Dręczące pytania.

Czy miłość istnieje?

To pytanie zadaje sobie chyba każdy po zranionym związku, lub gdy jest samotny. Każdy słowo " Miłość" rozumie inaczej. Dla niektórych to spędzanie czasu z drugą osobą, dla innych rodzina. Dla mnie miłość to wspieranie drugiej osoby, towarzyszeniu jej w życiu. Pomagać gdy upadnie i bujać z nią w obłokach gdy jest szczęśliwa.

 

Czy przez miłość rzeczywistość zostaje zaślepiona?

Gdy wpadamy w ten amok miłosny wszystko wydaję się piękne, świat nabiera barw a problemy wydają się drobnostką. Przez co nie widzimy czy ta druga osoba nas naprawdę kocha, czy jesteśmy dla niej zabawką na chwilę. Trudno jest nie tracić tej kontroli, lecz są ludzie którzy mają się na baczność. Każdy jest inny i uczy się na swoich życiowych błędach.

 

Jak poznać, że to ta jedyna osoba?

Tego nie da się zobaczyć tak ot. Możemy poznać kogoś i po paru tygodniach powiedzieć, że to ten jedyny. Choć tak naprawdę nie znamy go dobrze, może być nam przy nim/niej cudownie. Niestety takie za szybko wypowiedziane słowa mogą potem bardzo boleć. Po tym jak ta druga osoba zostawi nas, odejdzie. Tej prawdziwej miłości możemy szukać przez całe życie, czasem ją znajdziemy a czasem nie.

 

Dlaczego odszedł?

Chyba każda dziewczyna/kobieta po odrzuceniu przez swojego chłopaka, zadaje sobie to pytanie. Wtedy przychodzą do nas tysiące myśli. Typu.

" Jestem beznadziejna, to moja wina. Nie kochałam go za bardzo, on mnie na pewno kochał bardziej."

Skąd ta pewność, że to twoja wina. Nigdy gdy ktoś z nami zerwie bez słowa wyjaśnienia, nie powinniśmy tylko siebie obwiniać. Przecież związek składa się z dwóch osób, dlaczego więc obwiniamy tylko siebie?

 

Dlaczego ludzie odchodzą od nas bez wyjaśnienia?

Według mnie każdy zasługuje na wyjaśnienie dlaczego to koniec. Moim zdaniem takie osoby to tchórze albo po prostu się wstydzą. Ludzie to słabe istoty które mimo wszystko są wrażliwe, nawet głupie słowa.

" Jesteś beznadziejna."

Mogą zaboleć, niektórzy nie pokazują tego po sobie, choć w głębi duszy, cierpią. Inni porozmawiają o tym, nie dadzą sobą gardzić, obrażać się. Każdy chce wiedzieć co robić, żeby był lepszy. Udoskonalamy się bez całe życie, nie ma osoby która jest idealna. Np. Pisząc opowiadania, wiersze, książki chce wiedzieć co musi poprawić, udoskonalić.

 

Parę pytań i odpowiedzi, odpowiedzi są tylko moim zdaniem. Nie każdy musi się z nimi zgadzać. Postaram się pisać pytania które mnie i ludzi z mojego otoczenia, choć nie tylko, dręczą. Proszę o własne zdanie w komentarzach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Wolf 28.05.2015
    Ciekawy temat wziełaś na tapete. Muszę przyznać, że zadałaś właściwe pytania i odpowiedziałaś na nie mądrze. Miłość, jest częścią każdego z nas i to od nas samych zależy czy będziemy potrafili ją dostrzec w innych. Człowiek to skomplikowana istota, jesteśmy niby tacy różni, a jednak od samego początku pragniemy być kochani. Poszukujemy odpowiedzi, często trafiając w pułapke zawierzajac naszym emocjom, pragnieniom, uczuciom. Na nie które pytania, ciężko znaleźć odpowiedź, często szukamy jej przez całe życie i chwała tym, którzy ją znajdują. Co do osób, które opuszczają nas bez wyjaśnienia, sądzę że są to osoby, które nie dorosły do miłości do kierowania sobą inna sprawa jest taka, że często nie zdają sobie sprawy z cierpienia jakie wyrządzają osobom, które nie tak dawno ubóstwiały.
  • NataliaO 28.05.2015
    Jeśli mówimy o miłości do płci przeciwnej, hmm. Ja powiem tak dobre masz rozważania jak każdy młody człowiek.
    ja osobiście uważam, że miłość nie istnieje to raczej zafacynowanie kolorem jego oczu lub zajebistym charakterm itp., a potem po prostu przyjaźń i przywiązanie do drugiego człowieka. Miłość nas oślepia i odbiera racjonalne myślenie bo wierzymy w coś co nie ma, albo za jakiś czas przeminie.
    Związek składa się z dwóch osób. Czasem jest tak, że winna jest jedna osoba np. kobieta która zdradzi, albo damski bokser. Jednak są przypadki gdzie związek rozpada się i uważam, że obie strony powinny przyznać się, że coś spierniczyły.
    A w ogóle co to jest ta miłość. Bardziej w nią wierzymy niż ona sama 5:)
  • Kononowycz 05.05.2018
    Chujowe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania