estyl/53/ - Detektyw Margerita cz 2 - Nasza Margerita O!

w tematach: "Ten głaz ma nadzwyczaj irytującą osobowość", "Bułka z masłem - najprościej", "Na faktach z opowi"

 

Margerita po dostamiu samej w mieszkaniu klientki. Usiadła przy stole i czekała na powrót wnuka klientki.

Godzinę później do domu wrócił nieświadomy tego, co się przed chwilą wydarzyło Bogdan.

Chłopak w przedpokoju zdjął kurtkę i buty, gdy wszedł do kuchni, to zauważył, że przy stole siedziała obca kobieta.

— Kim pani jest? — zapytał Bogdan.

— Nazywam się Margerita Loczek i jestem prywatnym detektywem.

— A czego pani chciała od babci?

— Twoją babcia mnie wynajęła.

— Po co?

— Ponieważ martwiła się o ciebie, a że przestałeś z nią rozmawiać. To do mnie zwróciła się o pomoc, żebym się dowiedziała czy nie masz czasem kłopotów.

— Kochana babunia.

Detektywka zauważyła, że chłopak ze złości zrobił się cały czerwony na twarzy.

Nastolatek wpadł do swojego pokoju i zaczął szukać e-papierosa z gazem.

— Tego szukasz?

— Tak skąd, ta pani ma?

Chłopak się na nią rzucił z pięściami i zaczął okładać. Mocno go przytuliła i tak trzymała.

— Puszczaj! — krzyczał.

— Nie.

Gdy Bogdan się uspokoił, to zabrała go do ośrodka, gdzie leczy się młodzież uzależniona od gazu.

Na chłopaku zrobiło, to takie wrażenie, że obiecał się zmienić. Po tygodniu Margerity klientka wyszła ze szpitala.

 

koniec

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • I część druga do ostrzelania się ostała O! Do dzieła snajperzy i inni bojówkarze hihihi
  • Szpilka rok temu
    Margerita!
  • Margerita rok temu
    A skąd ta pewność?
  • Margerita z wykopalisk O!
  • Szpilka rok temu
    Margerita

    Z poczynionych obserwacji i analiz ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    ?°°°?↔Gwiazdkuję w Marg... lub nie trafię drugi raz?:)
  • Hihihi pewniak O! Tylko może być blef?
  • Poncki rok temu
    Marg ?
  • Takeś pewny ? O!
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Absolutnie nie. Jestem raczej pewien, że ktoś się podszywa. Faktycznie może być tak, że na przykład Shogun jak wcześniej pisał Yanko, ale nie jestem w stanie tego stwierdzić. Jestem w stanie natomiast stwierdzić, że styl pasuje mi do Marg, więc przy tym celu pozostanę.
  • Poncki

    Dobrze prawisz i myśl, że trafiłeś hihihi
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Ma się te inicjacje.
  • Choć w pierwszej części typowałem inaczej, tu walę w Marg, bo się jakby odsłoniła w komentarzu:)

    Margerita.
  • Oj, nigdy nie bądź pewniakiem hihihi
  • Niepowtarzalny Styl z Opowi , A gdzie tam, ja cały czas mam wątpliwości, sale szczelić trzeba.
  • Pasja rok temu
    Margerita - jej styl i wdzięk

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania