Przemyślenia Szarego człowieka - Polityka

Tego tematu nie mogło zabraknąć na moim profilu. Dzisiejszym tematem jest polityka i to co się odwala w naszym kraju. Zacznę od jednej rzeczy, mianowicie od tego że, dużą zbiorowością zawsze rządził jeden człowiek. Z biegiem czasu się to zmieniało. Docieramy do czasu teraźniejszego. Mogę powiedzieć że, każdy chyba widzi co się odwala. Partia której nienawidzę panuje teraz w najlepsze. Jest jeszcze gorzej niż było. Telewizja przerodziła się w swego rodzaju narzędzie propagandowe które robi papkę z mózgu. Nie będę mówił o dzisiejszych problemach (TK) ale, ale wiem jedno, następne lata będą jeszcze gorsze.

Niestety żyję w kraju pochłoniętym egoizmem i rządzą pieniądza. Jeśli ktoś mówi prawdę od razu zostaje „załatwiony”. Czekam tylko jak naszym kochanym polityką zawali się grunt pod nogami i stracą kontrolę. Obecna sytuacja jest zawarta w poniższej piosence, polecam.

52 Dębiec – Powiem

Mam nadzieję że, nie dojdzie do zamieszek a w późniejszym kroku nie dojdzie do wojny polsko-polskiej. Tyle z mojej strony, nie chce żeby to było długie i marudzące.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania