Dziad

Będę brał cię, jak Hitler Ewę Braun, brał

Nieudolnie

Nasza miłość, jak pąk i zarazem wpół zwiędły kwiat

Akt

 

Pragnę cię

 

Niewyszukanie

Pobieżnie

Ot tak

Nijako

Szczerze

 

Przepraszam za niską jakość doznań - popraw w wyobraźni

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Shogun 22.02.2021
    Kolejny Yankowy wiersz minutowy? :)
  • Tak, tak z inspiracji na szybko.
    Dzięks za poczytanie.
  • Shogun 22.02.2021
    yanko wojownik 1125 Spoko oko, tylko pytanie jedno... bo jest "Dziad", a gdzie "Baba"? ;)
  • Shogun, Ona jest w sferze jego zmysłów, on widzi ją w wyobraźni, ale to leń, to tak tylko pobieżnie ją zaspokaja.
  • Shogun 22.02.2021
    yanko wojownik 1125 Czyli tak naprawdę "Dziad" sam się sobą zajmuje tylko w tych "chwilach samotności". No to się nie dziwię, że tytuł "Dziada" otrzymał haha ;)
  • Shogun, Tak, ale marzy, jak zapodaje, on nawet morze bez zajmowania sobą, woli ją niedopieszczoną przez się, ale woli, choć z góry uwzględnia brak usatysfakcjonowania u niej i to też jest w jego wizji.
  • Shogun 22.02.2021
    yanko wojownik 1125 eeeee, to łegoista straszny z tego "Dziada" i to jeszcze większy niż wcześniej, skoro sobie tak wyobraził w wizji, aby i nawet iluzja umysłu nieusatysfakcjonowana została...
  • Shogun, No łegoista straszny, ale z marzeniami pod swój łegoizm albo pomimo, łegoista, ale z pragnieniami. Relista w tej fantazji, nie przekracza progu możliwości.
  • Shogun 22.02.2021
    yanko wojownik 1125 Łegoizm go w tej wizji ogranicza właśnie, bo gdyby nie był łegoistą, odkryłby zapewnie, że prowadzi to do nowych o wiele ciekawszych możliwości ;)
  • Shogun, Nieuczciwe byłoby wobec się, by wizją wykraczać, asekuruje się na ewentualność materializacji myśli.
  • Shogun 22.02.2021
    yanko wojownik 1125 Ooo, to bardzo pewny siebie skoro asekuruje się mając z tyłu głowy możliwość materializacji myśli... ale z drugiej strony, jeśli byłby naprawdę tak pewny siebie to niepotrzebna byłby mu wizja, gdyż to co chciał miałby już zmaterializowane.
  • Shogun, To łamaga, niedojda no i leń, mimo możliwości, żeby postawić na swoim i utrwalić się w poczuciu posiadania racji. Nic nie robi w tym kierunku, by coś ziścić, w ten sposób zachowuje domniemaną rację, bez więklszego wysiłku.
  • Shogun 23.02.2021
    yanko wojownik 1125 No i co tu z takim począć? Jak nawet nie chcę polepszyć "doznań"...
  • Shogun, No nie pozostawić czci, nie lubić, nie naśladować, potępiać, nie sprzyjać, nie zachęcać innych do brania przykładu.
  • Shogun 23.02.2021
    yanko wojownik 1125 Tak zatem uczynię, choć już i tak czyniłem, to uczynię, jeszcze bardziej.
  • Shogun, Uwzględniajac przekaz podprogowy, to kwestia kiedy powiesz: "no kurde ot to to - same prawdy".
  • Angela 22.02.2021
    Rozwaliłeś system :D
  • Ja tylko - no - pociągnąłem?
  • Wrotycz 23.02.2021
    :))) znudzony wędkarz, wędka z kija, branie i rybka zawiedziona mdłym smakiem robala.
  • Szpilka 23.02.2021
    Hihihhihihihih, nom, gdzieś czytałam, że Dolfi miękiszon był w te klocki ?
  • Tak, tez czytałem i w telewizorze było, ale nie wiem czy to prawda, jednak umownie można jakoś tam założyć, nawet jak było inaczej, to niech ma, bo zły.
  • Pasja 23.02.2021
    Branie jest dobre kiedy dziad nie rybak ?
  • Początek mi się nie podobał, gdyż wydał mi się toporny w czytaniu. Dalsza cześć lepsza, że wzglądu na swój sarkazm. Pozdrawiam
  • Onyx 23.02.2021
    Fajne, z humorkiem i klimacikiem ;)
  • Narrator 23.02.2021
    Hitler brał Ewę Braun nieudolnie? On jej nie musiał brać, on był jej bogiem. Po takim wstępie nie miałem siły czytać dalej.
  • laura123 23.02.2021
    Najważniejsze, ze Yanko chce jak Hitler... uśmiałam się.
  • laura123, Po dyktatorsku.
  • illibro 23.02.2021
    Aż piątaka przykleiłem, tak mi się to spodobało i rozbawiło przy okazji:) Pozdro.
  • Dekaos Dondi 23.02.2021
    Yanko wojownik XI25↔Ale chyba tak nie było:)?
    roztargniony dziad na babę wlazł
    a baba też dziad:))
    Pozdrawiam:)
  • Targówek 23.02.2021
    Nie rozumiem za bardzo przesłania ani rzekomego komizmu. To miała być jakaś parodia tekstów miłosnych?
  • Bardziej ochlapłych zapędów, niby chęć może i nawet nawet trochę jest, ale w praktyce realizować już się nie chce.
  • Pan Buczybór 23.02.2021
    noooo, średnie w sumie, ale coś ma
  • Średnio, a nawet nisko, bardzo pobieżnie i bez efektu.
  • piliery 23.02.2021
    Co do relacji Hitler - Ewa Braun, różnie o tym piszą. Hitler korzystał z pomocy lekarza, który przepisywał mu ogromne ilości afrodyzjaków i leków wzmacniających potencję. Tyle wiemy a pointa mi się podoba.
  • Zapraszamy do kolejnej Bitwy!
    Tematy to:
    Obyczaj
    Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
    Można pisać na dwa lub na jeden. Zaznaczamy, że tylko jeden wiersz wrzucamy do puli.
    Piszemy do 10.03.2021 /północ/
    Liczymy na Ciebie!!!
    Wszystko znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/konkursy/
    A zasady konkursu tutaj: https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/opis

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania