Poprzednie częściDręczące pytania.

Dręczące pytania. 4

Dlaczego płaczemy?

Hmm.. Może dlatego, że nie mamy siły dalej dusić tego bólu, smutku w sobie. Niektórzy płaczą też tylko dlatego, aby zwrócić na siebie uwagę. Czasem człowiek nie potrafi się wyżalić komuś, dlatego płacze. Niektórzy chcą coś przez płacz zyskać, może dlatego, aby ktoś się nad nami zlitował.

 

Przez co stajemy się szczęśliwi?

Dla każdego słowo " szczęście" oznacza coś innego. Dla niektórych jest to miłość, dla innych rodzina. Szczęściem może być też dom, dziecko, mąż/ żona, zdrowie. Wszystko to daje szczęście, dla niektórych w większym znaczeniu dla innych w mniejszym. Szczęście nie przychodzi ot tak, zdrowie trzeba szanować dbać o nie. Aby mieć dom, dziecko, żonę/męża trzeba szczerze kochać.

 

Czy powinniśmy dziękować rodzicom?

Oczywiście, że tak. To oni nas wychowali, choć nie zawsze. Czasem ( niestety) rodzice oddają swoje dziecko do domu, tylko dlatego, że urodziło się ono z tal zwanej " wpadki". Oczywiście takie dzieci powinni dziękować choćby za to, że rodzice nie usunęli ciąży. Lub zabili w jakiś okropny sposób. Co dzieje się niestety coraz częściej. Nie rozumiem tylko dlaczego zabijają dzieci? Nie mogli by ich po prostu oddać do adopcji czy domu dziecka, gdzie zaznali by szczęścia. Ktoś mi to wytłumaczy?

 

Samobójstwo, czym jest spowodowane?

Niektórzy są chory psychicznie, nie mają wsparcia, aby walczyć dalej. Inni nie umieją poprosić o pomoc, wtedy najlepsze wyjście to okaleczanie się w sposób krytyczny lub inny sposób zabijania swojej duszy. Dla niektórych powodem do okaleczania się jest odejście bliskiej osoby, czyli śmierć. Dla innych problemy zdrowotne, rodzinne.

 

Jeżeli ktoś ma dręczące pytania, pisać w komach. :-) Chętnie odpowiem! ;)

Następne częściDręczące pytania. 5

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Slugalegionu 20.06.2015
    Co uważasz o ludziach którzy popełniają samobójstwo z powodu poważnej choroby w rodzinie? Czy są to tchórze?
  • Senezaki 20.06.2015
    Co sądzisz o ludziach torturowanych? (Np. zamykanych w ciasnym pomieszczeniu na lata)
  • Anonim 20.06.2015
    Dla mnie samobojcy nie sa tchorzami, przeciwnie. Zeby odebrac sobie zycie potrzeba czasem wiekszej odwagi niz do dalszego zycia
  • Tajemnicza... 20.06.2015
    Odpowiem przy następnej części.! :)
  • Angela 20.06.2015
    Czy dzieci z wpadki powinny jakoś szczególnie dziękować za to e ich nie usunięto?
    Moim zdaniem NIE, i jeszcze raz NIE. Same przecież na świat się nie pchały. To dorośli
    powinni być odpowiedzialni a swoje czyny.
  • Tajemnicza... 20.06.2015
    Tak, ale powinni dziękować za to, że mają życie. Po za tym to tylko moje zdanie :)
  • WhoKnows96 20.06.2015
    Fajny pomysł, na poruszenie tematów ,które od zawsze budziły wiele kontrowersji . Daję mocną czwórę i dołączam pytanie ;) Czy uważasz, że każdy człowiek byłby zdolny do samookaleczenia czy tylko ludzie ze "słabym charakterem "?
  • NataliaO 20.06.2015
    Dałam 5. Poruszyłaś ciekawy temat.
  • Pospolita 20.06.2015
    Czy i dlaczego wierzysz w Boga?
    Fajne przemyślenia. 5/5
  • KarolaKorman 21.06.2015
    Zostawiam 5, przemyślenia warte tej piątki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania