Przemyślenia Szarego człowieka - Śmierć

Kontrast życia , codziennie się z nią zmagamy , przychodzi niespodziewanie niczym hiszpańska inkwizycja. Dzisiejsza kwestia to śmierć.

Nie jest to rzecz trudna, jednego dnia jesteś a drugiego już gryziesz glebę.

Każdy w życiu spotkał się z tym że osoba bliska odeszła. Mimo że wszyscy smucimy się w

takim momencie , normalna sprawa. Szczerze to nie płaczę na pogrzebach. Nie dla tego że jestem bez uczuć czy coś ale , myślę że dana osoba jest teraz w miejscu gdzie jest lepiej

i nie musi siedzieć na świecie pełnym podatków i nieszczęścia. Przerażające jest to że ja jak i ty pożegnamy się z tym światem prędzej czy później , wole aby później.

Jackpot pojawia się gdy do głosu dochodzi choroba. Życie zaczyna przebiegać szybciej i staramy się walczyć i przeżywać je jak najlepiej, tak myślę że jest jednakowoż mogę się mylić.

Szczerze to do tego tekstu pasują, w mniejszym bądź większym stopniu dwie piosenki,

Hollywood Undead - S.C.A.V.A oraz Hollywood Undead - I'll Be There .

Na koniec smutna prawda która brzmi : nawet będąc samemu na łożu śmierci, nigdy nie umieramy sami.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • NataliaO 24.02.2016
    Całkiem fajne te Twoje teksty. 4:)
  • Rasia 25.02.2016
    Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji
    "jednego dnia jesteś a drugiego już gryziesz glebę." - przecinek po "jesteś"
    "Każdy w życiu spotkał się z tym że osoba bliska odeszła." - po "tym"
    "Nie dla tego że jestem bez uczuć czy coś ale" - po "dlatego" i "coś"
    "myślę że dana osoba jest teraz w miejscu gdzie jest lepiej
    i nie musi siedzieć na świecie pełnym podatków i nieszczęścia" - zbędny enter. No i przecinek po "myślę"
    "Przerażające jest to że ja jak" - przed "że"
    "wole aby później." - wolę*
    "Jackpot pojawia się gdy do głosu dochodzi choroba" - po "się"
    "tak myślę że jest jednakowoż mogę się mylić." - po "myślę"
    Podoba mi się przesłanie i ten żartobliwy fragment o podatkach. Kurczę, fajnie piszesz, fajne masz przemyślenia, tylko popracuj troszkę nad formą, chociażby po to, żeby wygodniej się czytało. Pamiętaj o przecinek przed takimi oczywistościami jak "że" i "gdy". Zostawiam 4 i pozdrawiam :) Trzymam kciuki za następne teksty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania