Poprzednie częściSzósty zmysł cz1

Szósty zmysł cz 3

Rozdział 6 U psychologa

-Widzę że ma Pani instrukcję prawidłowego mycia rąk.

Tego nie umiem.

-Pan to zawsze wie jak mnie rozweselić.Ale do rzeczy

Z czym Pan przychodzisz.

Potrzebuję portret psychologiczny osoby z ESP.

-To byłby ciekawy przypadek gdyby istniał.

-Taka osoba istnieje i może się z nią spotkam.

-Niech pomyśle .To by musiała być osoba samotna

stroniąca od ludzi ale ich ciekawa.Znająca mentalizm

i wierząca w Boga.

-A to dlaczego?

-Bo widuje duchy.Jest pod opieką naszych specjalistów.

.Jeżeli nie chodzi do nas to najprawdopodobniej

umrze wspinając się na wyższy stopień świadomości.Jak go spotkasz

to jak najszypciej wyślij go do nas .

-Jakim jest człowiekiem?

-Bardzo wrażliwym może jest artystą .Pewnie szuka ludzi o podobnych

zdolnościach ale wie że jest pierwszy jak jest mądry to się nie ujawni. Ciężko go

będzie znaleść.Mam nadzieję że pomogłam.

-Jeszcze jedno .Jak go rozpoznam.

-Usłyszysz jego myśli.

-Dziękuje.

 

Rozdział 7 Telepata

-Kacperek zapal światło.Widzę że nie ma cię dzisiaj.Pójdę do ojca na cmentarz

ładna pogoda-pomyślał i wyjrzał przez okno .Było rano nikogo nie było na cmentarzu.

-Co słychać u Ciebie -pomyślał.Usłyszał myśl

-Nic

-Słysze tylko pojedyńcze twoje słowa .Pewnie jestem na początku tego daru-

pomyślał

-Tęsknie za Tobą

-Wiem

Położył kwiaty i przyszedł do domu.Nalał sobie do kubka wody mineralnej bez gazu

i usiadł na fotelu przed komputerem.

-Włącze internet zobacze czy jest coś nowego na temat ESP-pomyślał

Siedział godzinę i próbował domyśleć się czy jest ktoś na świecie o tych

samych zdolnościach czy jak zwykle dojdzie do wniosku że jest sam

Lubiał oglądać mentalistę z irlandii który był młodszy od niego, a jego

zdaniem wiele osiągnął i bardzo mu w duchu kibicował bo chciałby,

aby ten go dogonił.Nie lubił oglądać magików.Jego zdaniem magik to ten który

naprawdę przemieszcza przedmioty między wymiarami.Szukał uporczywie

ludzi z szóstym zmysłem.Jego motto brzmiało "Pisz aż zaczniesz pisać

w ludzkich umysłach czytaj aż zaczniesz czytać w ludzkich umysłach"

Na początku jak z każdym darem pojawia się przez drobną chwilkę i bardzo

osłabia ciało fizycznie dlatego potrzebował leków .Z czasem jego dar pojawi

się częściej i na dłużej ,aż pewnego dnia zadomowi się na stałe.

Z tego wywnioskował że jak jeden się zadomowi to następne to kwestnia czasu.

Nie miał wzorców więc eksperymentował na sobie.

Wiedział, że dar dostaje się od Boga. Szandor Goga wymyślił ,że Bóg uczy życia

czytania ludzi zwierząt rzeczy martwe i duchowe- podzielał to zdanie.

Po chwili

-Włącze telewizor .Obejrze wiadomości-pomyślał

W reżyserce telewizji realizator do prowadzącej do nausznej słuchawki

-Wyczuwasz go To skiń głową

-Prowadząca skinęła głową

Dajcie u dołu ekranu napis Podaj adres

Telepata pomyślał Praga i natychmiast wyłączył telewizor.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • elenawest 17.02.2016
    Ile masz lat? Bo dużo prostych błędów popełniasz...
  • Iskra 17.02.2016
    To może mu, elenawest, wypisz te błędy, a nie się głupio pytasz, ile ma lat...
  • elenawest 17.02.2016
    No wiesz, nie będę całego tekstu przepisywać... Poza tym to normalne pytanie i oczekuję na nie odpowiedzi
  • Iskra 17.02.2016
    Jeśli nie chce Ci się przepisywać całego tekstu, to po co byłe ten komentarz o błędach? To się całkowicie mija z celem tego portalu. Niezależnie od tego ile osoba ma lat, należałoby wskazać błędy jakie popełnił, skoro już się o tym wspomniało.
  • elenawest 17.02.2016
    Chcę wiedzieę ile autor ma lat, by potem odpowiednio opisać mu każdy błąd. Jeśli to osoba z podstawówki to do każdego przykładu otrzyma stosowne wyjaśnienie, ale jeśli to np licealista, to błędy zostaną wypisane bez wyjaśnienia, bo sorry, ale będąc w liceum to już dość dawno miało się podstawy gramatyki.
  • Neurotyk 17.02.2016
    elenawest zgadzam się. Wiek jest istotny właśnie choćby z powodu dobrania odpowiedniego słownictwa i tonu wypowiedzi przy wyjaśnianiu błędów. Nie róbmy na siłę równouprawnienia bez względu ile kto ma lat.
  • Iskra 17.02.2016
    Głupie wytłumaczenie. Może ma 17/18 lat, ale nie potrafi pisać tak jak powinien w takim wieku? I co? To znaczy, że nie można mu wytłumaczyć błędów? Eleno, niezależnie od tego, czy człowiek, zamieszczający tutaj opowiadania jest licealistą, czy dzieckiem z podstawówki, należy mu wypisać i wytłumaczyć, dlaczego popełnił błąd - taki jest cel tego portalu.
  • Neurotyk 17.02.2016
    "niezależnie od tego, czy człowiek, zamieszczający tutaj opowiadania jest licealistą, czy dzieckiem z podstawówki, należy mu wypisać i wytłumaczyć, dlaczego popełnił błąd - taki jest cel tego portalu." - ale jest RÓŻNICA czy jest to uczeń podstawówki, czy licealista, bo uczniowi z podstawówki nie pomożemy używając zwrotów: zdanie współrzędnie złożone, przydawka, bezokolicznik, partykuły, nieosobowe formy czasowników etc. etc. A licealiście można byłoby w ten sposób objaśniać.
  • Iskra 17.02.2016
    Poza tym napisałaś "... nie będę całego tekstu przepisywać", więc sądząc po tej wypowiedzi, nieważne w jakim wieku będzie, Ty i tak nie wypiszesz błędów.
  • Iskra 17.02.2016
    Masz rację, Neurotyk. I tak by trzeba było zrobić, ale Elena, jeśli jest to licealista, nie chciała mu W OGÓLE tego wyjaśniać.
  • Neurotyk 17.02.2016
    elena, jeśli jest to licealista nie chciała wyjaśniać błędów, aczkolwiek chciała je wypisać. Na początek dobre i t. Jeżeli ten "licealista" nadal nie rozumiałby, wtedy mógłby poprosić o wyjaśnienie na czym polegały wypisane błędy.
  • Iskra 17.02.2016
    Jeśli wiedziałby, dlaczego takich błędów się nie popełnia, to by ich nie popełnił. Skoro je popełnił, to samo wypisanie ich nie wystarczy. Nie wiem, czego tu nie rozumiesz? Poza tym wydaje mi się, że lepiej jest napisać jeden komentarz, który wszystko wyjaśnia, niż pisać ich kilka - a i tak dotyczyłyby tego samego.
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Może inaczej.
    Droga Iskierko, nie masz racji. Niektóre dzieci są duże i mądre, wtedy mówi się do nich inaczej. Ale są też dzieci małe i nie aż tak mądre, na przykład ty. Wtedy nie zrozumieją wszystkiego, bo jak wyjaśnisz im to, że w tym zdaniu ma być przecinek?
    Spojrzawszy na potwora, przestraszyła się.
    Nie można, bo ta zasada jest trudna.

    Wybacz nieco sarkastyczny ton, ale o to chodzi Neurotykowi i Elenie. :v
  • Neurotyk 17.02.2016
    "Jeśli wiedziałby, dlaczego takich błędów się nie popełnia, to by ich nie popełnił." - moim zdaniem to nie argument. Ja wiem, kiedy gdzieś trzeba postawić przecinek, ale czasem z lenistwa albo z roztargnienia nie analizuje tego i wypuszczam tekst z błędami, czyli: wiem, że takich i takich błędów się nie robi, ale je robię. I fajnie, jak ktoś zwróci mi uwagę: "Neurotyk, miałeś chyba lenia, bo masz takie i takie błędy, a przecież znasz interpunkcję: :)
  • Iskra 17.02.2016
    Elena napisała, że nie będzie przepisywała całego tekstu. Oznacza to, że nieważne, czy autor tekstu to dziecko z podstawówki, gimnazjalista, licealista, ona i tak NIE WYPISZE błędów. Na grzyba ją próbujecie bronić? Napisała tak i tego nie zmienicie. Zamiast pytać się głupio ile ktoś ma lat, jeśli znalazła jakieś błędy, powinna je wypisać.
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Bo chodziło jej o:
    1) Nie pokazywanie naprawdę zaawansowanych błędów, które mogą poczekać.
    2) Nie pisania co chwilę: Brak przecinka przed ale, brak przecinka przed ale, brak przecinka przed ale...
    3) Nie przytłoczenie autorki masą błędów.
  • Iskra 17.02.2016
    Chyba jak raz się napisze, że brakuje przecinka przed "ale", to najgłupszy człowiek będzie wiedziała, że przed każdym "ale" stawia się przecinek. Próbujecie z ludzi zrobić idiotów?
    "Nie przytłoczenie autorki masą błędów" nie rozumiem. Jeśli to ktoś z podstawówki, to żeby nie przytłoczyć autora, wypisze tylko 1/3 błędów?
  • Neurotyk 17.02.2016
    Chcę wiedzieę ile autor ma lat, by potem odpowiednio opisać mu każdy błąd. Jeśli to osoba z podstawówki to do każdego przykładu otrzyma stosowne wyjaśnienie, ale jeśli to np licealista, to błędy zostaną wypisane bez wyjaśnienia, bo sorry, ale będąc w liceum to już dość dawno miało się podstawy gramatyki.
  • Neurotyk 17.02.2016
    To słowa elanawest. Więc dlaczego mówisz, że ona i tak NIE WYPISZE BŁĘDÓW?:)
  • Iskra 17.02.2016
    "... by potem odpowiednio opisać mu każdy błąd"
    "... to błędy zostaną wypisane bez wyjaśnienia"
    Nie rozbawiajcie mnie jeszcze bardziej.
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Bo licealista załapie, dlatego jemu nie wyjaśni. I tak, wypisze 1/3 młodzikowi. :v
  • Iskra 17.02.2016
    Samo wypisanie błędów nic nie da. Jeśli człowiek zrobi coś źle, to chce się dowiedzieć, dlaczego zrobił to źle.
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Owszem, ale jak masz x lat, to coś tam już wiesz i zorientujesz się, czemu tu jest błąd:
    Może i masz rację(,) ale jednak przegapiłeś ten fakt.
  • Iskra 17.02.2016
    Kuźwa, skąd wiesz, że załapie? Wypisuje błędy, to niech nie robi z siebie nie wiadomo kogo i napisze mu również dlaczego to jest błąd.
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Bo statystyka. :v A jak nie załapie, to się wyjaśni. A nawet jeśli, to nie Twoja sprawa, jak kto pisze. :p Zaraz ja się tym zajmę, by zakończyć tę farsę. :v
  • Neurotyk 17.02.2016
    ale kuźwia musi tą osobę poznać najpierw! mnie zna, wie, ze mam 26 lat i jako tako orientuje się w gramatyce, to nie będzie pisała mi podręcznika do gramtyki, tylko wypisze potknięciam oje, a tej gościuwy nie zna i chce sie dowiedzieć ile ma lat, zeby wiedzieć jak do niej podejść MATKO BOSO ĆŻĘSTOCHOWSKO!!!:D
  • Neurotyk 17.02.2016
    Neurotyk sory za błęy, poprawcie mnie, mam 26 lat, wiec nie piszcie mi podrecznika
  • Iskra 17.02.2016
    Nie moja sprawa? Czyli Wasza też nie i w takim razie nie będziecie pisać komuś, że popełnia błędy, bo "to nie Wasza sprawa, jak kto pisze"...
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Kom =/= opko. :p
  • Neurotyk 17.02.2016
    teraz muszę iść, ale jak wrócę to taki pierdnę podręcznik dla niej ,że pomysli, iż jest epa:D
  • Iskra 17.02.2016
    Przeczytajcie sobie jeszcze raz komentarze eleny i dowiecie się, o co mi chodziło przez cały ten czas. Zamiast się kłócić z takimi inteligentami, mogłam zrobić tyle rzeczy...
  • Slugalegionu 17.02.2016
    Nie wypisze wszystkiego, ale to, co wypisze, chce odpowiednio uzasadnić. :p Proste? Proste.
  • elenawest 17.02.2016
    To zrb i przestań swoimi durnymi wywodami nam czas tu marnować
  • elenawest 17.02.2016
    Zrób*
  • Anonim 17.02.2016
    Iskra mozna wiedzieć czemu tu tak bóldupisz? To Twój tekst?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania