Poprzednie częściDrabble - To jest moja heroina

Drabble - Sakal

Uwaga, praca jest silnie inspirowana tą piosenką.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u9NStVkSCuk

 

Zalecam jej odsłuchanie przed zapoznaniem się z tekstem.

 

................................................................................................................................................................................................................

 

Słuchając tekstu, który za niedługo będę znał na pamięć, zacząłem się zastanawiać nad jego przesłaniem. Było ono proste, to pierwsze, pierwotne “Ja” tego gościa nie chciało być tłamszone. No cóż, wada tych artystycznych prac. Ale nie zgadzałem się z podejściem do tego “Ja”. Trzymać je w klatce? Oj, mój Sakal by ją rozerwał. Nie umiesz go kontrolować? Stary, pisz więcej piosenek, a ci się uda. Takie Sakale trzeba szanować, a odwdzięczą ci się tym samym. Więc może zamiast mówić “stop this monster” lub “I fell like a monster” powiedz “Hej, chcesz zobaczyć mojego Sakala?” I pokochaj, zamiast nienawidzić, swojego “Ja”

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Anonim 03.08.2015
    “Hej, chcesz zobaczyć mojego Sakala?” ~ Czy tylko mnie to śmieszy? XD
    Fajny drabble, świetnie ci wyszło ;) Piosenka nie w moim stylu :(
  • Haruu 03.08.2015
    Shiroi, mnie też to rozwaliło xD a piosenka, kocham ją, ohh to WWE ❤ 5
  • Sky300 03.08.2015
    Co bu tu skrytykować... Chyba nic xD Piąteczka leci :)
  • KeiitsuoSensei 03.08.2015
    Nuta stara i jedna z moich ulubionych tego zespołu. 5 leci za podobne podejście do tekstu co ja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania