Poprzednie częściDręczące pytania.

Dręczące pytania 2.

Czym jest miłość?

Tak jak napisała NataliaO może być to przywiązanie do drugiej osoby. Choć według mnie miłość istnieje, może ranić, uszczęśliwić. Zawsze się kończy, jeżeli nie tak zwanym " zerwaniem" to odejściem drugiej osoby. Trudno nam odróżnić miłości od zauroczenia się, dla niektórych nie ma różnicy. Miłość to uczucie do drugiej osoby, coś czego potrzebuje każdy z nas.

 

Fałszywe przyjaźnie.

Jest takich coraz więcej. Niby twoja przyjaciółka a obrabia ci tyłek za plecami. Jesteś w stanie oddać za tą osobę życie a ona nie chce ci nawet pomóc. Takie niby przyjaźnie wychodzą po czasie.

 

Jak można poznać fałszywą osobę?

Wiadomo od razu tego nie zobaczymy, potrzeba czasu. Na początku może być super, miło, wspólne wypady. Po czasie olewa cię, przychodzi tylko gdy coś chce. Gdy ty masz problem wykręca się bólem głowy itp.

 

Jak pokonać lęk?

Moim zdaniem trzeba sobie wmawiać, że to nic złego. Może się zakoduje, że to wcale nic strasznego. Jeżeli np. Boimy się wody, można powoli się z nią zapoznawać. Trzeba tylko chcieć.

 

Jak rozmawiać z rodzicami?

Wielu nastolatków ma mnóstwo pytań, lecz boi się zapytać rodziców. U rodziców trzeba mieć wsparcie, trzeba czuć, że zawsze można z nimi porozmawiać. Może trzeba usiąść, na spokojnie zapytać. Jeżeli się nie uda, możemy napisać list do nich i powiedzieć co nas trapi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Anonim 29.05.2015
    Bardzo fajne przemyślenia, w większości się z gadzam z Tobą, a co do fałszywych przyjaciól, to smutne, ale prawdziwe i okazało się, że tylko takich właśnie się dorobiłem :)
  • Tajemnicza... 29.05.2015
    No tak to moje zdania na poszczególne tematy. No smutne, że ludzie mogą być tacy podli. :-/
  • NataliaO 29.05.2015
    Bardzo fajnie to przemyślasz, no przyjaciele są fałszywi. Jest tak było dużo, a jak potrzeba wsparcia to okazuje się, ze nie ma nikogo. Ja dorobiłam się paru dobrych. Dziękuje ze wspomnienie o mnie czuję się zaszczycona ; 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania