Przemyślenia Szarego człowieka - Kłamstwo

Jest to najczęstsza rzecz w naszym współczesnym świecie. Każdy przynajmniej raz w życiu

skłamał. Aby zataić jakiś błąd , nie obrazić kogoś albo po prostu żeby skłamać i wywołać

przykrość w czyiś oczach. Moim zdaniem kłamstwo czasami jest potrzebne , jednakowoż powinno być wykorzystane z głową, zapewne sobie myślisz „Hej tak się wymądrzasz, co to ma być. Piszesz bez sensu i pitolisz trzy po trzy”. Otwórz w tej krótkiej serii tekstów będę sobie pisał tak na luzaka i tyle. Oczywiście nie należę do osób perfekcyjnych i również zdarzało mi się kłamać, nie będę zdradzał motywów ale , mogę stwierdzić jedną rzecz, czasami warto skłamać, może nie tak otwarcie lecz tak trochę i uratować sytuację.Tak więc wracając do meritum, kłamstwo jest złe lecz , dobrze wykorzystane może zdziałać coś dobrego.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • KarolaKorman 16.02.2016
    Zgadzam się z Tobą. Można wykorzystać kłamstwo w dobrej sprawie, byleby się nie przyzwyczaić i nie przeciągać struny, 5 :)
  • Rasia 16.02.2016
    Przed przecinkami nie stawiamy przecinków
    "jednakowoż powinno być wykorzystane z głową, zapewne sobie myślisz" - tutaj radziłabym zamiast przecinka kropkę i nowe zdanie, bo to osobna myśl.
    "„Hej tak się wymądrzasz, co to ma być." - przecinek po "hej" i znak zapytania
    "Otwórz w tej krótkiej serii tekstów będę sobie pisał tak na luzaka i tyle" - Otóż*
    "motywów ale , mogę" - ten przecinek wędruje przed "ale"
    "może nie tak otwarcie lecz" - przecinek przed "lecz"
    "sytuację.Tak" - spacja
    "jest złe lecz , dobrze" - ten przecinek wędruje przed "lecz"
    Jak dla mnie troszkę za mało tutaj konkretów, no ale wiadomo - to Twoje przemyślenia, więc nie mam się po co czepiać treści, skoro to luźny zbiór myśli :) Zapisu jednak trochę się doczepiłam, bo z tego jednak korzystają czytelnicy, rozumiesz. Zostawię bez oceny, ale to prawda, że trzeba we wszystkim znać umiar i wiedzieć, kiedy wolno nam dla czyjegoś dobra skłamać. Choć ogółem lepiej się tego wystrzegać ;)
  • Violet 03.09.2016
    To fakt czasami jest lepiej powiedzieć dobre kłamstwo, niż złą prawdę.4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania