Pokaż listęUkryj listę

lstyl/61/ - Archeolog i Damy z wykopalisk - Pasja O! 🍺 🍺

w temacie: jutro idziemy na piwo🍺 🍻

 

- Jutro idziemy do kina, ale wcześniej pójdziemy na piwo - oznajmił Król Etykiety i odkryć towarzyskich.

- Jasne, tobie się nie odmawia - zapewniła Gospodyni na wygnaniu. - Tylko bezakoholowe?

- Jak zwykle przesadzasz. - Film jest o troturowaniu, więc muszę się wcześniej wyluzować. - Bezakoholowe, ale z wkładką?.

- Okey, wypijemy to piwo, które sami nawarzyliśmy. - Tylko wskocz w dres z kapturem i w juniorki, bo nie mamy już ochrony. - Jak nas namierzą, to polecimy na księżyc.

- Nie bój żaby, maleńka. - Ukradłem go i on jest teraz mój, a nie Twardowskiego. - Będziemy wreszcie u siebie, a nie na zesłaniu u Ryżego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ha, ha, ha Ale ktoś poleciał dialogiem O!
  • Szpilka 3 miesiące temu
    Ale fajne ◉‿◉

    To Adaśko tak zaszalał ˙ᵕ˙
  • Szpilka
    Niesforny Adaśko być może? O!
  • Szpilka 3 miesiące temu
    Stylowy

    Nom (•̀ᴗ•́ )و
  • Pasja 3 miesiące temu
    Niestety, bo to ja :))
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Fajny tekst z ciekawym pomysłem "nawiązania do... "↔ Adasiem trąci:👺)
  • Dekaos Dondi
    Machnąłeś bronią w Adaśka. Tylko czy on się zrewanżuje i zacznie być aktywny.? Bo czas ochronny sie skończył O!
  • Pasja 3 miesiące temu
    Niestety, bo to ja :))
  • Pasja 3 miesiące temu
    Parodia na obecną rzeczywistość. Może rzeczywiście księżyc jest tym przylądkiem nadziei do wypicia piwa.
    Tutaj typuję też Adaśka łamanego przez Ponckiego.
    Miłego
  • Złamany Adaś przez Ponckiego XDD
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    W kasecie maszyny losującej znajdują się
    dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć kolejno ułożonych kul.
    Bęben maszyny losującej jest pusty. Następuje zwolnienie blokady… i rozpoczynamy LOSOWANKO! Karramba!

    Pasją
  • Pasja 3 miesiące temu
    Brawo! Dobrze strzelasz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania