fstyl /54/ - Chleb powszedni - 00.00 O! -

w temacie: "Bądź dobry jak chleb"?

 

— Jesteś czerstwy i zalatujesz pleśnią.

— A ty! — Zatrzymał się w pół zdania, widząc odkrojoną piętkę i zamarł w grymasie przekrojonym.

— Bladomączna twarz i do tego ta skorupa na czole — gderała, wywracając podrożdżowymi oczami.

Wklęsły wzrok zezował na okrętkę.

— Masło, masło na końcu noża! — wrzeszczał bochenek z połowy stołu, krusząc się wszędzie.

— Niewychowany na zakwasie, zaraz ktoś cię zamknie. — Chlebowa buła zarumieniła się na gorąco.

Chlebak wzdychał ciężko, a w metalowym brzuchu gotowało się od oparów pozostawionych po kłótni.

 

&

 

— Bądź tak dobry, jak chleb powszedni i podaj mi kawałek twardego, jak dla konia, leży w chlebaku, ale na moje kły będzie wyśmienity.

Narrator przegryzł kęs.

 

Niebo w gębie, na podniebieniu gorący smak pieca, a może piekła.

Stęchlizna sparaliżowała język.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Na śniadanie suchy chleb dla konia O!
  • Poncki rok temu
    Dekaos Dondi, (albo i nie) strzelam w Twoją stronę?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Poncki↔Raczej pociski przeleci obok, jednakowoż przyznaję, iż ów niedawno upieczony tekst, nie należy do takich, którego chciałbym się z pieca umysłu, wyprzeć?:)
  • Poncki rok temu
    Dekaos Dondi wiązaniami międzysłownymi pasuje mi to w Twoje pomysły. W najgorszym przypadku pudło.
  • Poncki rok temu
    Dekaos Dondi ?
  • Dekaos Dondi

    Przyznaj się z marszu i niechaj go głowa nie boli O!
  • Poncki
    Zawiązujesz kuli na Dedusia hihihi
  • Poncki rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi ktoś oberwać musi ?
  • Szpilka rok temu
    Też mi wygląda na pisanie Dekaosa, mógł się ktoś podszyć, niemniej chlupnę se w Dekaosa ?

    ?????
    ?
  • Wygląda na Dedusia i pewnie tak jak chlapnęłaś, tak się Deduś obnarzył w całości hihihi
  • Pasja rok temu
    Taki styl jakby znany, ale pewnie dla zmyłki. Bladomączna impresja o chlebie. Pomyślę?

    Miłego!
  • O hohoho jakie zamyślenie? xd
  • Pasja rok temu
    Chlupnę w Margeritę :))
  • Pasją Chlupnięcie, że hohoho

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania