estyl /53/ - Magiel tudzież krochmal - Jeden z trzech Niepowtarzalnych (drugi) O!

w tematach: "Ten głaz ma nadzwyczaj irytującą osobowość", "Bułka z masłem - najprościej", "Na faktach z opowi''

 

Pewna poetessa ze wschodniego targu

przyniosła teczkę wierszy do przetargu.

Sąsiad zza miedzy, serce złote,

przebił o kilka gniotów kwotę.

Dramat. Bo wydał je w letargu.

 

za przeproszeniem autorów - zmodyfikowana wersja GMO

 

'Pewna poetessa ze wschodniego targu

przyniosła teczkę wierszy do przetargu.'

Ale chętnych nie było,

wtedy rozdarła ryło,

że jej wierszyny ze znaczkiem trademarku. (TM)

;;;

 

Przy sobocie, pewien pan z wybrzeża

na kuckach, w morzu prał nietoperza.

Nabił mu trzy siniaki

i rozdarł w kroku khaki.

Pocieszył się wonią ryb z więcierza.

 

cdn.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • I rozsypał sie taki worek O! Kto, to taki nosi khaki? Podziurawić do końca hihihi
  • Szpilka rok temu
    Fiuuuu, fiuuuu, poetessa i wiersze na przetarg, to Niepowtarzalny jaja se robi, no ciach giwerę w piach i wodą po oczach w
    ( -_•)╦̵̵̿╤─????? Niepowtarzalnego ?
  • Szpilka
    Jajajaja ja gut tylko tym razem strzelasz w płot hihihi
    Ale być może, trafisz po namyśle O!
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    łojtam, łojtam, nie cel a zabawa najważniejsza ?
  • Szpilka

    I o to chodzi, by bawić się O! Trafienie też jest zabawą hihihi
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    Ano ?
  • Szpilka rok temu
    Tylko Brzechwę cytować - I woda sodowa, i woda sodowa

    'Pewna poetessa ze wschodniego targu
    przyniosła teczkę wierszy do przetargu.'
    Ale chętnych nie było,
    wtedy rozdarła ryło,
    że jej wierszyny ze znaczkiem trademarku. (TM)

    ?
  • MartynaM rok temu
    A ty nadal masz ból czterech liter o czyjeś pisanie? Może poproś noicyka o masaże... powinno trochę ci pomóc.

    ???
  • MartynaM

    Witamy, witamy pod naszymi tekstami O! Masażyki polecamy, a jakże, dla lepszego samopoczucia hihihi
  • Szpilka

    No, rozwinęłaś firmę fiu, fiu, fiu, aż ryło się miło O!
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Odebrałaś personalnie? A jest tu twój nick gwiazdo zasranna, upssss, zaranna?

    Noicyk to twój dobiegacz, z jakiej racji miałby mi masaż robić, hę? Hahahahaha, poza tym, po tobie nie biorę ?
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    No patrz, jak gwiazda zasranna, tfuu, zaranna kontroluje komentarze, trzeba się zasrannej, tfuu, zarannej o zgodę pytać.
  • Szpilka

    I bierze coś do siebie, czy dla siebie i jakieś wygibasy chce robić. Ale fajnie, że czyta i komentuje i sie bawi z nami O! ?
  • MartynaM rok temu
    Odebrałam tak jak trzeba, czyli widząc obłęd, zalecilam kurację... na dolne partię ciała, na tę wyższą może być za późno.

    Więdniesz, usychasz... chociaz pada.???
  • Szpilka

    I jakiś nocnik podsuwa tu mi tu hihihi
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    A co mnie twój zajob obchodzi? Idź do psychiatry, skoro wszędzie siebie widzisz i koniecznie weź tabletkę!
  • MartynaM

    Samo diagnoza najlepsza i najdziwniejsza w tym raju opowijskim.
  • Szpilka

    ???
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    Niech sama na niego siądzie, bo wszędzie po portalu fajda, ta gwiazda zasranna, tfuuu, zaranna ?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Hahahaha, ale limerasek dobry, co? Skoro tu przytruchtałaś, hahahahaha i kto tu ma ból rzyci?
  • MartynaM rok temu
    To są bidule portalowe... a ta przodownica, to już rekordy głupoty bije... poziom noicyka.

    Zakochana para... i tak samo obolala. ???
  • Szpilka rok temu
    Co ty powiesz, atakujesz swojego dobiegacza, już koniec z miłością? Hahhahahaha, a to dobre ?
  • Szpilka

    Zatwardzenie i po jajach hihihi
  • MartynaM

    To ty, ze swoim ciepłym kluchą na Forum szukasz wszystkim miłości i przyklejasz łatki. A sama przeżywasz niedopieszczenie na nocniku O!
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    Eeeee, już zapomniała, jak gnioty Noicyka wychwalała, jakaś wybiórcza ta pamięć, jak i moralność tej gwiazdy zasrannej, tfuuu, zarannej ?
  • MartynaM rok temu
    Wierszyki jej skrytykowalam, a takie dobre były, zagraniczne... ???
  • Szpilka rok temu
    ty wszystkich krytykujesz, a sama guano piszesz, nikt tego nie rozumie, tylko ty, gwiazdo zasranna, tfuu, zaranna ?
  • MartynaM

    Kochaniutka nie przezywaj, bo żyłka ci pęknie na nocniku ???
  • MartynaM rok temu
    Że ty nie rozumiesz, to nie znaczy, że wszyscy... Ale zawsze byłaś mało kumata. I stąd, między innymi, ten ból... no nic, może jeszcze zablysniesz na jakimś portalu dla ubogich w intelekt. Teraz ich jakby więcej...
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    powtarzasz się stara nudziaro, czyli szajba bez zmian. zasranna gwiazda opowi, hahahahaha ???
  • MartynaM rok temu
    Zdrowia dużo życzę, najwięcej psychicznego, bo coś ci szwankuje ewidentnie... biegasz od rana jak zaczadzona... I pitolenie i główną... No nic, staraj się...
    ???
  • Szpilka rok temu
    usiądź se na kiblu, jak na gwiazdę zasranną przystało, może znów wydumasz jakąś wierszynę zafajdaną ???

       ▀      ▄▄  ▄███▄
    ▄▀▀▀▄   ▄█████████▀
    █    █  ▄██████  █▀
    █    █  ▀██████████▄
    ▀▄   ▀▀▀▀▀▀▀▀█▀▀██▀
      █  ▀▄▄    ▄▄▀   ██▀
    █▄▄▄▄▄▄▄█    ███▄▄
  • MartynaM rok temu
    Jakbym pisała tak jak Ty, to też bym chowala przed ludźmi... ?????????
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    ty nie chowasz, dobiegaczy SE zainstalowałaś i chwalą każde guano, choć guano rozumieją ???
  • MartynaM rok temu
    To też sobie zainstaluj... żebyś nie musiała z partyzanta wstawiać.
    ????
  • Poncki rok temu
    MartynaM a Ty dzisiaj chyba świętujesz? Kolejna skutecznie zniechęcona do opowi duszyczka ?

    Niech zostaną tylko najodporniejsi...
  • MartynaM rok temu
    Jaka zniechęcony? Toż ją i parą koni nie wywleczesz...???
  • MartynaM rok temu
    zniechęcona*
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    my dirty little farter ?

    już, napierdziałaś co trzeba, gwiazdo zasranna? to idź już, bo nie ma czym oddychać.
  • Poncki rok temu
    MartynaM nie no Atylda się zdeklarowała, że nie strzyma.
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    ja nie mam syndromu pustej pochwy jak ty, niepotrzebni mi dobiegacze ???
  • MartynaM rok temu
    Poncki, ta Atylda to Szpilka z partyzanta... toż nikt jej nie zaczepił, może dlatego chce odejść. Liczyła że pociągnie tłumy, a tu ledwo sama na nogach stoi....????
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    a to nie twój dobiegacz noicyk z partyzanta ci kadzi? oj, kłamczuszko, chyba za mało ma tych klonów, bo piąteczek nie ma ???
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, jak nie? Ostatnio na Marka zaskoczyłaś, że niewierny... ???
  • MartynaM rok temu
    naskoczylas*
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    moralny dualnie, kadzi ci, a wierszy nie rozumie, hahahaha, to nawet zabawne ?
  • Szpilka rok temu
    hahahaha, wpadła tu jak burza, a przecież połetka wielka, talent ma, chwalą ją i o anonimowego limeraska się zapluła, hahahahaha, no czy to nie jest totalny bzik? ?
  • MartynaM rok temu
    Lubię Marka.

    Tobie też kadzil... no popatrz, wtedy lizalas mu stopy po wizytach. A dzisiaj w łyżce wody popisz? Bardzo ładnie. Zagraniczne.????
  • MartynaM rok temu
    Topisz*
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Ale ja wiem, że on się nie zna, ale ty ponoć się znasz na poezji, wstyd tylko na chwalby czekać!
  • MartynaM rok temu
    To czemu mu dziękowałas tak wylewanie, kiedy cię chwalił?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Tak innych oczerniasz, że chwalb głodni, a sama tylko chwalb oczekujesz, ile razy się zaplułaś, gdy ci błąd wskazałam np. bidul i biduś, hę?
  • MartynaM

    Kłamczuszka! Sama pisze i sama sobie liże hihihi
  • MartynaM rok temu
    Śmiałam się jak zawsze z twoich uwag... No co? Śmieszne były, a ty chciałaś żebym na serio brała?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Dziękowałam za czytanie i poświęcony czas, bardziej mi jednak potrzebny wykwalifikowany krytyk od słodkiego kadzenia, z którego nic nie ma.
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    a twoje trzeba brać na serio? a kto ci dał takie prawo, zarabiasz zawodowo na poezji?

    NIE! to wynocha!
  • Szpilka
    Ona jest ponad wszystko. Najlepiej pisze i najlepszym guanem s,a ???
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    ahhahahahaha, a to dobre, nawet jej guano kwiatkami pachnie, taki cud nad cudy ???
  • MartynaM rok temu
    Jak ci błędy wskazałam, to w szał wpadałaś .. Tobie krytyk niepotrzebny, jedynie zachwyt i piątki, inaczej zawsze była wścieklizna.

    Toż są jeszcze komentarze po tej szajbie z odbiorem uwag.
  • MartynaM rok temu
    Trzeba, bo się znam... ???
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    ty się nie znasz na klasyku, akcentów nie umiesz zaznaczyć, wierszy klasyków nie znasz, tak że wiesz, bujaj się, mitomanko ?
  • MartynaM rok temu
    A kto dzisiaj klasykiem jedzie? Ty tylko podstawiasz żeby coś tam splodzic i miesiąc nad tym siedzisz, a i tak do bani, bo mękę czuć przy czytaniu.

    Uciekam. A ty się tu gotuj... ????
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    gdzie, pokaż tę wściekliznę, jedynie pod twoimi wierszami jest.
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    ty nie pojedziesz, bo talentu brak, potrafisz tylko zafajdane wolniaki sadzić.

    hahaha, chciałabyś, mnie twoje trolliczne ataki śmieszą, niech se popyskuje ta gwiazda zasranna, no gdzie musi ???
  • MartynaM rok temu
    Nie płacz. Nie każdy został obdarzony talentem. Ja wiem, że ci przykro, że nie potrafisz pisać jak ja, ale czy to moja wina?

    Papatki!
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Hahahahhahaha i sama siebie wychwalasz, że masz talent? Chwalidupa i nic więcej i bzik totalny!
  • Szpilka rok temu
    Hahahahah, aż chyba wierszyk napiszę - chwalidupa na portalu ???
  • Szpilka

    Napisz, napisz O!
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    się pokuszę może, kiedyś to był wstyd chwalenie samego siebie i świadczyło o złym wychowaniu.

    wierszyk Brzechwa na ten temat napisał jako przestrogę, żeby chwalidupą nie być:

    Samochwała

    Samochwała w kącie stała
    I wciąż tak opowiadała:

    „Zdolna jestem niesłychanie,
    Najpiękniejsze mam ubranie,
    Moja buzia tryska zdrowiem,
    Jak coś powiem, to już powiem,
    Jak odpowiem, to roztropnie,
    W szkole mam najlepsze stopnie,
    Śpiewam lepiej niż w operze,
    Świetnie jeżdżę na rowerze,

    Znakomicie muchy łapię,
    Wiem, gdzie Wisła jest na mapie,
    Jestem mądra, jestem zgrabna,
    Wiotka, słodka i powabna,
    A w dodatku, daję słowo,
    Mam rodzinę wyjątkową:
    Tato mój do pieca sięga,
    Moja mama - taka tęga,
    Moja siostra - taka mała,
    A ja jestem - samochwała!”
  • Szpilka

    Brzechwa to przeca grafoman hihihi
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    Tjaaaa, wielu by tak chciało pisać, niestety, klasyk wymaga oprócz opanowania warsztatu jeszcze tego 'czegoś', żeby wiersz grafomanią nie trącił, dlatego tutaj zdecydowana większość wolne kleci ?
  • Szpilka rok temu
    Poniżej piękny wiersz Brzechwy i wcale nie dla dzieci, bo on dla dorosłych też pisał:

    Błękit i kameń

    Cóż się dziwić błękitowi, cóż się dziwić kamieniowi,
    Myśmy wszyscy sobie bliscy, myśmy wszyscy jednakowi.

    Nasze oczy wypłakane nie zagoją się miłością,
    Kamień leży na nizinach, błękit szumi wysokościom,

    Wzrok ku górze błękitnieje, kamień w dole kamienieje -
    Oto ciemne nasze pieśni, oto wierne nasze dzieje.

    Ciepłą dłonią wyrzucony kamień stygnie na błękicie,
    Oczy ścielą się po ziemi, rosą ścielą się o świcie,

    A ja chodzę pode drzwiami, pode drzwiami zamkniętemi,
    I dobijam się do nieba, i dobijam się do ziemi,

    I oddaję, wykrzykując ciemnie pieśni bezimienne,
    Błękitowi, co błękitne, kamieniowi, co kamienne.

    Jan Brzechwa
  • Szpilka

    Oczywiście

    Dzień zaduszny

    Kiedy miedzianą rdzą
    Pożółkłych jesiennych liści więdną obłoki,
    Zgadujemy, czego od nas obłoki chcą,
    Smutniejące w dali swojej wysokiej.

    Na siwych puklach układa się babie lato,
    Na grobach lampy migocą umarłym duszom,
    Już niedługo, niedługo czekać nam na to,
    Już i nasze dusze ku tym lampom wkrótce wyruszą.

    Jeżeli życie jest nicią - można przeciąć tę nić,
    I odpłynąć na obłoku niby na srebrnej tratwie...
    Ach, jak łatwo, ach, jak łatwo byłoby żyć,
    Gdyby nie żyć było jeszcze łatwiej!

    Jan Brzechwa
  • Szpilka

    Niechaj piszą, ale niech sie nie czepiają samolotów O!
  • Szpilka rok temu
    Niepowtarzalny

    No, ten też piękny ?
  • Poncki rok temu
    Myślę, że to Niepowtarzalny z podpuchą na Szpilkę.

    Widzę, że się konflikt powoli rozlewa z pitolenia na pobliskie rejony portalu ?
  • Szpilka rok temu
    To tylko gwiazda zasranna przyszła portal za*rać ???
  • Poncki
    Jaki konflikt? To tylko zwrócenie na siebie uwagi. Nie ma ciepłego klucha i szaleje O!
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    A może trzeba ją po prostu przytulić?
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    (na niektóre piesełki to działa)
  • Poncki

    Ona ma takie pieski do szczekania i naśmiewania się z innych. Jej to gra, gdy znajdzie razem z kluchą obiekt do upokarzania i razem sie produkują ze swoim guanem. Dwa klocki hihihi
  • Materazzone rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi źle wymawiasz słowo bulwa, nie klucha, tylko bulwa, zwykła kartoflana bulwa!
  • Materazzone

    Być może, być może kartoflana bulwa hihihi
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Mam Cię bratku :P
  • Na limerykach znam się, jak trzoda na sklepieniu niebieskim, ale wersja zmodyfikowana przez niepowtarzalnego rozwala deko, albo i kilotonę. Dżapońskiego lisa obstawiam - Shogun, ale to szczał w ciemności.
  • Szczał, czy nie to lisa pewnie ustrzelileś, albo i nie hihihi
  • Podoba mi się o nietoperzu.
  • słone paluszki

    Nie podobuj się, tylko zamierz się i wystrzel w środek. O!
  • Pasja rok temu
    Zakręcone jak nasz Dekaos Niechaj on padnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania