznasz patologii, problemów na tle psychicznym itp. ciężko Ci będzie pojąć kim jest samobójca. Nie oceniam, praca jak dla mnie dość zabawna, na poprawę humoru i własnych wywodów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania