Runy Namiętności - Wstęp

W świetlistym świcie, kiedy mgła tańczyła pośród drzew, a liście szepcącego wiatru tworzyły srebrzysty deszcz, świat Krosyan tkwił w delikatnej równowadze. To była kraina pełna magii, gdzie rzeczywistość splatała się z legendami, a czarodzieje mieli moc kształtowania rzeczywistości za pomocą run – zaklętych symboli ukrytych głęboko w sercu natury.

 

Wśród tajemniczych lasów i górskich zakątków istniały magiczne runy, które zawierały niezmierzoną moc. Moc ta była dostępna tylko dla wybrańców, którzy potrafili odczytać ich tajemnicze znaczenia. Były to runy leśne, ogniowe, wodne, lodowe i wiele innych, związane z pierwiastkami natury i uczuciami, które nią targały.

 

W miastach i królestwach Krosyan panował względny spokój. Królestwo Sylvaria, znane ze swych magicznych run leśnych, było domem dla elfów, a ich władca, Król Aric, czuwał nad równowagą między ludźmi, elfami, krasnoludami i innymi rasami, które dzieliły ten świat.

 

W pustkowiach i górach, w Królestwie Valoria, Król Leofric ćwiczył swoich wojowników, przygotowując się na niespodziewane zagrożenia. Księstwo Aurora, otoczone lodowymi obszarami, było domem dla ludzi przemienionych w zwierzęta, żyjących w zgodzie z naturą i magią.

 

Jednak w ukrytych zakątkach, tam gdzie cienie się skrywały i plotki się snuły, zbierały się ciemne siły. Imperator Vorenus, władcza postać Imperium Obsydianu, pragnął zdobyć runy i ich niezmierzoną moc, by ugruntować swoje panowanie nad światem.

 

To w tej krainie namiętności, tajemnic i magii, rozpoczęła się historia Maelona, młodego czarodzieja, który odkrył starożytne runy o potencjale wykraczającym poza standardową magię. Jego losy splatały się z losami innych postaci – tajemniczej Melissandre, uwodzicielskiej doradczyni króla Arica, oraz Mirandy, kobietą o lodowych zdolnościach magicznych, które kryły w sobie tajemnice przeszłości i przepowiedni.

 

Gdy Maelon postanowił odkryć tajemnice run, nie tylko odkrył swą niezwykłą moc, ale także zmuszony był dokonać wyboru pomiędzy walką o zachowanie równowagi, a pokusami namiętności. Jego podróż poprzez królestwa, spotkania z postaciami pełnymi pasji i intryg, wiodła ku finałowej bitwie między siłami światła a mroku, gdzie walka o przyszłość Krosyan stała na wyciągnięcie ręki.

 

To jest opowieść o tajemnych runach, które zawierały w sobie namiętności i pragnienia, ale także o sile ludzkiego ducha, zdolnego zmieniać świat i przepisywać przeznaczenie. W tej krainie, gdzie magia splatała się z erotyzmem, a wybory mogły przynieść równocześnie potęgę i zagładę, opowieść o Runach Namiętności dopiero się rozpoczynała...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • MKP 9 miesięcy temu
    Polecam publikować jedną max dwie części dziennie inaczej nie będą widoczne na głównym profilu;)
  • MKP 9 miesięcy temu
    "a liście szepcącego wiatru tworzyły srebrzysty deszcz" - ładny ten opis, ale kompletnie bez sensu w takiej formie - przynajmniej dla mnie.

    "pełna magii, gdzie rzeczywistość splatała się z legendami, a czarodzieje mieli moc kształtowania rzeczywistości za pomocą run" - jest dwa razy rzeczywistość. Można pierwsze zastąpić teraźniejszością np.

    "oraz Mirandy, kobietą o lodowych zdolnościach" - kobiety

    Ja nie jestem fanem takich epickich wstępów, które listują w punktach co ważniejsze cechy świata, ale tu jest epicko trochę w baśniowy sposób, więc zobaczymy co dalej :)
    Słowo "runy" pojawiają się w zauważalnym zagęszczeniu;) - glify, znaki itp... Można kombinować.
  • Witosław Perun 9 miesięcy temu
    Do tej pory nigdy nie pisałem więc proszę o małą taryfę ulgową ;), a konstruktywna krytyka zawsze jest mile widziana
  • MKP 9 miesięcy temu
    Witosław Perun Nie ma taryfy ulgowej: pisanie to brutalny biznes:):)
    A tak na serio, to będę dawał dawał uwagi do części, a autor zawsze ma wybór co z nimi zrobić;) także bez stresu - każdy popełnia błędy.
  • Witosław Perun 9 miesięcy temu
    MKP błędy są bagażem duszy dzięki, którym się rozwijamy
  • Joan Tiger 8 miesięcy temu
    W fantastyce fajne jest to, że można wymyślać niestworzone rzeczy, które mogą przyciągnąć uwagę, albo zniechęcić. Poczytam dalej, bo po wstępie, może się zrobić ciekawie. Podobają mi się imiona.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania