Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny (Uścisk Śmierci kontra Anioł Stróż)

Marina leżała w koszyku, sama w głebi dzikiego lasu. Chłodny wiatr otulał delikatne policzki dziecka. Ciszę zagłuszał jedynie jej niewinny płacz. Słone łzy, rozerwane serce i bezbronność , to one towarzyszyły dziewczynce przez reszte dnia. Marina nie miała już w sobie siły, która dotąt trzymała ją przy życiu. Nie była świadoma tego, że z każdą chwilą, gaśnie na zawsze .

I właśnie tutaj mój sen o WSPANIAŁYM życiu miał zmierzać ku końcowi .

Nie byłam gotowa na spotkanie ze Śmiercią, nie potrafiłabym się z nią zmierzyć.Jeszcze nie teraz.

Niebo przykryły ciemne chmóry, wiatr się nasilił.

Zapadła ciemność.

-Czy ktoś tu jest ? - odezwał się nieznajomy głos.

-Halo, kto tu jest , prosze pokarz się - dopytywał.

Owy głos zmierzał w strone dziewczynki.

W pewnym momęcie do koszyka podeszła młoda kobieta.

-Co to ? - Zapytała przerażona .

-O mój Boże to dziecko - dodała.

Kobieta natychmiast wzieła nieprzytomną dziewczynkę na ręce, otuliła ją sfeterkiem i zabrała ze sobą.

-Nie bój się maleńka, już nic ci nie grozi. Zawiozę cię do lekarza , on ci pomoże, musisz wytszymać.-tłumaczyła kobieta.

To właśnie ona wyrwała Marine, z uścicku Śmierci.

 

Ps: Ona pojawiła się z nikąd .

Wtedy uważałam to spotkanie za zupełnie przypadkowe, za zbieg okoliczności.

Jednak teraz, z biegiem czasu uświadomiłam sobie, że to Bóg zesłał mi z niebios mojego Anioła Stróża.

Dziękuje Mu za to do dziś . Dał mi drógą szansę, a jednocześnie obdarował mnie nowym życiem.

<3

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Marinaaa8 18.07.2015
    Tak wiem że za krótko, ale zrobiłam to umyślnie bo , zreszto wktótce się przekonacie .
    :)
  • Slugalegionu 18.07.2015
    "Marina leżała w koszyku, sama w głebi dzikiego lasu. Chłodny wiatr otulał delikatne policzki dziecka. Ciszę zagłuszał jedynie jej niewinny płacz. Słone łzy, rozerwane serce i bezbronność , to one towarzyszyły dziewczynce przez reszte dnia. Marina nie miała już w sobie siły, która dotąt trzymała ją przy życiu. Nie była świadoma tego, że z każdą chwilą, gaśnie na zawsze .
    I właśnie tutaj mój sen o WSPANIAŁYM życiu miał zmierzać ku końcowi .
    Nie byłam gotowa na spotkanie ze Śmiercią, nie potrafiłabym się z nią zmierzyć.Jeszcze nie teraz." - Zmieniłaś tu narrację.

    "-Czy ktoś tu jest ? - odezwał się nieznajomy głos.
    -Halo, kto tu jest , prosze pokarz się - dopytywał" - Jeżeli wypowiedz jest mówiona przez jedną osobę, to nie przenosimy do nowego akapitu.

    Poza tym, jest orto. np. "prosze pokarz" Powinno być, "proszę, pokaż", ale tu i tak jest postęp.

    Estetyka - Ta narracja i akapity psują całe wrażenie. 3
    Fabuła - Od razu mówię, że oceniam tu jedynie sposób ukazania. Jest dobry, ale brakuje opisu emocji. *chowa się za czymś* 4
    Orto i interpunkcja - Da się czytać, ale błędy są. 4

    Średnia: 3,(6)

    Ocena: 4
  • Anonim 18.07.2015
    jak na ciebie to bardzo dobrze napisane, coraz mniej ortów brawo też dam 4
  • Marinaaa8 18.07.2015
    Slug co wy z tymi opisami emocji , byłam na wpół żywa , co ja mogłam czuć ,
    Ale okej , skąd mogłeś wiedzieć ,
    :)
  • Slugalegionu 18.07.2015
    Opis tego, że byłaś ledwo żywa też by się nadał: )
  • Anonim 18.07.2015
    trzeba tak pisać, opisywać, żeby każdy się wczuł w tą scenę w kocu dość dramatyczną
    ale, powtarzam jest dobrze, początek wręcz bardzo dobry, aż nie dowierzałem, że to Ty napisałaś :)ń
  • Slugalegionu 18.07.2015
    Marina, taki szybki offtop. Chciałaś piosenkę do przerobienia dla ciebie, czy ta się nada?

    https://www.youtube.com/watch?v=LSvOTw8UH6s

    I żeby nie była aż tak offtopowo dam małą poradę, kiedy w opku liczy się jakaś konkretna, mocna scena trzeba, albo ciągle budować napięcie, żeby je wtedy rozładować, albo opisać ją długo i szczegułowo: )
  • Marinaaa8 18.07.2015
    dziękuje za piosenkę , to takie miłe , niespodziewałam sie ,
    Zaraz zobacze co tam wykombinowałes
    :)
  • Slugalegionu 18.07.2015
    No niestety o tobie jeszcze nie ma: / Może będzie w poniedziałek.
  • Marinaaa8 18.07.2015
    o jak przykro :(
    Ale cóz jakoś przeboleje tą strate
  • Anonim 18.07.2015
    Nieźle się rozwijasz, Marinka :p Zajrzałem sobie dla porównania do "Porcelanową Lalkę" i różnica jest ogromna. I nie tylko jeśli chodzi o błędy, ale także styl i treść. Za ciągle rosnący progres dam 4 :)
  • Majeczuunia 18.07.2015
    No, spoko. Trochę ciągle błędów masz, ale już jest znaczna poprawa. Opisy też są bardziej rozbudowane. Daję 4, dobra robota.
    PS. Ile miałaś wtedy lat? Tak z ciekawości.
  • Marinaaa8 18.07.2015
    o fajnie że pytasz miałam ok 4 lat , tak chyba tak
    Jared jezeli chodzi o porcelanową lalke to tak wiem , ale i takjestem z niej dumna , wtedy to wszystko tutaj sie zaczeło
    :)
  • Pospolita 18.07.2015
    Cóż poprawa jest, ale daleko Ci do doskonałości. Zrobiłaś sporo błędów ortograficznych („dotąt, chmóry, sfeterkiem, wytszymać itp.) Brakowało mi opisów uczuć i twojego Anioła Stróża.
    Ale, jak mówiłam widać poprawę. Powoli wyrabiasz sobie styl i w końcu stawiasz przecinki w dobrych miejscach ;).
    Zostawiam 3 i życzę powodzenia w dalszym pisaniu.
  • Amy 18.07.2015
    Bardzo podobał mi się początek. :) Później już było trochę gorzej, ale i tak robisz postępy. Ja również żałuję, że nie dałaś opisu anioła stróża, jednak mogę z całą pewnością powiedzieć, że jest w tym tekście więcej emocji, zwłaszcza na początku, niż w Twoich pierwszych opowiadaniach. Powodzenia w dalszym pisaniu. :)
  • Marinaaa8 18.07.2015
    Dziękuje Amy . Pospolita trochę się z tobą niezgadzam , myśle ze nie zasłużylamna 3 ale to ty oceniasz , niewiem dlaczego czepilaś sie anioła , ja nie pisze fantasy tylko pamietnik, a jeżeli już to cię tak ciekawi ,, kiedy odzyskam przytomnośc to napewno ujże moją wybawicielle i wtedy ją wam opisze ,,
    To tyle odemnie
    :)
  • Haruu 18.07.2015
    Nie patrząc na błędy, lecz na samą historię bardzo mnie wciągła c: teraz lece czytać, poprzednie części, bo ta była moją pierwszą^^ a i zostawiam 5, myślę że następne będą równie ciekawe, albo ciekawsze c:
  • Marinaaa8 18.07.2015
    o dziękuje , mam nadzieje że poprzednie cześci tez cię zaciekawią ,
    :)
  • Marinaaa8 18.07.2015
    Harru czekam na twoje opowiadanko apropo wczorajszej dyskusji
    :)
  • Marinaaa8 18.07.2015
    *Haruu
  • Haruu 18.07.2015
    Oke^^ mysle, ze pojawi się około wtorku, bo mam spotkania xD
  • Pospolita 18.07.2015
    Marino wiem, że nie piszesz pamiętnika. Zwrotu „Twojego Anioła" użyłam w przenośni. Chodziło mi o opis kobiety, która cię uratowała. Ale skoro piszesz, że dodasz to w następnym rozdziale, to zapomnij o mojej uwadze ;).
    Co do mojej oceny:
    Uważam, że jest dobra. Twoje opowiadnie jest przeciętne, ani mnie nie porwało, ani nie zniechęciło. Uważam, że mogłaś wszystko bardziej rozwinąć, dodać opisy itp... Poza tym ortografia razi w oczy. Gdyby to było dyktando to nie wiem, czy dostałabyś chociaż 2. Przecinków czepiać się nie będę, bo sama gubię się przy ich wstawianiu. Myślę, źe 3 to dobra ocena dla początkującego.
  • Marinaaa8 18.07.2015
    początkującego ? Hm trochę już tutaj jestem , ale skoro tak uważasz . Nie chce sie kłócić . Wkońcu nikt nie może nam odebrać tego co myślimy . Ale dziękuje że odpisałaś , zchęcioł poczytam twoje opowiadanka .
    :)
  • Pospolita 18.07.2015
    Trochę jesteś, ale to nie znaczy, że jesteś doświadczoną pisarką. Zresztą po co ja to piszę, sama nie mam wybitnych dzieł xd.
    Masz rację kończmy dyskusję, bo robimy spam. Jeśli masz ochotę to czytaj moje opowiadanka. Ciekawi mnie, co o nich myślisz ;).
    Miłej nocy!
  • Marinaaa8 18.07.2015
    Och i tobi zycze miłej nocy .
    Dobranocki
    :)
  • Anonim 18.07.2015
    ***sorry za offtop*** Marinaaa, mamy grupę na facebook'u może dołączysz? :D
  • Marinaaa8 18.07.2015
    ja , po co ? Tutaj wam nie wystarczam ?
  • Anonim 18.07.2015
    Nie :D
  • xnobodyperfectx 18.07.2015
    Chłopcy zrobią nowy ranking opowijczyczek. :D (nie wiem jak to odmienić na formę żeńską xD)
  • Marinaaa8 18.07.2015
    o to supperrr
  • Anonim 18.07.2015
    Nie no, mówię poważnie Marina. Przemyśl sprawę, wiesz że nie wszyscy jesteśmy tacy :)
  • Marinaaa8 18.07.2015
    wiem , i doceniam twoją szczerosc wiec wytłumacze wam to
    Jak wiesz albo nie wiesz nikt z mojich znajomych nie wie ze załiżyłam profil na opowi .pl i chce żeby tak pozostało , a tak pozatym tu mi dobrze .
    :)
  • Anonim 18.07.2015
    Ok, jak sobie życzysz, ale pamiętaj, że zawsze możesz dołączyć jak chcesz :p
  • Marinaaa8 19.07.2015
    Dzięki , to miło ze mi to zaproponowałeś
    :)
  • Angela 20.07.2015
    Naprawdę jest znaczna poprawa, opowiadanie zaczyna mnie wciągać 4 : )
  • Ichigo-chan 20.07.2015
    Poprawa jest bardzo wyraźna, w sumie poza "sfeterkiem" i "pokarz" nie wyłapałem nic aż tak rażącego. No i te opisy, ale już wcześniej niektórzy pisali, więc nie będę się powtarzał :D Zostawię 4 ;)
  • Marinaaa8 21.07.2015
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania