Pokaż listęUkryj listę

lstyl/61/ - Rewolwerowiec - Dekaos Dondi O! 🌪 🤭 🍩 🍺 📐 👺

w tematach: we wszystkich sześciu 🌪 🤭 🍩 🍺 📐 👺

 

Siejącym zgrozę, zawsze trzeźwym rewolwerowcem on był, gdyż bywało, że nie wiedział w którego trafić. Tego typu gadki, że pójdziemy dzisiaj na piwo lub inny trunek, to o kant dupy bez zwłoki rozbijał, chociaż w spelunkach z wiatrem nie przemijały.

 

Jego piekielną broń, stanowiły dwa wystrzałowe demony, odpowiednio oszlifowane, które w obydwu kieszeniach nosił. Od maga szlifierza dostał, pod pewnym warunkiem. W razie potrzeby błyskawicznie wyjmował, dusił w tali, a te z jękiem, śmiercionośną wiązkę nie zawsze z ust wypluwały.

 

Jednak się kiedyś zdarzyło, że w dołku był, spożył jednak i zasnął snem, bywało, że sprawiedliwego. Wtedy to przestał działać czar, a demony z kieszeni wyjrzały, ziewnęły swobodnie i rozejrzawszy się uważnie, w siną dal uciekły.

 

Tymczasem drogą krasnoludki wędrowały, srebrząc brody, słodkim lukrem tłustego czwartku, miniaturowe pączki pojadając, nadziane zajączkami i gąskami, nasączonymi leśnym piwem. Aż chciało się maluchom żyć.

 

Nie na długo, gdyż aura się diametralnie zmieniła. Zmierzch nagle zapadł, straszne zimno nastało, dziki chrząkały marsz żałobny, a na domiar złego, wiedźma z kurzej łapki wypełzła na żer, by kąsać wszystko, co nie podobne do niej.

 

Dlatego krasnale, widząc schronienie w kieszeniach wielkich jak berety, wskoczyły weń z pośpiechem, by w całości dupki zachować, lecz finalnie, z rynny pod deszcz. Można się bowiem domyślić, jaki był koniec imprezy czwartkowej i w jaki sposób kurdupelki zginęły, uduszone.

 

Aż resztkami pączków i wnętrznościami, użytkownik dróżkę zabałaganił. Oraz czerwonymi czapeczkami i przerwaną śpiewką, hej ho hej ho, a gdzie tam do pracy by się szło.

 

Rewolwerowiec miał jednak chusteczkę haftowaną, więc przezornie kończyny wytarł, gdyż nie tylko był słynnym rewolwerowcem, ale też dbał o higienę mentalną rąk, by chociaż w części, dłonie zachować.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ha, ha, ha doskonała parodia na tematów sześć O!
  • Pasja 3 miesiące temu
    Ciekawy tekst w rewolwerowym wykonaniu. Po czwartku piatek się wykoleił na pączkach :)
    Myślę, że Dekaos za nim stoi.
    Pozdrawiam Autora
  • Pasją
    Strzeliłaś w Dekaosa O! On ci pewnie odbije ha, ha,ha
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Zakręcony tekst, w guście mym. Pasja mogłaby tak napisać, dla zmyłki😊
  • DD
    A nie mówiłem, tam wyżej ha,ha,ha O!
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Pasuje do stylu Dekaosa Dondi, ale może ktoś nas chce wyprowadzić na owce manowce.
    We każdym razie niebanalnie👍
  • słone paluszki
    I to jest dory kierunek wyjścia z impasu manowców O!
  • Szpilka 3 miesiące temu
    No, zabawne, myślę, że to Stylowy ( • ᴗ - ) ✧
  • I znowu polerujesz O!
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    W kasecie maszyny losującej znajdują się
    dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć kolejno ułożonych kul.
    Bęben maszyny losującej jest pusty. Następuje zwolnienie blokady… i rozpoczynamy LOSOWANKO! Karramba!

    Pasją
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Pasja↔Gratulacje me!↔Szpilka pudło / Paluszki miały właściwą myśl pierwszą👺

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania