estyl /53/ - Deduktor - yanko wojownik997 z leśnej ambony O!

W tematach: "Ten głaz ma nadzwyczaj irytującą osobowość", "Bułka z masłem", "Na faktach z opowi."

 

Jak bułka z masłem, z rana, rozpoczął się kolejny dzień.

Od kaszki z mlekiem, na pierwsze i faktu bez pokrycia na drugie śniadanie.

Małe piwo chodziło po głowie w formie insekta, który miał osobowość irytującą, niczym zimny głaz. Wysysał krew obok pnia włosa jak z anonimowego tamponu, rzuconego gdzieś między półki, w magazynie szwedzkiego koncernu.

Praca sama się nie wykona, dedukcja przede wszystkim, każdy poniekąd uważa się za detektywa, ale są nimi zaprawdę tylko nieliczni.

Po ringu, w klubie walki, poniewierał się złamany paznokieć, damski, zjawisko mniej prawdopodobne niż to, że można przy drodze znaleźć bezpańskiego drona, a jednak...

Rozwiązanie zagadki zakopało się w ciele, ciele jednego z denatów, tkwiły tam resztki szpona, była to zapewne pamiątka upojnej nocy. Badanie DNA wykluczało omylność, przynajmniej z grubsza, więc na tyle, by można doprowadzić do sensownego zamknięcia sprawy. Zmarł od zakażenia, wskutek zatrucia ołowiem, który był składnikiem farby wykorzystanej do nadruku nieprzyzwoitej figury na dobrze zachowanym fragmencie.

 

Nieprawdopodobne na dziś, jutro jest na porządku dziennym, a czasem nawet jeszcze przed końcem wieczornego spaceru.

Dron spadł, a kobieta go podniosła - jakież nacechowanie Ewą.

Wiele wskazywało, że w tej sprawie Niepowtarzalny coś wie, ale nikt nie wiedział, kim był Niepowtarzalny, mimo że widywany, to nosił skuteczny kaptur. To była sprawa na drugi dzień.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • I siup i tralala idziemy do przodu na bal O! Czytać i komentować i strzelać w sam środek hihihi
  • Prowadzone śledztwo spali na panewce wyschniętego tamponu. Radzę szukać paznokcia w szarlotce, bo jeszcze zęba ktoś złamie na zakalcu O!
  • Poncki rok temu
    - - - >>--------> Yanko
  • Rozśmieszył mnie początek, do tamponu - faktycznie, ktoś podjął proponowany przeze mnie temat i, bardzo spoko, bo wszyscy będą walić niecelnie. Jeszcze nawet nie wymyśliłem jednego zdania na trzy tematy, a tu już ktoś ogarnął:)
    Jeszcze nie strzelam, bo to by było za proste, gdybym poszedł w działanie odwetowe, ktoś zapewne tak zakładał.
  • Szpilka rok temu
    Chyba Yanko się pod styl Dekaosa podszył, no to sruuuuuuuuuuuu mu granatem ?

    ─▄▀▀███═◯
    ▐▌▄▀▀█▀▀▄
    █▐▌─────▐▌
    █▐█▄───▄█▌
    ▀─▀██▄██▀
  • Poncki rok temu
    Szpilka
    Walentynkowy granat ręczny :P
  • Szpilka rok temu
    Poncki

    Hhihihihih z serduchem ?
  • yanko wojownik 997

    Wsadzaj tampony w lufę i strzelaj do tarczy O!
  • Szpilka

    Huk z granatnika i yanko leży i kwiczy... tylko czy aby nie ślepakiem zasadziłaś O!
  • Poncki

    Takie pączki sadzisz na Walentynki hihihi
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    Hahahahahha, to nic, po uszach dostanie ???
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    To są tłuste walentynki ?
  • Poncki

    Kumpel do kumpla
    - co jest 14 lutego?
    - a masz żonę, czy dziewczynę?
    - żonę
    - to środa popielcowa hihihi
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    ?
  • Szpilka, Ot, nie przeżyjesz jednego dnia św. W. bez masakry...
  • Szpilka, Granatem prosto w serce, ale nie wiadomo, bo ten model potrafi odbić się przed eksplozją.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahahahha, to szczęście dla autora ?
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    A co mnie tam jakiś Walenty, choćby i święty, on już umarł, a ja jeszcze żyję i lutuję ?
  • Szpilka, Lutownica, jakby jeszcze wyżył, bo się odbiło i nie dokonał, to mu jeszcze przedśmiertne męki.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Aj cichaj, przeca to flaszka perfum, widziałeś grant z wyrysowanym serduchem? ?

    https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dw89da337a/images/hi-res/370974__gilles_cantuel_arsenal_gold_woda_perfumowana_meska_1_z__WB__1.png?sw=580&sh=580&sm=fit
  • Szpilka rok temu
    *granat
  • Szpilka, Ta, grant pod postacią granatu, serce to jak pacyfa na hełmie lub kolbie karabinu.
  • Jest taka marka? Trochę jakby z arszeniku czerpali, arszenik w arsenale.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahahhaha i o to chodzi - z milością na wroga ???
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    No jest, perfumy - zbrojownia, w dechę ?
  • Szpilka, Kiedyś to sikawki chyba były na śmigusa w kształcie. W dechę - decha to już martwe drzewo, a tu człowiek jeszcze żywy, w efekcie, za chwilę, konający.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Baloniki napełniałeś wodą albo smoczki? Chłopcy wrzucali do tramwaju, ale był czad ?
  • Szpilka, Kondomy!:) Te z napisem "Eros" na opakowaniu.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahahha, pewnikiem były tańsze od baloników ?
  • Szpilka, Nie pamiętam, ale na pewno bardziej popularne i efekt fajny.
  • Tampon mnie odsłonił i dostałem w sedno tarczy, leżę kwiczę, pogardzam światem, proszę o dostrzelenie. Gratulacje!
  • Szpilka, Rzucasz granat i rozrywasz mi serce, póki żyję to sapię i jęczę, krótko, ale zwracam uwagę jeszcze, że z nóg już mnie nie zetnie, bo ich nie mam i myślę, że na pole minowe też wszedłem. Gratulacje! Strzał przedni!
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Dzięki i nawzajem, bo też trafiłeś ?
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    Medvac już jedzie. Przeżyjesz przyjacielu.
  • Szpilka, Wzajemnie rozstrzelaliśmy się zatem w serce.
  • Poncki, To już tylko w ramach uprzątania pola walki, nogi położą koło mnie, w chmurach zemrę, wniebowzięcie jakby.
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    Pogodziłeś się już. Zatem do zobaczenia po drugiej stronie baldachimu ::)
  • Dekaos Dondi rok temu
    ?°°°?↔Gwiazdkuję w Szpilkę... lub nie trafię w ową chwilkę?:)
    Zapewne wie. To przebiegły Niepowtarzanek jest:)
  • Albo, albo? Zawsze jest opcja dla wszystkich jednakowa hihihi
    Można wszystkich umieścić na tarczy O!
  • Miło chcieć tak Szpilce dać gwiazdy. Pudło!
  • Pasja rok temu
    Drony, tampony i Ewa? Ciekawe rozdanie. Grzegory?
  • Mógłby, bo to chuligan, ale pudłujesz Pasjo:(
  • Pasja rok temu
    yanko wojownik 997
    Mógłby, ale nie jest. Pierwsza myśl szła na ciebie:)
  • Pasja, Nie walcz z myślami na przyszłość.
  • PS

    Oparte o historie zapodawane na pitolo przez EllVik:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania